Xboxlife forum

Watch Dogs - Info

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf himmelfisk » 22. maj 2014 17:51

Der er Live stream af det i aften, mener det er kl. 20:00 (11am Pacific) Ret mig endelig hvis det er, er langt fra sikker på det er omregnet rigtigt.

http://www.ign.com/articles/2014/05/19/ign-live-presents-watch-dogs

Bliver spændende at se, håber ikke det er skuffende :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 22. maj 2014 18:29

Major Oblivious skrev:Watch_Dogs ligner lort på Xbox 360 i forhold til X1 og PS4. Tror at "grafik-ramaskriget" vil bestå af last-gen vs. next-gen, og hvorfor at Ubisoft ikke kan få Watch_Dogs til at være pænt på 360 & PS3 når Rockstar kunne med GTA V


Så ville folk godt nok være dumme. GTA V kommer til at ligne fis sammenlignet med NG Watch_Dogs versionerne.

Jeg går udenom IGN's livestreaming, jeg vil hellere opleve det på først hånd end via stream.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf ALIE » 23. maj 2014 08:46

Twinkling skrev:
Major Oblivious skrev:Watch_Dogs ligner lort på Xbox 360 i forhold til X1 og PS4. Tror at "grafik-ramaskriget" vil bestå af last-gen vs. next-gen, og hvorfor at Ubisoft ikke kan få Watch_Dogs til at være pænt på 360 & PS3 når Rockstar kunne med GTA V


Så ville folk godt nok være dumme. GTA V kommer til at ligne fis sammenlignet med NG Watch_Dogs versionerne.

Jeg går udenom IGN's livestreaming, jeg vil hellere opleve det på først hånd end via stream.


Jeg så noget af det, da jeg har haft mine tvivl om at købe det.
de spillede på PS4, og ud over nogle detaljer syndes jeg ikke det er meget flottere ind GTA V
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Slimjay DK » 23. maj 2014 09:08

En stream er aldrig det samme som at sidde med det selv ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2014 10:18

Slimjay DK skrev:En stream er aldrig det samme som at sidde med det selv ;)


Tak nej... Der var tydelig forskel på IGNs og Gamespots stream-kvalitet.. Youtube-videoen som jeg smed ind er meget pænere end både IGN og Gamestops stream.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 23. maj 2014 11:20

ALIE skrev:
Twinkling skrev:
Major Oblivious skrev:Watch_Dogs ligner lort på Xbox 360 i forhold til X1 og PS4. Tror at "grafik-ramaskriget" vil bestå af last-gen vs. next-gen, og hvorfor at Ubisoft ikke kan få Watch_Dogs til at være pænt på 360 & PS3 når Rockstar kunne med GTA V


Så ville folk godt nok være dumme. GTA V kommer til at ligne fis sammenlignet med NG Watch_Dogs versionerne.

Jeg går udenom IGN's livestreaming, jeg vil hellere opleve det på først hånd end via stream.


Jeg så noget af det, da jeg har haft mine tvivl om at købe det.
de spillede på PS4, og ud over nogle detaljer syndes jeg ikke det er meget flottere ind GTA V


Det er ikke design, men lighting og overflader der gør forskellen fra gammel til ny generation. GTA IV og GTA V udkom på samme konsol, og jeg syntes der er en verden til forskel på de to når man begynder at kigge detaljer - eks. er antialiasing.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Cena » 23. maj 2014 13:17

Taget fra Gamestops Facebook side:

Så er det på tirsdag d. 27. maj 2014, at Watch Dogs udkommer!
Skal I til midnats-launch for at hente spillet på slaget 12? I så fald så tjek listen for at se, om der er butikker nær jer med midnatsåbent!

Sjælland:

Falkoner Allé
Ballerup
Lyngby
Fields
Rødovre
Ro's Torv
Frederikssund
Fisketorvet
Amager Centret
Hillerød
Helsingør
Slagelse
Næstved

Fyn:

Odense
Rosengård
Svenborg

Jylland:

Center Nord
Kolding
Bruun's Galleri
Esbjerg
Bryggen
Esbjerg Storcenter
Sønderborg
Aalborg
Bispensgade
Randers
Horsens
Herning II
Viborg
Silkeborg
Hjørring
Frederikshavn
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2014 13:22

Jeg kan godt vente til tirsdag eftermiddag med at smutte forbi El-Giganten og betale 479 i stedet for 599 som Gamestop vil have :-O
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Cena » 23. maj 2014 13:24

Major Oblivious skrev:Jeg kan godt vente til tirsdag eftermiddag med at smutte forbi El-Giganten og betale 479 i stedet for 599 som Gamestop vil have :-O


Det er faldet yderligere på både One og PS4 Major:
http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... dition-ps4
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Banno » 23. maj 2014 14:09

Så er det første review kommet i hus.

"If you are a cool dude, you will love it. If you are a hacker, who likes to stay in a basement and play around with people's adjustable mortgate rate, you'll really love it!"

Billede
Banno
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Major Oblivious » 23. maj 2014 14:10

Sweet!! Det bliver jo bedre og bedre. Jeg glæder mig til at få fingrene i dét. :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 23. maj 2014 14:46

6'eren begyndte på at sende reklamer for Watch Dogs her til eftermiddag. :)
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Maltéz » 23. maj 2014 15:06

Jeg er nødt til at dele denne, da det er topmålet af tåbelighed: http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... F-ing-WHAT
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Twinkling » 23. maj 2014 15:23

Jeg syntes da det er fint at der er valgmuligheder - nogen vil have en figur, mens andre vil have en hue eller ekstra digitalt indhold. Jeg skimmede kun videoen meget kort.

Så vidt jeg har beregnet mig frem til er det eneste du mangler her i EU for at få alt Watch Dogs, så er det en Dedsec og en Special Edition fra UbiShop, og så selvfølgelig season pass. Jeg mener Kotaku lavede en artikel og viste en oversigt over de forskellige pakker som spillet udkommer som.

edit** Vrøvl. Vigilante edition, ikke Special edition.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Watch Dogs - Info

Indlægaf Annxii » 23. maj 2014 15:28

Hvis man bare skal have spillet så er det vel ikke så svært hvor man skal købe det: digitalt på us-marketplace! ca. 350dkr
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron