Xboxlife forum

Køb af spil i udlandet

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Køb af spil i udlandet

Indlægaf SteffaRRRn » 25. nov 2014 20:03

Hejsa alle sammen.

Julen har været tidligt ude, hvilket resulterede i, at jeg fik en bette Xbox One i søndags (hvor heldig har man lov at være). =D> Men, Glæden var kort, da det gik op for mig, hvad jeg må slippe for et spil i de fysiske butikker.#-o

Derfor, vil jeg høre jer, hvilke erfaringer i har gjort jer,med køb af spil i udlandet? Kan det svare sig prismæssigt, og hvilke sites bruger i? :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Køb af spil i udlandet

Indlægaf JohnH » 25. nov 2014 20:12

Tillykke med den, den bliver du sikkert glad for.

Det billigste og letteste er at købe spil digitalt fra den amerikanske shop, du kan finde vejledning til det og meget andet i denne fine blog

http://blogs.xboxlife.dk/bubbibubbi/933 ... guide.html
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Køb af spil i udlandet

Indlægaf SteffaRRRn » 25. nov 2014 20:21

JohnH skrev:Tillykke med den, den bliver du sikkert glad for.

Det billigste og letteste er at købe spil digitalt fra den amerikanske shop, du kan finde vejledning til det og meget andet i denne fine blog

http://blogs.xboxlife.dk/bubbibubbi/933 ... guide.html


Tak for feedback'en JohnH. :)

Mit eneste problem med den digitale løsning, er min begrænsede båndbredde. Er der ikke billige løsninger fra udlandet længere, som der var til 360'eren?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Køb af spil i udlandet

Indlægaf pede B » 25. nov 2014 22:26

Du sætter den bare til instant on, så downloader og installerer den natten over selvom box'en er 'slukket' :)

Der er mange sider fra udlandet der sælger spil, dog ikke noget jeg har prøvet :)
Hvis du googler target shop, finder du en god side, som havde nogle ret gode deals. Dog ved jeg ikke om de sender til Danmark, men held og lykke med det.. Og tillykke med X1!
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron