Xboxlife forum

Søger pige/kæreste spil til xbox One

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf Zt3pH » 23. sep 2014 12:53

Da Senzai skrev:Der er vel ingen grund til at dumpe det ned bare fordi, at hun er en pige. ^_^.

Disney Infinity har også den sygeste pay-wall, jeg længe har set :P


Sidste uge var alt skrammel på tilbud i elmutanten. 29,- pr figur. og playsets incl 2 figurer til 100,-
Det synes jeg i grunden ikke er så slemt, taget de timer underholdning man får taget i betragtning.

Jeg synes det har været hver en krone værd og min søn morer sig kosteligt med det - ditto hans mor :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf andeo1707 » 23. sep 2014 12:56

JEg skulle også til at sige Diablo 3 fordi der kan hun vælge en kvindelig karakter og leve sig lidt mere ind i spillet. Konen og jeg spillede i sin tid Sacred 2 (vi har ikke tænkt os at røre ved Sacred 3 eftersom jeg har prøvet det kort og det er bare ikke pengene værd).
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf Da Senzai » 25. sep 2014 21:36

Zt3pH skrev:Sidste uge var alt skrammel på tilbud i elmutanten. 29,- pr figur. og playsets incl 2 figurer til 100,-
Det synes jeg i grunden ikke er så slemt, taget de timer underholdning man får taget i betragtning.

Jeg synes det har været hver en krone værd og min søn morer sig kosteligt med det - ditto hans mor :)


Jeg er efterhånden ved at være en gammel og bitter gamer, så i mine øjne, så er Disney Infinity DLC gone out of kontrol. Jeg mener, at man ved køb af et spil til 400-500 kroner bør få alle figurer, og at man ikke bagefter skal ud og købe dem separat.

Nu har jeg ikke selv prøvet spillet, men ud fra, hvad jeg har set, så er mit indtryk ikke, at spillet er så dybt, og at de forskellige figurer tilføjer så meget, at det retfærdiggører prisen på dem.

Når det så er sagt, så er jeg klar over, at jeg ikke er målgruppen, og hvis jeg var 7 år ville jeg også synes,at det var herresejt, at man kunne tage sine egne figurer med hjem til sine venner, og spille dem, på deres maskiner,og at man kan bytte figurer med sine legekammerater, men stil.

Så synes jeg ,at et spil som Marvel Ultimate Alliance er bedre - også som kærestespil. Eller ihvertfald mere mig :).

Når det så er sagt, så synes jeg kun, at det er fedt, at I har det sjovt med Disney Infinity. Forskellige mennesker vil have forkellige ting.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf Macheta » 25. sep 2014 23:09

ALIE skrev:
Macheta skrev:Den overtitel kunne godt misforstås et kort øjeblik.


Ja Trode også lige Xboxlife var blevet til Dating dk :D


Haha, det ville være tragikomisk! :D
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf MathiasBS » 26. sep 2014 00:30

Min kæreste er med tiden også begyndt at game fordi jeg gør det så meget, vi har spillet Minecraft, Peggle 1 & 2, Plants VS Zombies: Garden Warfare, The Walking Dead, Feeding Frenzy og en masse andet lir.
Alt fra Popcap er sikkert fedt, og så introducer hende også til noget gaming med en god historie! Jeg spillede Bioshock spillene, Last of Us og GTA V igennem med min kæreste klistret til min skulder. Hun syntes det var vildt spændende, hun kunne bare ikke finde ud af styre selv ;)
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf ALIE » 26. sep 2014 16:41

Jeg kan godt melde mig på Diablo 3 fortaler listen:-D
Også sacred3
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Søger pige/kæreste spil til xbox One

Indlægaf pede B » 15. okt 2014 15:11

Min kæreste og jeg har spillet meget BO2 sammen - zombies.. det har været pæn sjovt :)
Hun har også fået lov til at prøve campaign i nogle fps spil jeg allerede havde klaret.

Red dead er hun helt vild med, og har vel spillet det 2-3 gange :D så det er også en mulighed
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron