Xboxlife forum

Watch Dogs - Info

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2014 15:44

Jeg var så heldig at få det for 350 kr på et fysisk medie i dag, leveret lige til døren ... life is good :)

Så nu må det godt blive søndag, for har desværre ikke tiden før :-/
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2014 15:45

Maltéz skrev:Jeg er nødt til at dele denne, da det er topmålet af tåbelighed: http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... F-ing-WHAT


Ja, det er Ubisoft begyndt at gøre .. se bare på de sidste par releases af Assassins creed ... :?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 23. maj 2014 16:58

Fri for skole, og min ven der arbejder i en vis kæde lige ved siden af i Hillerød.
Har spillet til 360 liggende. Gider jeg spille det først på 360? Det er spørgsmålet.
Måske jeg burde se på det som en stor demo, da han bare sætter det til prøve i butikken efter. mmm igen da det har ramt nettet ved jeg ikke om jeg tør.
Der er en del på TA der spiller.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2014 17:16

Billede

Sådan her ser det ud på Ps3.
Men nu, hvor det er en legit kopi, så vil jeg ikke være bekymret. Folk bliver ikke banned, hvis de sidder med skiven i hånden
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 23. maj 2014 18:06

Major Oblivious skrev:Billede

Sådan her ser det ud på Ps3.
Men nu, hvor det er en legit kopi, så vil jeg ikke være bekymret. Folk bliver ikke banned, hvis de sidder med skiven i hånden


Nej selvfølgelig. Men kunne bare forstille mig de banner folk på stribe, vis de gør.
Ikke kontakter folk og spørger efter bevis, eller hvad?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf jsejrup » 23. maj 2014 18:33

Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 23. maj 2014 19:06

Ok er hentet. Men holder mig nok bare offline et par dage.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 23. maj 2014 21:19

Det er meget godt, men for tidligt at dømme det.
Dog er bil styring Shit!
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Dirty Harry » 23. maj 2014 22:44

Slimjay DK skrev:
Maltéz skrev:Jeg er nødt til at dele denne, da det er topmålet af tåbelighed: http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... F-ing-WHAT


Ja, det er Ubisoft begyndt at gøre .. se bare på de sidste par releases af Assassins creed ... :?


Og det er grunden til at forbrugerne skal tage om deres kollektive nosser og sige nej til sådan noget. Hvad skal vi have hele fem forskellige udgaver af et spil for? Jeg har det på samme måde med 'Game of the Year Editions', så hvis jeg køber et spil til release så forventer jeg at spillet (i det mindste fucking singleplayer delen) er komplet.

Men ark... Se på Deus Ex: Human Revolution hvor fucked up det var efter at Adam Jensen hopper på en båd og der er gået en uge hvor han er fanget i et aflukket rum og pludselig får vi så DLC'en 'The Missing Link' som forklarer hvad der skete i de dage... Hvorfor ikke bare lægge det i spillet?

Er der dog DLC som jeg er glad for findes, men ikke var nødvendig for at gennemfører historien. Se på Mass Effect's mange forskellige DLC som udkom over årene. 1'eren fik 'Bring Down the Sky' og 'Pinnacle Station', mens 2'eren og 3'eren fik pludselig en masse premotional crap som kun kunne fås hvis man bestilte fra Amazon, Game, Gamestop eller Wal-mart, mens der var koder på visse flasker Dr. Pepper... Fed måde at fremmedgøre store dele af ens kundekreds som er udenfor USA. Da jeg købte 3'eren i butikken på release spurgte ekspedienten om jeg ikke havde forudbestilt. "Hvorfor?" spurgte jeg. "Jamen, du får en fed robot hund!" svarede han og jeg måtte så spørger ham "Hvad kan jeg bruge denne robot hund til...?" og han kunne ikke svare mig...

Jeg kender ikke nogen brancher hvor man opfører sig på sådan en måde som spil branchen gør. At spil journalismen også er ligeså pil rådden som virksomhederne sås tydeligt da Microsoft gav Xbox 360'ere i det nye Slim design ud til alle i salen ved E3 for et par år siden. Havde en anden virksomhed gjort det under en pressekonference i hvilken som helst anden branche var der blevet råbt op om bestikkelse.

Hvordan er det gået til at en udvikler ser sig nød til at gå ud og sige at der ikke kommer nogle eksklusiv dele til et stort ventet spil? Seriøst? Hvornår gik vi fra at kunne købe en udgave som alle andre også havde og kunne gå ud og købe store udvidelsespakker, til en masse små pakker som koster næsten halvdelen af et spil?

Det kan godt være at jeg er ved at gå hen og blive en gammel sur skid, men for fanden... Det var nok galde for i aften.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 24. maj 2014 00:11

ALIE skrev:Det er meget godt, men for tidligt at dømme det.
Dog er bil styring Shit!


Jeg bed mærke i det i Conan's "anmeldelse". Ugh. Ser ud til det er Saints Row styring. Æw.


*******
mht. flere forskellige pakker med spillet, så syntes jeg det er fint, så kan man skaffe sig den pakke man helst vil. Det er så lidt surt hvis man så også vil have noget fra en anden pakke... men stadig, jeg syntes flere forskellige pakker er fint.

mht. DLC: Jeg køber bare ikke noget jeg ikke syntes om, jeg stemmer med min pung, om hvilke DLC's der er pengene værd. Map packs og våben samt skins kan ikke være mig mere ligegyldigt, og jeg køber som regel kun DLC der giver achievements og trophies.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 25. maj 2014 03:58

Hvor mange af jer skal hente spillet ved Midnight-Release i Gamestop, i Kolding her sent på mandag?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Muggs » 25. maj 2014 07:40

Håber jeg da ikke det er ret mange der skal, når det er 150kr dyrere end de fleste andre steder og 270kr dyrere end på storen..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Macheta » 25. maj 2014 08:03

Well, det kan du da have ret i. Ikke desto mindre er valget dog taget fra min side af - til trods fordi, at jeg havde forudbestilt det et godt stykke tid i forvejen (50 kr,-) - og til dels fordi jeg har et gavekort jeg bare gerne vil have brugt derinde. Så jeg kommer nok af med 350,- kr ca. De har dog fortalt at man får nogle ekstra goodies ved siden af spillet, samt et gavekort på 100,00 kr,-. Så det er fint nok med mig.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Muggs » 25. maj 2014 08:21

Macheta skrev:Well, det kan du da have ret i. Ikke desto mindre er valget dog taget fra min side af - til trods fordi, at jeg havde forudbestilt det et godt stykke tid i forvejen (50 kr,-) - og til dels fordi jeg har et gavekort jeg bare gerne vil have brugt derinde. Så jeg kommer nok af med 350,- kr ca. De har dog fortalt at man får nogle ekstra goodies ved siden af spillet, samt et gavekort på 100,00 kr,-. Så det er fint nok med mig.

Så er det jo forståeligt nok. Men som "almindelig" kunde er det dumt :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 25. maj 2014 08:35

Gamestop i Kolding ville have været den jeg skulle bruge til midnight-release. Men kan stadig ikke finde ud af med mig selv, om jeg skal gå digital eller fysisk.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron