Xboxlife forum

E3 2014-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: E3 2014-tråden

Indlægaf UnrealPirate » 9. jun 2014 22:01

Fantastisk E3 fra Microsoft! Halo Master Chief Collection, Horizon 2 og så mange andre fede spil! Assassins Creed Unity... WOW!! :-D

Kan slet ikke vente!

PS: Super fed achievement app! Er helt oppe at kører her ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf DinesJ » 9. jun 2014 22:03

UnrealPirate skrev:PS: Super fed achievement app! Er helt oppe at kører her ;-)


JA, det er super nice! Endelig en app, der er super brugbar i snap-mode :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. jun 2014 22:10

DanniSemperfi skrev:Det er vist ikke mange der kan spille hardline. Psn har lagt sig fladt ned. Det skriver de på pslife. Inklusiv for mig selv.


PSN fejler intet her .. og hvis du har Battlefield 4 og vælger det ikon og tager overview, så kan du finde beta'en der :) min er i gang med at downloade :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Tr3piD » 9. jun 2014 22:12

p1co9210 skrev:
Tr3piD skrev:jeg meldte mig til Battlefield Hardline betaen til PC for 2 min siden og fik en beta kode lige efter


Jeg venter stadig på, at det dukker op i Origin..


jeg åbnede battlelog og prøvede på at joine en server, så stod der at jeg skulle install spillet og så kunne jeg se en gul cirkel med en pil i oppe i højre hjørne og når jeg trykkede på den kunne jeg vælge install og så kom spillet ind i game library i Origin.
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf DanniSemperfi » 9. jun 2014 22:22

Slimjay DK skrev:
DanniSemperfi skrev:Det er vist ikke mange der kan spille hardline. Psn har lagt sig fladt ned. Det skriver de på pslife. Inklusiv for mig selv.


PSN fejler intet her .. og hvis du har Battlefield 4 og vælger det ikon og tager overview, så kan du finde beta'en der :) min er i gang med at downloade :mrgreen:

Ja det virker også nu, efter 1 time. Men nu prøvede jeg 3 sekunder efter de annoncerede det, og der virkede det ikke.

Prøvede du kl 22. Hvis ja virkede det der eller er du bare hip her en time efter?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf lionel » 9. jun 2014 22:24

Det bedste ved E3 indtil videre:
Billede
lionel
Niveau 5
 
Indlæg: 1158


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf DKhANSI » 9. jun 2014 22:25

DanniSemperfi skrev:
Slimjay DK skrev:
DanniSemperfi skrev:Det er vist ikke mange der kan spille hardline. Psn har lagt sig fladt ned. Det skriver de på pslife. Inklusiv for mig selv.


PSN fejler intet her .. og hvis du har Battlefield 4 og vælger det ikon og tager overview, så kan du finde beta'en der :) min er i gang med at downloade :mrgreen:

Ja det virker også nu, efter 1 time. Men nu prøvede jeg 3 sekunder efter de annoncerede det, og der virkede det ikke.

Prøvede du kl 22. Hvis ja virkede det der eller er du bare hip her en time efter?

EA er geniale. Der er ingen grund til at beta teste på Xbox One fordi Battlefield 4 bare kører som en drøm der...
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf DanniSemperfi » 9. jun 2014 22:34

Forstår ikke dit indlæg. Er der sarkastisk, ironisk eller går den mere på mig?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. jun 2014 22:35

DanniSemperfi skrev:
Slimjay DK skrev:
DanniSemperfi skrev:Det er vist ikke mange der kan spille hardline. Psn har lagt sig fladt ned. Det skriver de på pslife. Inklusiv for mig selv.


PSN fejler intet her .. og hvis du har Battlefield 4 og vælger det ikon og tager overview, så kan du finde beta'en der :) min er i gang med at downloade :mrgreen:

Ja det virker også nu, efter 1 time. Men nu prøvede jeg 3 sekunder efter de annoncerede det, og der virkede det ikke.

Prøvede du kl 22. Hvis ja virkede det der eller er du bare hip her en time efter?


først ca. 22:15, så nemlig ikke EA's show, men fik en SMS fra en Ven der var i gang med at hente den ned, og han gik på med det samme .. anyway så har de jo nok fået ca. 100.000 hits på få minutter :) så går det meste jo ned i dag :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Morten Skou » 9. jun 2014 22:37

Så er der 20 minutter til Ubisofts pressekonference, den kan I også se på www.xboxlife.dk/live :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Slimjay DK » 9. jun 2014 22:38

DKhANSI skrev:EA er geniale. Der er ingen grund til at beta teste på Xbox One fordi Battlefield 4 bare kører som en drøm der...


Ja, det er korrekt .. der er jo ikke så mange der spiller på Xbox One, så belastningen er ikke så stor :) Så man tester selvfølgelig der hvor det sker, EA er geniale :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Shooter DK » 9. jun 2014 22:42

Hej alle
Jeg så delvis microsofts tur på scenen, men kun næsten da jeg faldt i søvn omkring 19:30, da jeg synes det var vanvittigt kedeligt. Jeg ville se showet for at finde en grund til at købe en xbox one, men blev ikke umildbart overbevist. Nogen der har en liste over en alt som blev præsenteret af xbox one eksklusivt? Dvs. intet timed exclusive, multiplatform spil (også pc), og indie spil.
Evt. bare et link til at se showet igen så jeg lige kan snuppe det engang til. ;)
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf ALIE » 9. jun 2014 22:44

Kom så Ubisoft.
Beyond Good And Evil 2.
Far Cry 4
Og skræmmende ser jeg frem til Assassin's. 4 player Co up:-)
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf ALIE » 9. jun 2014 23:09

Hun er tilbage :'(
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: E3 2014-tråden

Indlægaf Blauwy » 9. jun 2014 23:13

Nu skal de kraftedmne til at danse. Kom nu videre.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster

cron