Xboxlife forum

Kommende spil på Xbox Marketplace - hvor?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Kommende spil på Xbox Marketplace - hvor?

Indlægaf hellerup » 18. sep 2014 09:25

Hej alle

Jeg er begyndt at købe de fleste af mine spil til Xbox One på Marketplace i stedet for på fysisk disk. Jeg er dog i den situation at jeg ikke kan finde nogen steder på nettet hvor jeg kan se, for det første, om et spil overhovedet kommer som Download på Marketplace og, for det andet, hvad de i så fald kommer til at koste.

Specifikt er jeg f.eks. hooked på at skulle spille Shadows of Mordor når det kommer start oktober, men jeg kan ikke finde nogen information om hvorvidt det vil være muligt at downloade på dag 1, og jeg kan så heller ikke se hvad det kommer til at koste.

Nogen der ved om det er Microsofts politik at alle spil kommer som download, og nogen der ved om man kan se priserne på spillene før de kommer? Jeg synes jeg har søgt alle steder.

Håber nogen kan hjælpe.
hellerup
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Kommende spil på Xbox Marketplace - hvor?

Indlægaf tryllehans » 18. sep 2014 11:49

Jeg har ikke oplevet at noget ikke er kommet på shoppen samme dag som fysisk media
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Kommende spil på Xbox Marketplace - hvor?

Indlægaf Mike JezZ » 18. sep 2014 11:53

Så vidt jeg ved er det Microsoft's politik at alle spil kommer som digital download - jeg kan ikke huske at der er nogle som ikke er på.

Den typiske pris for AA titler er 60 USD, som så ryger ned på 50 USD efter noget tid. Indie titler billigere.

I september blev preload/preorder introduceret, med titler som Madden, Destiny, og nu Forza Horison, så vi har mulighed for at købe spillere før tid og dermed få preorder stuff.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron