Xboxlife forum

Søger Destiny Xbox One venner

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf MrBruun » 12. nov 2014 19:49

Mangler 5 da alle har efterladt mig. Tilføj gt sergentbruun
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf swodniW » 3. dec 2014 19:58

vi mangler 1 til raid nu
Billede
swodniW
Niveau 0
 
Indlæg: 46
By: Odense C


Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf Deeznutz » 4. dec 2014 03:18

Er i samme båd, alle mine venner og dem fra min bf4 clan hænger stadig fast i 360. Så render også en del rundt alene i xb1 verden. Er 35+ men har sgu altid fulgtes af med konsol verden. Er selv i samme båd ang. Destiny. Spillede det meget i starten, men da jeg ikke havde nogen og spille med blev det lagt på hylden, men nu har jeg fundet spille lysten til det igen. Så bare add. Jeg er frisk

Mvh

llKillerBeeZll
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf MrBruun » 4. dec 2014 09:10

Deeznutz skrev:Er i samme båd, alle mine venner og dem fra min bf4 clan hænger stadig fast i 360. Så render også en del rundt alene i xb1 verden. Er 35+ men har sgu altid fulgtes af med konsol verden. Er selv i samme båd ang. Destiny. Spillede det meget i starten, men da jeg ikke havde nogen og spille med blev det lagt på hylden, men nu har jeg fundet spille lysten til det igen. Så bare add. Jeg er frisk

Mvh

llKillerBeeZll



Du kan tilføje mig. Vi kørte et raid igår med folk skrabet sammen fra ventelisterne og vi kendte ikke hinanden (næsten ikk) det gik sku egentlig ret godt når man også tænker at 1 havde aldrig prøvet det og resten var ikke 280% sikker :)
MrBruun
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf krig » 4. dec 2014 09:27

add bare mig ... jeg laver ikk andet end spille destiny
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Søger Destiny Xbox One venner

Indlægaf Old Sailor Tom » 10. mar 2015 08:19

Hvis der er nogen der er frisk på lidt Destiny af og til, så bare Add mig. "Old Sailor Tom" - Spiller stort set kun Destiny for tiden.

Mangler også nogen til en gang VOG, som jeg endnu har til gode at prøve. Mangler pt mic.
Old Sailor Tom
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Viborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron