Xboxlife forum

Space Marine, Red Faction, AC Brotherhood osv. Boost

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Space Marine, Red Faction, AC Brotherhood osv. Boost

Indlægaf Chapton » 24. jan 2013 18:57

Hej

Jeg søger nogle der har lyst til at ordne lidt achievements.
I særdeleshed Space Marine og Red Faction Guerrilla, da jeg frygter lidt at serverne snart bliver lukket ned, nu da THQ er gået konkurs (og sidenhen nu solgt i bider).

Ellers leder jeg også efter nogle der gider lidt AC Brotherhood (lvl50 og Abstergo employe achievement).

Ellers er jeg også frisk på:

Resident Evil 5 (versus achievements)
Resident Evil 6 (bare generelt)


Eller kig på mit gamertag. Alle der mangler achievements er jeg frisk på :) Savner lidt en dansk spiller at game med.
Kom frisk.
Chapton
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Space Marine, Red Faction, AC Brotherhood osv. Boost

Indlægaf WozziFuzz » 24. jan 2013 19:29

Mangler faktisk en at løbe gennem RE6 med - på Professional diffi. Men har dog lige en del Borderlands 2 jeg mangler inden jeg tager kampen op i Resident Evil, så hvis du ikk har travlt med at komme igang, kunne vi se på det en dag hvis det er... :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Space Marine, Red Faction, AC Brotherhood osv. Boost

Indlægaf Chapton » 24. jan 2013 23:34

WozziFuzz skrev:Mangler faktisk en at løbe gennem RE6 med - på Professional diffi. Men har dog lige en del Borderlands 2 jeg mangler inden jeg tager kampen op i Resident Evil, så hvis du ikk har travlt med at komme igang, kunne vi se på det en dag hvis det er... :)


Haha, så langt er jeg slet ikke kommet. Mangler stadig at løbe Jake og Ada igennem og ca. 40 andre ting ;)

Jeg er også frisk på Borderlands 2 hvis det er, har alt DLC og mangler en del af Raid questene, som jeg af gode grunde ikke kan klare alene og har ikke haft held med at finde andre.

Send en inv. hvis du er frisk :) gt: nicknoon
Chapton
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Space Marine, Red Faction, AC Brotherhood osv. Boost

Indlægaf WozziFuzz » 25. jan 2013 11:05

Det lyder super! Starter på Borderlands senere idag, sammen med én, så du kan bare joine.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron