Xboxlife forum

Dead Space 3-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf xXSNOOOPXx » 19. feb 2013 20:18

WEZL_DK skrev:Så fik jeg klaret den sidste achievement. Ved ikke om det var fordi det var femte gang jeg spillede det igennem på 12 dage, men synes godt nok Classic var en flad omgang ikke så sjovt når de har fjernet at man kan lave våben, så endte med at spille igennem kun med Plasma Cutter. Men stadigvæk en fantastisk spil! Så er der ikke andet for end vente til der kommer DLC :)


Du er jo insane! :D
har ikke engang gennemført på normal endnu.. Men er da ved at være ved enden..
Tør ikke engang tænke på survival :/
xXSNOOOPXx
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 19. feb 2013 20:53

xXSNOOOPXx skrev:
WEZL_DK skrev:Så fik jeg klaret den sidste achievement. Ved ikke om det var fordi det var femte gang jeg spillede det igennem på 12 dage, men synes godt nok Classic var en flad omgang ikke så sjovt når de har fjernet at man kan lave våben, så endte med at spille igennem kun med Plasma Cutter. Men stadigvæk en fantastisk spil! Så er der ikke andet for end vente til der kommer DLC :)


Du er jo insane! :D
har ikke engang gennemført på normal endnu.. Men er da ved at være ved enden..
Tør ikke engang tænke på survival :/


Survival er den bedste af de modes der er IMO. Bliver dejlig nervepirrende, når man virkelig skal tænke over, hvad man bruger sine ressourcer til. Men plus siden er, at du får samlet flere ressourcer ind hurtigere, og derved meget hurtigt kan få opgraderet dit liv og stasis, som virkelig er vigtigt i Survival.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 7. mar 2013 18:07

Et lille Preview af den kommende dlc Awakened

Skal dog lige siges at der er SPOILERS så se på egen risiko

http://www.ign.com/videos/2013/03/07/de ... first-look

Launch Trailer af dlc

Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Cena » 7. mar 2013 22:47

Fuck et forvirrende våbensystem hehe.
Jeg bruger bare plasmacutter tror jeg :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. mar 2013 10:14

Cena skrev:Fuck et forvirrende våbensystem hehe.
Jeg bruger bare plasmacutter tror jeg :D

Jeg er heller ikke inde i det. Forstår ikke helt hvad jeg laver.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 8. mar 2013 10:27

Ja våben systemmet er lidt forvirrende til at starte med. Men bliver bedre jo længere tid i spiller. Der er et menupunkt, kan ikke lige huske hvad det hedder, men der kan man lave forskellige våben, prøve dem, og finde ud af hvilke der passer bedst til ens spille stil. Husk i kan altid skilde et våben ad, hvis i ikke er tilfreds med det, og bruge delene til at lave et nyt.

At gå igennem kun med plasmacutteren er noget nær umuligt.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 14. mar 2013 12:43

Hejsa,

Jeg søger en person som er frisk på at tage noget co-op her på lørdag, hvor vi går efter div. achievements dertil. Jeg regner med at få skaffet udvidelsen "Awakened" så vedkommende må meget gerne have samme intention, således vi også kan gå igennem det. Jeg har stort set hele lørdagen til rådighed, så for mig betyder det ikke noget hvornår der startes, bare det naturligvis ikke bliver forholdsvis sent.

Ingen overhovedet?
Senest rettet af Macheta 15. mar 2013 22:38, rettet i alt 1 gang.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Cena » 14. mar 2013 12:46

WEZL_DK skrev:Ja våben systemmet er lidt forvirrende til at starte med. Men bliver bedre jo længere tid i spiller. Der er et menupunkt, kan ikke lige huske hvad det hedder, men der kan man lave forskellige våben, prøve dem, og finde ud af hvilke der passer bedst til ens spille stil. Husk i kan altid skilde et våben ad, hvis i ikke er tilfreds med det, og bruge delene til at lave et nyt.

At gå igennem kun med plasmacutteren er noget nær umuligt.


Det gjorde jeg næsten, men kun på normal, og døede MASSER af gange :) Men det er all-time favorite våben :)
Jeg nåede at fatte våben systemet, men det var først så sent i spillet at jeg ikke gad rode ret meget med det. Var skuffet over spillet, så det er kun et jeg får gennemført én gang :)
Det ryger afsted til blockbuster, og så bliver Isac skiftet ud med Lara :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 14. mar 2013 12:56

Cena skrev:
WEZL_DK skrev:Ja våben systemmet er lidt forvirrende til at starte med. Men bliver bedre jo længere tid i spiller. Der er et menupunkt, kan ikke lige huske hvad det hedder, men der kan man lave forskellige våben, prøve dem, og finde ud af hvilke der passer bedst til ens spille stil. Husk i kan altid skilde et våben ad, hvis i ikke er tilfreds med det, og bruge delene til at lave et nyt.

At gå igennem kun med plasmacutteren er noget nær umuligt.


Det gjorde jeg næsten, men kun på normal, og døede MASSER af gange :) Men det er all-time favorite våben :)
Jeg nåede at fatte våben systemet, men det var først så sent i spillet at jeg ikke gad rode ret meget med det. Var skuffet over spillet, så det er kun et jeg får gennemført én gang :)
Det ryger afsted til blockbuster, og så bliver Isac skiftet ud med Lara :)


Wise choice! Tomb Raider er årets bedste spil for mig indtil videre. Nu er vi selvfølgelig også kun i marts måned og Bioshock er lige rundt om hjørnet, så det kan snart ændre sig. Dog ændrer det ikke på, at Tomb Raider er pokkers godt skruet sammen :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 15. mar 2013 22:40

Macheta skrev:Hejsa,

Jeg søger en person som er frisk på at tage noget co-op her på lørdag, hvor vi går efter div. achievements dertil. Jeg regner med at få skaffet udvidelsen "Awakened" så vedkommende må meget gerne have samme intention, således vi også kan gå igennem det. Jeg har stort set hele lørdagen til rådighed, så for mig betyder det ikke noget hvornår der startes, bare det naturligvis ikke bliver forholdsvis sent.

?


Ingen overhovedet?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Macheta » 16. mar 2013 16:03

Så er det nye DLC ved at blive downloaded. Nogle der er friske?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 27. mar 2013 17:17

Så kom jeg igennem spillet, og jeg var ret kritisk overfor spillet til omkring chapter 8. Herfra blev det faktisk et udemærket spil. Våbensystemet er meget indviklet og man finder først ud af det efter ret mange chapters. Herfra fungerer det til gengæld sjovt. Det tog også noget tid før jeg fandt ud af, hvordan min lille makker kunne finde ressourcer for mig.

Spillets monstre er ret voldsomme og kommer meget hurtigt frem til en, i forhold til de tidligere. Derfor invisterede jeg også hurtigt i en shotgun, som sammen med Riflens granatsystem var ret effektive. Noget jeg aldrig vil have gjort i de tidligere udgivelser. Her gjaldt det meget mere om præcision og at skære hoved/ben/arme fra korpus. En ærgelig oplevelse. Jeg tog mig selv flere gange i, at bare pløkke monstrene i maven for at holde dem på afstand.

Alt i alt, en værdig efterfølger, som dog er blevet en hel del mere bro-shooter efter min smag. Historien holder, gameplayet meget mere komplekst og grafikken er pæn, men ikke overvældende.

Mine karakterer til de tidligere udgivelser:
Dead Space: 9/10
Dead Space 2: 9/10
Dead Space 3: 7/10
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mysticurse » 15. apr 2013 15:32

Hey all..

Jeg håber lidt i kan hjælpe med et problem en ven og jeg har. Vi sad i fredags (Mener jeg det var) og spillede co-op i Dead Space 3, da jeg så mister min internet forbindelse. Da jeg så kommer tilbage og vil spille med ham, bliver den bare ved med at sige failed to join..? Vi kan begge to sagtens spille med andre spillere online, og har været ude og rydde vores cache. Men det har ikke hjulpet:-/ Nogen der har andre forslag til hvad vi kan gøre, eller hvad der kan være i vejen??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 15. apr 2013 18:23

Mysticurse skrev:Hey all..

Jeg håber lidt i kan hjælpe med et problem en ven og jeg har. Vi sad i fredags (Mener jeg det var) og spillede co-op i Dead Space 3, da jeg så mister min internet forbindelse. Da jeg så kommer tilbage og vil spille med ham, bliver den bare ved med at sige failed to join..? Vi kan begge to sagtens spille med andre spillere online, og har været ude og rydde vores cache. Men det har ikke hjulpet:-/ Nogen der har andre forslag til hvad vi kan gøre, eller hvad der kan være i vejen??


Kan være en af jer har Strict nat? Muligvis dig der har mistet connection, du kunne tjekke om den er strict ellers kan det være spillet simepelthen bare driller, synes jeg har oplevet det i f.eks Juiced 2 (Buggy game i know), hvor der skete det samme og vi har ikke kunne joine hinanden siden.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mysticurse » 15. apr 2013 18:32

Aberrant Simon skrev:Kan være en af jer har Strict nat? Muligvis dig der har mistet connection, du kunne tjekke om den er strict ellers kan det være spillet simepelthen bare driller, synes jeg har oplevet det i f.eks Juiced 2 (Buggy game i know), hvor der skete det samme og vi har ikke kunne joine hinanden siden.

Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke engang ved hvad det der NAT er for noget og hvordan jeg kigger efter det..?? Går ud fra det er noget i ens router/switch instillinger? Men synes bare det er mærkeligt hvis det skulle være det, når jeg sagtens kan joine og spille med andre..??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron