Xboxlife forum

State of Decay Silver?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

State of Decay Silver?

Indlægaf Kh4zy » 24. jun 2013 17:41

Hej alle.

Kan man købe state of decay som silver medlem?
Har ikke rigtig haft brug for gold medlem i rigtig lang tid, så ville høre om det var muligt?

Er der nogle +'er eller -'er hvis man er gold eller silver?

På forhånd tak ;)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf TerrificFalcon » 24. jun 2013 17:57

Du kan sagtens købe det som sølv-medlem. I og med at spillet ikke har nogen online-del, så gør det ingen forskel, om du er sølv- eller guldmedlem, inde i selve spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf WEZL_DK » 24. jun 2013 18:04

Jeps intet problem i det. Er et super godt spil, det bedste zombie spil nogensinde i mine øjne.

Men vent et par dage med at spille det. TU2 er på trapperne, og den vil bringe mange gode ændringer og bugs fixes med sig. Jeg har nemlig fået en af de kendte bugs, hvor der pludselig ikke kommer flere historie missioner, og har spillet i 15 timer :(så det er lidt træls. Håber dog at bugs fixet gør at jeg ikke skal starte forfra! Bare lige en heads up hvis du vil have spillet.

Undead Lab meldte ud sidste mandag, at opdateringen på det tidspunkt var i den tidlige fase af kontrol hos Microsoft, og dette tager som regel 14 dage, så mit gæt er at vi får opdateringen på fredag.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Kh4zy » 24. jun 2013 21:26

Okay takker :)
Kh4zy
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Dirty South » 24. jun 2013 21:49

WEZL_DK skrev:Jeps intet problem i det. Er et super godt spil, det bedste zombie spil nogensinde i mine øjne.

Men vent et par dage med at spille det. TU2 er på trapperne, og den vil bringe mange gode ændringer og bugs fixes med sig. Jeg har nemlig fået en af de kendte bugs, hvor der pludselig ikke kommer flere historie missioner, og har spillet i 15 timer :(så det er lidt træls. Håber dog at bugs fixet gør at jeg ikke skal starte forfra! Bare lige en heads up hvis du vil have spillet.

Undead Lab meldte ud sidste mandag, at opdateringen på det tidspunkt var i den tidlige fase af kontrol hos Microsoft, og dette tager som regel 14 dage, så mit gæt er at vi får opdateringen på fredag.

jeg er på vej til at købe spillet nu hehe, jeg håber lidt jeg får den bug så kan jeg free roame indtil fredag :P
Dirty South
 


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Lord Alla » 24. jun 2013 22:32

Det er sgu et klasse spil. Se også tråden under ARCADE her i Forum. Jeg har elsket spillet og hadet det på samme tid, fordi det kan være så forbandet uretfærdigt (læs bugget), men alle undskyldninger og mulige tudekiks kan skubbes ind under zombie-simulation... Yes sir! Hvis det havde været tilfældet, så ville jeg også vælge at bo sammen med folk, der konstant kommer i problemer, som KUN kan løses af mig, og der er ingen - what so ever - bonuser; f.eks. bitches der går ned eller blow til næsen - INTET!
Stadig et super spil, selvom jeg næppe tilgiver BLACK FEVER DUDE i første gennemspilning - og "simulationen" :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf JugsEater » 25. jun 2013 00:32

TU2 gik til cert i fredags, så det hænger på MS nu...
Billede
JugsEater
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf WEZL_DK » 25. jun 2013 17:02

Nå min xbox har så ikke hentet tu1, da jeg købte spillet sidste tirsdag, og den har stået offline siden da. Men nu har jeg hentet den, og startet spillet op, og ud over alle mine ressourcer er blevet nulstillet og min morale er faldet fra fuld til 1/3 :S :S :S, så er der også kommet en del nye missoner, så forhåbentlig er en af dem historie missionen.

Dog kan jeg læse mig til, at selv dem der har hentet TU1 stadig har de problemer som jeg beskrev i min første post. Har først tid til at spille senere i aften, så skal jeg nok give en melding tilbage, og det har hjulpet på mine problemer.

EDIT:

Så virker historie-missionerne igen :D bare træls at alle mine ressourcer er 0, moralen næsten væk, influence er gået fra 1300 til 600 og halvdelen af den mad jeg havde i supply locker er væk :S. Men nuvel, er hurtigt tjent/fundet igen, og nu kan jeg endelig spille det færdigt :D. Får dog stadig meddelelsen om der er for mange infestations, selv om jeg har fjernet dem der er.

Til dem af jer der ikke har spillet det endnu, men har købt det eller vil købe det, så tag og vent med at spille det til efter TU2 er kommet. Skulle fjerne massere af de fejl som jeg har beskrevet her.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Dirty South » 26. jun 2013 17:20

TU2 ?
Dirty South
 


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Rotator » 26. jun 2013 19:36

TU2 = Title Update 2. Den nyeste opdatering til State of Decay inkl. alle fejlrettelserne.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf Dirty South » 26. jun 2013 20:04

Rotator skrev:TU2 = Title Update 2.

oh i get it :D
Dirty South
 


Re: State of Decay Silver?

Indlægaf JugsEater » 27. jun 2013 00:06

De regner med at TU2 kommer inden weekenden. Har osse lige hørt at SoD er blevet afvist i Australien, og Undead Labs arbejder nu på en "Australsk" version...
Billede
JugsEater
Niveau 2
 
Indlæg: 142



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron