Xboxlife forum

SSX Tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: SSX Tråden

Indlægaf kahornshoej » 24. feb 2012 18:19

Er det kun guld abb der kan downe demoen?
Kiggede efter den i dag, men kunne ikke finde den på boxen...
kahornshoej
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: SSX Tråden

Indlægaf Rechain » 24. feb 2012 23:41

Du skal søge efter den ;) (SSX) hvis de stadig ikke har lagt den i nyeste demoer listen.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: SSX Tråden

Indlægaf Mike.B » 25. feb 2012 13:09

9.0 fra IGN.com review
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: SSX Tråden

Indlægaf Rechain » 28. feb 2012 00:27

Glæder mig helt vildt meget :D har forudbestilt det!

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: SSX Tråden

Indlægaf YaYo » 28. feb 2012 00:39

Rechain skrev:Glæder mig helt vildt meget :D har forudbestilt det!


Jeg er hurtiger end dig :wink:
Er det okay jeg sender dig en FR når jeg får spillet?
Fighting Games Completed
KOF98UM - KOF2002UM - UMK3 - MK Arcade - SF2HF - SSF2THD - SF3: OE - MvC2
VF5 - VF5 FS - Soulcalibur IV - Tekken 6 - TTT2 - Def Jam Icon - Samurai Shodown Sen
YaYo
Niveau 4
 
Indlæg: 513


Re: SSX Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 28. feb 2012 08:51

Mit er afsendt idag haha :D. Hold op hvor er Elgiganten hurtige til at sende afsted. Mass effect bliver sendt den 6 & SSX Idag, selvom det først udkommer på Fredag. Oh my
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: SSX Tråden

Indlægaf Thoz » 3. mar 2012 16:17

Personligt er jeg mega skuffet, føles slet ikke som det gamle SSX og SSX Tricky :( Også er den playback knap fandme også sur røv :(
Thoz
Niveau 4
 
Indlæg: 768


Re: SSX Tråden

Indlægaf WozziFuzz » 4. mar 2012 08:46

Har hele tiden synes demoen var ret fed. Og spillet bliver (forståeligt nok) federe jo mere du spiller det, da det er den slags spil der kræver at du har en smule skills for at det virkelig skal komme til sin ret. IMO!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: SSX Tråden

Indlægaf DJan.dk » 5. mar 2012 14:55

Hvis nogen gerne vil have lidt leaderboards konkurrence, så kan de tilføje mig. Er ikke så god, men det er altid sjovt at have nogle rivaler. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 6. mar 2012 14:27

Jeg har fået SSX, og jeg er virkeligt, virkeligt imponeret. Især over hele online-strukturen og RiderNet-systemet. Gameplayet er også superfedt. Jeg er ikke så vild med Trick-Events, men resten. Nøj, det er godt! Klart det bedste spil, jeg har spillet i år, og sidste år med.

En af mine yndlingsting er at spille Survival-baner i Global-Event. Jeg synes, at det er superchill at køre dem, især fordi, at andre også kører på banen samtidigt. Det er sådan lidt hyggeligt. Det er også sjovt, at der er et stort fedt X på banen med GamerTag´et på den der er død der! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf Briskplayer1 » 6. mar 2012 16:02

I kan bare add mig. Så skal jeg nok nakker jer.....ej hvis folk er frisk kan I bare add løs :)
Briskplayer1
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: SSX Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 6. mar 2012 18:19

Det er super fedt spil....

I kan bare adde mig, så jeg kan få herre nederen over hvor dårlig jeg er til det .. :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: SSX Tråden

Indlægaf heinstach » 9. mar 2012 11:23

Hvordan er det lige, man laver private løb og inviterer venner til at joine?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: SSX Tråden

Indlægaf Da Senzai » 10. mar 2012 15:12

Du skal gå ind i Global-Event vælge en bane, og tryk "Custom Event"

Er her nogen, der kan fortælle mig, hvor meget modsne hjælper, og hvor meget de booster dine stats. Der er en streg, der står f. eks ikke +5. Bliver boardet kun bedre, hvis stregen er højere i f. eks Speed end Stregen er på dit eget board? Og kan man stacke effekten ved at equippe 2 speed mods? JEg synes ikke, at de er forklaret nogensteder, og de virker ikke rigtigt som om, at de hjælper.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: SSX Tråden

Indlægaf heinstach » 10. mar 2012 19:29

Da Senzai skrev:Du skal gå ind i Global-Event vælge en bane, og tryk "Custom Event"

Er her nogen, der kan fortælle mig, hvor meget modsne hjælper, og hvor meget de booster dine stats. Der er en streg, der står f. eks ikke +5. Bliver boardet kun bedre, hvis stregen er højere i f. eks Speed end Stregen er på dit eget board? Og kan man stacke effekten ved at equippe 2 speed mods? JEg synes ikke, at de er forklaret nogensteder, og de virker ikke rigtigt som om, at de hjælper.


Tak for det!

Trods et ikke helt optimalt gameplay (styring og fartfornemmelse) ifht. SSX 3, så har spillet nogle fuldstændigt formidable online-funktioner.

Og ja. Synes også, der mangler lidt forklaring hist og her.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron