Xboxlife forum

Dead Space 3-tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 30. jan 2013 14:21

WEZL_DK skrev:Så har spillets producer, været ude og fortælle om de nye modes man unlocker når man gennemføre spillet. Og os der har kæmpet mod Hardcore mode i Dead Space 2, med kun 3 saves, kan godt begynde at glæde os. I Dead Space 3's hardcore mode kan man gemme alt dem man vil, men man har kun et liv! Jeps du læste rigtig, et liv. Dør du, dør din save fil med dig! Glæder mig allerede!!!!!


fucke-de-fuck-fuck!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Cena » 30. jan 2013 14:27

maagaard90 skrev:
WEZL_DK skrev:Så har spillets producer, været ude og fortælle om de nye modes man unlocker når man gennemføre spillet. Og os der har kæmpet mod Hardcore mode i Dead Space 2, med kun 3 saves, kan godt begynde at glæde os. I Dead Space 3's hardcore mode kan man gemme alt dem man vil, men man har kun et liv! Jeps du læste rigtig, et liv. Dør du, dør din save fil med dig! Glæder mig allerede!!!!!


fucke-de-fuck-fuck!


Puha den lyder hård!! Det ville jeg slet ikke have nerver til!
Så når man er ved at dø må man bare slukke konsollen inden det sker hehe
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 30. jan 2013 14:30

Cena skrev:
maagaard90 skrev:
WEZL_DK skrev:Så har spillets producer, været ude og fortælle om de nye modes man unlocker når man gennemføre spillet. Og os der har kæmpet mod Hardcore mode i Dead Space 2, med kun 3 saves, kan godt begynde at glæde os. I Dead Space 3's hardcore mode kan man gemme alt dem man vil, men man har kun et liv! Jeps du læste rigtig, et liv. Dør du, dør din save fil med dig! Glæder mig allerede!!!!!


fucke-de-fuck-fuck!


Puha den lyder hård!! Det ville jeg slet ikke have nerver til!
Så når man er ved at dø må man bare slukke konsollen inden det sker hehe


Gennemføre spillet med en hånd på controlleren og en TÆT på den trykfølsommeknap tænd/sluk knap på konsollen :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 30. jan 2013 21:16

Lyder til at man kan lave back-up af sit save game på en usb pen, og så kopier det tilbage hvis man dør. Så bliver ikke en særlig svær achievement, hvis man vælger, at bruge den mulighed, men os fair nok i et spil der hvis er 20 timer langt. Men Vil hellere have haft et fast antal saves som i Dead Space 2 hardcore mode.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Cena » 31. jan 2013 07:27

WEZL_DK skrev:Lyder til at man kan lave back-up af sit save game på en usb pen, og så kopier det tilbage hvis man dør. Så bliver ikke en særlig svær achievement, hvis man vælger, at bruge den mulighed, men os fair nok i et spil der hvis er 20 timer langt. Men Vil hellere have haft et fast antal saves som i Dead Space 2 hardcore mode.


Jeg mener bare at mange spil kun tillader at et save ligger et sted?
Medmindre man på en eller anden måde kan clone selve USB pennen selvfølgelig.

Meeen hvis jeg skulle gennemføre ville jeg tage backup hvert 2. minut og så ville Dead Space 4 nok være udkommet før jeg blev færdig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf WEZL_DK » 7. feb 2013 12:40

Så kom dagen hvor der skulle spilles Dead Space... Kommer hjem fra arbejde og posten har været der! Yes tænker jeg, men så ligger det sgu ikke i postkassen!!!! Arggghh! Er der andre som har bestilt det hos Coolshop, som heller ikke har fået spillet i dag, eller er det bare mig der er uheldig med poskdk?

Bliver en meeeeeeget lang ventetid indtil posten kommer i morgen.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 7. feb 2013 17:32

endelig fundet ud af hvad i H den beacon lyd var.. godt nok været nysgerrig efter at finde ud af hvad den gik ud på
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 7. feb 2013 18:18

Lige et venligt råd.. Lav Conning Tower sidequest for der er masser af ting til crafting. Det er Mid station ombord på Terra Nova
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Chapton » 8. feb 2013 21:40

Dead Space... genialt.
Dead Space 2... noget nær perfektion.
Dead Space 3... What the fuck?

Jeg er mildest talt skuffet. Jeg syntes de har smadret den fede enige de havde fået lavet. Nu er det bare banal dismembering og blood gush... What a let down... gennemfører det dog stadig.
Chapton
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 8. feb 2013 21:54

Jeg er enig et stykke hen ad vejen. De første to spil var gennemført fantastiske (2'eren findes der knapt ord for, hvor godt det var, imo), og 3'eren er desværre bare "godt". Altså en fin titel, men jeg synes, at det er et ret stort tilbageskridt fra de to andre. Det, som irriterer mig mest ved det, er, at samtlige Necromorphs bevæger sig hurtigt nu - de er alle "in your face", før du næsten kan nå at registrere, at de er der. Når der er to eller flere af gangen (hvilket nærmest er hele tiden), så er de meget svære at holde på afstand, hvilket lidt ødelægger hele "dismemberment-idéen", da man i disse tilfælde bare må skyde alt, hvad man kan, og håbe på det bedste.

Igen: et godt spil generelt set, men hvor er der da virkelig blevet foretaget nogle kedelige ændringer...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. feb 2013 21:56

Uff... jeg er godt nok spændt på min reaktion på mandag, når det skal købes.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Ink129 » 8. feb 2013 22:04

maagaard90 skrev:Uff... jeg er godt nok spændt på min reaktion på mandag, når det skal købes.


Altså, er man Dead Space-fan, så går man jo ikke helt galt - spillet er trods alt ikke blevet til Resident Evil 6, selvom en del prøver på at få det til at fremstå sådan rundt om på nettet. Dog er en del af kvaliteterne fra de foregående spil udeblevet denne gang, og det skæmmer oplevelsen lidt. Selvfølgelig bare min mening, men jeg tror ikke, at du vil finde det decideret dårligt. Det gør jeg i hvert fald ikke.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Chapton » 8. feb 2013 22:51

Ink129 skrev:Jeg er enig et stykke hen ad vejen. De første to spil var gennemført fantastiske (2'eren findes der knapt ord for, hvor godt det var, imo), og 3'eren er desværre bare "godt". Altså en fin titel, men jeg synes, at det er et ret stort tilbageskridt fra de to andre. Det, som irriterer mig mest ved det, er, at samtlige Necromorphs bevæger sig hurtigt nu - de er alle "in your face", før du næsten kan nå at registrere, at de er der. Når der er to eller flere af gangen (hvilket nærmest er hele tiden), så er de meget svære at holde på afstand, hvilket lidt ødelægger hele "dismemberment-idéen", da man i disse tilfælde bare må skyde alt, hvad man kan, og håbe på det bedste.

Igen: et godt spil generelt set, men hvor er der da virkelig blevet foretaget nogle kedelige ændringer...


Ærligt, jeg har kun spillet igennem chapter 1 indtil videre. Så har jeg har selvfølgelig meget til gode.
Men problemet er at der ikke er samme dismembering som i de forrige spil. Det er blevet væsentligt forringet. I de forrige spil var det et spørgsmål om præcision når man lige skød et ben af med plasma cutter. Nu er det bare skyd skyd skyd og så falder der en fod af osv.
Jeg håber stadig på at historien er god, men enginen har godt nok taget et 'turn for the worse'. Æv og atter æv.
Chapton
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf Mike.B » 8. feb 2013 23:07

Jeg er osse skuffet et stykke hen ad vejen. jeg fatter for det første ikke dev teams ide med at collectibles nu skal kombineres sådan så dem som foretrækker single play er "tvangspålagt" at spille CoOp for at få alle samtlige collectibles og unlocks. Plus der står tydligt SOLO campaign i hovedmenuen, men i denne solo campaign skal man igen igang med coop for at få alle sidequests og collectibles, plus jeg tror mit spil er glitched for jeg kan ikke gentage den sidequest i chapter 5 tror jeg vist, hvor man kan stoppe den der tram i mid station ombord på Terra Nova, og lave
Conning Tower sidequesten. jeg har spurgt inde på DS3´s side på FB men de siger man bare skal vælge chapter select hvilket jeg osse har gjort/prøvet 3 gange siden jeg fik spillet...
Men igen det der som sagt irritere mig mest er at Sp gamere af en eller anden grund bare SKAL tvinges til coop og i nogle tilfælde multi for at få det meste ud af et forholdsvis single play orienteret spil..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 3-tråden

Indlægaf ImmortalACC » 9. feb 2013 15:24

Mangler venner at game DS3 coop med
add mig eller skriv GT hvis i har samme problem eller bare er klar på en gang dismemberment duo action
ImmortalACC
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: 6330


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron