Xboxlife forum

Plant VS Zombies - Garden Warfare

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf BeatenIndiana » 20. mar 2014 14:27

Jeg kunne heller ikke lade være, og fik ligeledes hentet spillet ned igår. Hvor er det nice! Den competetive del fungerer også meget bedre end jeg havde regnet med :D
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Dirty Harry » 22. mar 2014 22:49

Nu købte jeg Garden Warfare ca 2 uger før Titanfall udkom og jeg synes stadig at Garden Warfare er et langt bedre spil end Titanfall. Eneste jeg ikke kan lide ved GW er at Chili Bombs er en smule overpowered, ellers synes jeg det har en ret fin balance.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Baltzardo » 23. mar 2014 02:32

Det er et virkeligt sjovt spil!
Add mig på friendlist
Baltzardo
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Silkeborg


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Lowlandet » 24. mar 2014 18:59

Vi mangler 2 styks som er friske på at gennemføre Garden Ops på Craaaaaaaaaaaaaaaaazy med os? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf MrCarrazzia001 » 24. mar 2014 23:40

Jeg har brug for lidt hjælp.
Vi er 2 gutter som leder efter et nyt FPS at spille sammen. Vi spiller spil som Halo og Battlefield. Vi overvejer Titanfall, men Garden Warfare er den halve pris, så jeg ville høre, er det noget at gå efter? Jeg har set mange gode anmeldelser af spillet, men jeg synes det minder meget om "Gotham City Imposters" og det fangede mig desværre ikke. Er dette anderledes og kan i anbefale det til os? :)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Lowlandet » 24. mar 2014 23:45

MrCarrazzia001 skrev:Jeg har brug for lidt hjælp.
Vi er 2 gutter som leder efter et nyt FPS at spille sammen. Vi spiller spil som Halo og Battlefield. Vi overvejer Titanfall, men Garden Warfare er den halve pris, så jeg ville høre, er det noget at gå efter? Jeg har set mange gode anmeldelser af spillet, men jeg synes det minder meget om "Gotham City Imposters" og det fangede mig desværre ikke. Er dette anderledes og kan i anbefale det til os? :)


Det minder mest af alt om Team Fortress 2. Det er ikke særlig underholdende hvis man skulle spille solo, men hvis man er nogle stykker er det virkelig sjovt! Det kan være lidt ensformigt i kampene mest fordi der ikke er mange maps, mange klasser, og mange våben. Men har stadig spillet det her meget mere end Titanfall. :-)

Popcap/EA har desuden sagt at alt indhold/dlc vil være gratis.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Dirty Harry » 25. mar 2014 07:09

Lowlandet skrev:Popcap/EA har desuden sagt at alt indhold/dlc vil være gratis.


Formentlig, siden det er EA du snakker om.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf BeatenIndiana » 25. mar 2014 15:33

Hvor mange maps er der i Gardens & Graveyards? Jeg kommer kun ind i Daves mansion hele tiden, og har siden fået af vide at der egentlig er flere.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Vestergaard » 25. mar 2014 16:02

Hvis du bliver i spillet når kampen er færdig, så ryger du i en ny bane. Men hvert map bliver spillet to gange. En gang hvor dit hold er planter og en gang hvor dit hold er zombier.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf BeatenIndiana » 25. mar 2014 17:24

Det er jo netop det som jeg ikke gør.
Har spillet mange kampe i streg, og kommer kun ind i mansion mappet, dog skiftende mellem dag og nat :?
Spiller på 360
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf krig » 25. mar 2014 17:46

BeatenIndiana skrev:Det er jo netop det som jeg ikke gør.
Har spillet mange kampe i streg, og kommer kun ind i mansion mappet, dog skiftende mellem dag og nat :?
Spiller på 360



bare bliv ved med at spille garden & graveyards så skifter den.. der er 3 forskellige G & G maps
så vidt jeg kan forstå så er det random når den skifter map... derfor kan man få Dave mansion igen og igen..
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf BeatenIndiana » 25. mar 2014 17:49

Synes bare det er mærkeligt. Har hvertfald spillet over 30 kampe i det, og kun på det ene map. Så det virker for mig ret hjernedødt
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Dirty Harry » 27. mar 2014 23:49

Grunden til at du hele tiden spiller på Daves Mansion er at den seneste patch formåede at fucke noget op på de andre baner, så derfor kan man kun spille Daves Mansion på nuværende tidspunkt.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf Vestergaard » 28. mar 2014 00:02

Det må kun være på x360. På one cirkler jeg rundt mellem flere forskellige hele tiden.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Plant VS Zombies - Garden Warfare

Indlægaf BrutalTarbensen » 28. mar 2014 08:16

Efter seneste update har fyrtårnet og agurken været væk på 360, men jeg har ikke fundet forklaring på det nogen steder. Team Vanquish kører fint på alle baner

Edit: Jeg startede spillet op i dag, og der var endnu en update. De to andre baner er nu tilgængelige i Gardens and Graveyards
BrutalTarbensen
Niveau 2
 
Indlæg: 195


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster