Xboxlife forum

Dead Space 3-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 15. feb 2013 20:44

Er en times tid inde. Er godt nok i tvivl om jeg skal gennemføre de side quest.....får jo noget ud af det, men er os sammenlagt 3-4 timers ekstra gameplay, hvor der er chance for at dø.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 15. feb 2013 21:24

WEZL_DK skrev:Er en times tid inde. Er godt nok i tvivl om jeg skal gennemføre de side quest.....får jo noget ud af det, men er os sammenlagt 3-4 timers ekstra gameplay, hvor der er chance for at dø.


Jamen så falder det hele jo an på hvor selvsikker du føler dig i spillet, ellers må du lave en backup af dit save, hvis du kan altså
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 16. feb 2013 07:25

Jeg leder efter en partner der er frisk på at tage collectibles samt div. co-op achievements. Jeg er på fra 5-6 tiden idag, ca, så hvis der er en som kan fra det tidspunkt til når vi engang er færdig, så sig til, så sender jeg en FR.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 16. feb 2013 08:17

Macheta skrev:Jeg leder efter en partner der er frisk på at tage collectibles samt div. co-op achievements. Jeg er på fra 5-6 tiden idag, ca, så hvis der er en som kan fra det tidspunkt til når vi engang er færdig, så sig til, så sender jeg en FR.


Mangler godt nok kun en co-op achievement, men vil gerne hjælpe dig, hvid du hjælper mig med den. Det du mener er bare at gå igennem de 3 co-op missioner? Har dog ikke headset, men kræver det nu heller ikke. Jeg er klar fra kl 17.30. Send en FR til Da Wezl.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 16. feb 2013 08:42

WEZL_DK skrev:
Macheta skrev:Jeg leder efter en partner der er frisk på at tage collectibles samt div. co-op achievements. Jeg er på fra 5-6 tiden idag, ca, så hvis der er en som kan fra det tidspunkt til når vi engang er færdig, så sig til, så sender jeg en FR.


Mangler godt nok kun en co-op achievement, men vil gerne hjælpe dig, hvid du hjælper mig med den. Det du mener er bare at gå igennem de 3 co-op missioner? Har dog ikke headset, men kræver det nu heller ikke. Jeg er klar fra kl 17.30. Send en FR til Da Wezl.


Ok.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 16. feb 2013 08:53

Macheta skrev:
WEZL_DK skrev:
Macheta skrev:Jeg leder efter en partner der er frisk på at tage collectibles samt div. co-op achievements. Jeg er på fra 5-6 tiden idag, ca, så hvis der er en som kan fra det tidspunkt til når vi engang er færdig, så sig til, så sender jeg en FR.


Mangler godt nok kun en co-op achievement, men vil gerne hjælpe dig, hvid du hjælper mig med den. Det du mener er bare at gå igennem de 3 co-op missioner? Har dog ikke headset, men kræver det nu heller ikke. Jeg er klar fra kl 17.30. Send en FR til Da Wezl.


Ok.


Vil du være host eller skal jeg det? Ud over at spille de 3 co-op missioner igennem så skal vi os spille prolouge igennem. Det er det letteste kapitel at få "revieve your partner 10 times" achievementen i. Her skal vi bare spille til at der kommer 2 monstre imod os, dræbe den ene, og lade den anden dræbe en af os, revieve og fortsæt indtil den af os der reviever får achievementen, og så gøre det omvendt. Det er den eneste der kræver lidt forberedelse, de andre kommer helt af sig selv (gjorde det hvertfald da jeg gik igennem co-op.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 16. feb 2013 08:57

Det lyder fint, vi finder ud af det. Bare en skam at du ikke har headset, så bliver det lidt svært når der ingen kommunikation er. :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 16. feb 2013 09:30

Ja det er rigtigt. Men hvis nu der er en anden med headset der os vil hjælpe så bare spil med ham :). Jeg er på boxen stort set hele dagen (er igang med hardcore), så hvis der et tidspunkt der passer bedre så kan jeg os der.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 16. feb 2013 14:56

Nå kæresten havde så inviteret nogle venner i aften, så kan desværre ikke aliigevel :/. Håber du finder en anden :)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 17. feb 2013 08:28

færdig med spillet. jeg kan anbefale at lave en rapidfire plasma cutter med med en hydraulic engine som undertool så man kan tæve løs på dem som kommer for tæt på. plus putte enten acid bath eller flame gaze attachment for ekstra damage. plus da det er et onehand er reload noget hurtigere, og perfekt som et backup
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 17. feb 2013 11:40

Så blev jeg færdig med Hardcore mode. Næste stop Pure Survival!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 17. feb 2013 13:09

Mystisk at achievement til Awakened DLC allerede er på listen over achievements. Betyder det mon at vi allerede får DLC i næste uge : D
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 18. feb 2013 12:17

Pure Survival færdig, så mangler Classic kun. Synes Survival var meget mere nervepirende end Hardcore. Især i den sidste halvdel, hvor jeg næsten ingen Gel havde til at lave medic packs!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf hamdenfede » 18. feb 2013 19:46

Mike.B skrev:færdig med spillet. jeg kan anbefale at lave en rapidfire plasma cutter med med en hydraulic engine som undertool så man kan tæve løs på dem som kommer for tæt på. plus putte enten acid bath eller flame gaze attachment for ekstra damage. plus da det er et onehand er reload noget hurtigere, og perfekt som et backup


jeg personligt kan anbefale stasis på den der chaingun der. det er sindsygt effektivt at bruge til at slowe enemies. især på de sidste baner!!
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 19. feb 2013 18:29

Så fik jeg klaret den sidste achievement. Ved ikke om det var fordi det var femte gang jeg spillede det igennem på 12 dage, men synes godt nok Classic var en flad omgang ikke så sjovt når de har fjernet at man kan lave våben, så endte med at spille igennem kun med Plasma Cutter. Men stadigvæk en fantastisk spil! Så er der ikke andet for end vente til der kommer DLC :)
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron