Xboxlife forum

Nytårs gaming.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Nytårs gaming.

Indlægaf dummiz » 31. dec 2013 17:56

Da nytårs aften INTET siger mig så har jeg valgt at sidde alene her hjemme og passe min hund (den er VIRKELIG angst for fyrværkeri) vi skal bare spise rester fra igår og slappe af heeeelt vejen ind i det nye år. Jeg overvejer at se hvor mange der er online på boxen når klokken slår 12. Men hvad med jer. Tror i der er nogle online nytårsaften kl. 24? :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf Morten Skou » 31. dec 2013 19:05

Der er helt sikkert nogen online :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf dummiz » 31. dec 2013 19:25

Fedt nok. Så får jeg nogle at spille med :)

Og godt nytår Morten :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf Rechain » 31. dec 2013 19:37

Jeg skal bare hygge og se tv :) være alene for mig selv som jeg har det bedst. Orker ikke så meget gaming før imorgen tror jeg :P singleplayer selvfølgelig, nok videre i Freedom Cry til ACIV på PS4 ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf nuller » 31. dec 2013 20:32

dummiz skrev:Da nytårs aften INTET siger mig så har jeg valgt at sidde alene her hjemme og passe min hund (den er VIRKELIG angst for fyrværkeri) vi skal bare spise rester fra igår og slappe af heeeelt vejen ind i det nye år. Jeg overvejer at se hvor mange der er online på boxen når klokken slår 12. Men hvad med jer. Tror i der er nogle online nytårsaften kl. 24? :)


Spil evt. noget halvhøjt musik. (evt. klassisk) det tager det meste af de små brag. og bulder.

Godt nytår
nuller
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf dummiz » 31. dec 2013 20:35

nuller skrev:
dummiz skrev:Da nytårs aften INTET siger mig så har jeg valgt at sidde alene her hjemme og passe min hund (den er VIRKELIG angst for fyrværkeri) vi skal bare spise rester fra igår og slappe af heeeelt vejen ind i det nye år. Jeg overvejer at se hvor mange der er online på boxen når klokken slår 12. Men hvad med jer. Tror i der er nogle online nytårsaften kl. 24? :)


Spil evt. noget halvhøjt musik. (evt. klassisk) det tager det meste af de små brag. og bulder.

Godt nytår


God ide :) men ejer desværre ikke klassisk musik. Kun rammstein og noget Marilyn manson :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf nuller » 31. dec 2013 20:58

LOL ja ramstein er måske lidt i overkanten ;) . men du kan nu let fange noget klassisk på dr.dk netradio og så p2. ;) .. din hund vil elske det. ;)
nuller
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: Nytårs gaming.

Indlægaf dummiz » 31. dec 2013 22:00

Ville ellers elske at se "hende" headbange til rammstein :D
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster