Xboxlife forum

Watch Dogs - Info

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 25. maj 2014 08:37

Ja, 600 er en ordentlig glat penge for et spil, man nærmest kan få til småkager over boxen, :D. Jeg har dog bare en eller anden fetich med at holde spillet fysisk, kontra at have det digitalt over en maskine. Jeg finder berørelsen mere tilfredsstillende, hvor end bøsset det lyder. Også klær det jo ligeledes en spilsamling at have et cover stående, ;).
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 25. maj 2014 08:40

Major Oblivious skrev:Gamestop i Kolding ville have været den jeg skulle bruge til midnight-release. Men kan stadig ikke finde ud af med mig selv, om jeg skal gå digital eller fysisk.


Come on! I would love to meet a Major!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Muggs » 25. maj 2014 08:49

Jeg elsker at have mine spil digitalt. Så er man fri for at skifte disks. Det er nu meget rart.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 25. maj 2014 08:53

Jeg kan bare ikke komme ind i spillet, historien er ind til videre kedelig og uinspireret.
Kørsel er lort, skud kampe er middel modige, Stealth muligheder er det eneste der er nogenlunde ok.

Personligt er jeg skuffet. at gå at hacke folk er en efter tanke, efter de første gange. Og De er alligevel det samme Spiderman 2 copy past job vær eneste gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 09:28

Macheta skrev:Ja, 600 er en ordentlig glat penge for et spil, man nærmest kan få til småkager over boxen, :D. Jeg har dog bare en eller anden fetich med at holde spillet fysisk, kontra at have det digitalt over en maskine. Jeg finder berørelsen mere tilfredsstillende, hvor end bøsset det lyder. Også klær det jo ligeledes en spilsamling at have et cover stående, ;).


Jeg er så vidt enig med dig.. Man kan se, hvor ens penge ryger hen, og du er 100 % uafhængig af internetforbindelse, tilladelse og hvad ved jeg. MS/Sony kan ikke fratage din ret til spillet. Modsat hvis det er digitalt købt.

ALIE skrev:Jeg kan bare ikke komme ind i spillet, historien er ind til videre kedelig og uinspireret.
Kørsel er lort, skud kampe er middel modige, Stealth muligheder er det eneste der er nogenlunde ok.

Personligt er jeg skuffet. at gå at hacke folk er en efter tanke, efter de første gange. Og De er alligevel det samme Spiderman 2 copy past job vær eneste gang.

Ærgeligt at høre for og sige det mildt.. Hmm..
Synes bare, at de elementer jeg har set fra "Next-Gen" ligner et typisk sandbox-spil men med rigtig mange indendørs/udendørs lokationer, hvilket har vækket min interesse.. + Der er ikke så tæske meget andet og spille i øjeblikket. Er sågar gået igang med Battlefield 4 campaign fordi jeg er løbet tør for spil. :?
(Så også taget mig 6 måneder, at gennemføre de 4 spil jeg købte på release)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf allanb » 25. maj 2014 09:50

ALIE skrev:Jeg kan bare ikke komme ind i spillet, historien er ind til videre kedelig og uinspireret.
Kørsel er lort, skud kampe er middel modige, Stealth muligheder er det eneste der er nogenlunde ok.

Personligt er jeg skuffet. at gå at hacke folk er en efter tanke, efter de første gange. Og De er alligevel det samme Spiderman 2 copy past job vær eneste gang.



Har det på samme måde.. Stemmeskuespil og stealth er super, men bliver dræbt af en historie der er på det jævne. Samt styrringen af biler, som er dårlig, hacking er trivielt efter du har hørt på den ene ligegyldige samtale efter den anden.
Jeg syntes også man bliver forvirret af alle de ting der sker i din HUD, og af alle de sidemissioner der dukker op og forsøger at lokke dig væk fra main story..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 10:02

Sethos over på Pslife.dk lader til at være temmelig enige med jer..
http://www.pslife.dk/forum/viewtopic.php?f=13&t=19030&start=120

Men vi kender jo Ubisoft, og de skal gerne bruge et par generationer til at finde formlen, hvorefter den så bliver malket hårdt.. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 25. maj 2014 10:10

Som jeg skrev på pslife :

Fik spillet første act igennem i nat, og gik i seng med et håb om at spillet har meget mere at byde på end det. For hvis første Act kom ud som en Demo,så er jeg ikke ret sikker på at jeg ville købe spillet :-/

Som Sethos allerede har været inde på så føles bilen som en fyldt indkøbsvogner og politiet finder dig nemt, og netop det med bilen er ærgeligt, da en stor del af spillet forgår bag rattet på en bil, når man skal fra A til B i den meget store og flotte by ...

Jeg håber lidt at jeg bare var træt da jeg gik i gang, og at Infamous SS ikke er skyld i mit førstehåndsindtryk af spillet, for jeg var lige netop blevet færdig med Infamous, da jeg satte Watchdogs i maskinen, klokken lort i nat.

Jeg må give det en chance til i aften :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf OldTymer72 » 25. maj 2014 11:46

Det lover ikke godt det I skriver.
Nu så jeg den politijagt og det så frustrerende ud man ikke kunne slippe væk - MEN kan det tænkes at det bliver nemmere senere hen når man kan ødelægge helikoptere osv.?
Kom gerne med mere info til jer der har det! Tak.
Det er umiddelbart det eneste spil ude jeg kunne tænke mig, men køber hellere Dead Rising 3 hvis Watch Dogs virkelig er for trist.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 11:57

OldTymer72 skrev:Det lover ikke godt det I skriver.
Nu så jeg den politijagt og det så frustrerende ud man ikke kunne slippe væk - MEN kan det tænkes at det bliver nemmere senere hen når man kan ødelægge helikoptere osv.?
Kom gerne med mere info til jer der har det! Tak.
Det er umiddelbart det eneste spil ude jeg kunne tænke mig, men køber hellere Dead Rising 3 hvis Watch Dogs virkelig er for trist.


Dead Rising 3 bliver rigtig hurtigt kedeligt. Man bliver lidt overrasket over, hvor få spil-elementer der rent faktisk er gemt nedenunder.


Fandt dette review, og det passer slet ikke til jeres oplevelser. Med musikken i baggrunden virker det nærmest som om, at han læser op ad et statement fra Ubi..
Jeg ender nok med at købe det, så må det trades in en gang. Glad for at jeg droppede alle ideer om Desec versionen
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Muggs » 25. maj 2014 12:04

Jeg venter i hvert fald til der er reviews fra de store sites med at købe det.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. maj 2014 12:17

Jeg syntes at det ser spænden ud :-) så jeg køber det Hehe for det også billigt 100 kr hos coolshop jeg havde nogle point der skulle bruges :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 25. maj 2014 12:49

Der er et meget fedt soundtrack i, når man cruiser rundt :) Watch dogs er lidt GTA Meets Splinter Cell ..... lol
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 12:52

Vi er enige om, at stemmeskuespilleren er den samme som Hitman ikk sandt ?
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 25. maj 2014 13:10

Har ikke spillet Hitman, så det aner jeg ikke :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron