Xboxlife forum

MW3 er dødt herfra.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

MW3 er dødt herfra.

Indlægaf BlackWolfieDK » 18. nov 2011 22:08

Jeg kan simpelthen ikke forstå, HVORFOR folk gider bruge tid på at udnytte glitches i multiplayer og gøre spillet hammer nederen for os andre , det pisser mig virkelig af og jeg har lige lagt lortet på hylden af den årsag.

Er det virkelig SÅ fedt at have 30+ kills, uden at være død én eneste gang, når vi TYDELIGT kan se på killcam, at det er snyd??

Det sætter virkelig mit pis i kog, specielt når en dansker udnytter det, ja det er dig eksempelvis dig The DaNiZh "PrO" (LOOL!), du er en fucking joke, fint du bliver udstillet.

I denne omgang omhandlede det spillere, der gik under banen og bare kunne skyde op, men det er bare et ud af mange eksempler, dog har jeg dette på video til en forskel.

BF3 here I come, hold kæft jeg er skuffet og gal.
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Shooter DK » 18. nov 2011 22:18

Forståeligt, jeg har heldigvis ikke endnu oplevet glitch, men jeg hader, at quick draw virker, på sniper for det ødelægger det meste af oplevelsen for mig.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2011 22:23

Jeg synes slet ikke at jeg oplever de ting som så mange andre snakker om, har haft en masse gode kampe hele dagen. Der er selvfølgelig lag-problemet, og folk der bruger undelige tegn i deres klannavn, men ikke nogle der har glitch-killet mig endnu.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf BlackWolfieDK » 18. nov 2011 22:42

bare rolig skou, det kommer sku også til dig..:o
har undgået det i lang tid, men nu har det sku taget overhånd
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Morten Skou » 18. nov 2011 22:44

Må håbe at de får det fikset :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Beizor » 18. nov 2011 22:49

Jeg kan godt forstå din vrede. Jeg har selv oplevet det og det gør bare den del af spillet mindre sjovere!
Yippie-ki-yay, motherfucker!
Beizor
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Herning


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 18. nov 2011 23:35

BlackWolfieDK skrev:Det sætter virkelig mit pis i kog, specielt når en dansker udnytter det, ja det er dig eksempelvis dig The DaNiZh "PrO" (LOOL!), du er en fucking joke, fint du bliver udstillet.

3 ting.

1) Danskere er et usselt folkefærd i online spil (har jeg lært af MW3)

2) Hvad gjorde han?

3) Huske du at indberette ham via MW3 Report Player funktionen (exploiting)?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf BlackWolfieDK » 18. nov 2011 23:46

#Nico

Han gik under banen og blaffede alle ned lol.

Har ikke indberettet det endnu, men det er gjort lige straks, tak for tippet :)
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf UCOS I Masto 1 » 19. nov 2011 00:10

Har oplevet det 2 gange mens jeg har været på... første gang på outpost, med lastbilen/under banen, 2. gang, hvor det var på london-banen, i Team Defender, hvor de tog flaget med under banen... :/
[img]http://share.xboxlife.dk/file/njhmmzyyzgi4mdjjmjbhodexzmu2odhlywnhmmi2ngm.jpg[/img]
UCOS I Masto 1
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf DaneMac » 19. nov 2011 01:21

Slet ikke prøvet det, og har spillet i 3timer (ja ikke så meget men stadig :P ) og har da selv et par 30+kills baner, når jeg raper i Domination fordi jeg ikke gider stjæle flag :P
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Kaptajn Blod » 19. nov 2011 09:25

Udover lagswitches så er glitch whores da det værste der findes på denne jord. Løsning - Lad være med at spille det store mainstream spil ;)
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Anonymous22 » 19. nov 2011 10:46

Der er lige kommet en patch på 4MB, og har testet Truck-glitchen og det er ikke muligt at udnytte den mere :)
Anonymous22
 


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Psymatiq » 19. nov 2011 21:31

Er vel noget der altid vil sker i cod spil. Nogen går online med en jtag infecter et par lobbies og xbl er fyldt med cheaters og glitchers. Ved dog ikke om de glitches eller cheats er fejl i banerne eller reelt cheats, da jeg ikke har spillet endnu.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf KevinKes » 19. nov 2011 22:32

Jeg har heldigvis ikke oplevet noget. Udover Quick-scoping, men det er desværre ikke en glitch :p Haha, jeg ville ønske, at det var.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Syro_Str0m » 29. nov 2011 20:34

KevinKes skrev:Jeg har heldigvis ikke oplevet noget. Udover Quick-scoping, men det er desværre ikke en glitch :p Haha, jeg ville ønske, at det var.


+1
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron