Xboxlife forum

MW3 er dødt herfra.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Morten Skou » 19. feb 2012 12:29

ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED


Og lige præcis dét, er grunden til at ALLE PC skærme man bruger til gaming på PC, er plasma-teknologi ;) eller?

Der er en setting på Samsungs fjernsyn, som jeg personligt har slået fra. I min menu ligger den under Billede => Billedeindstillinger => Digital NR (Noisereduction). Hvis jeg slår det til, så får jeg noget ala det du snakker om :)

Jeg har også slået "spiltilstand" fra, da jeg ikke synes at den havde nogen positiv virkning.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf SONICDK » 19. feb 2012 14:34

Morten Skou skrev:
ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED


Og lige præcis dét, er grunden til at ALLE PC skærme man bruger til gaming på PC, er plasma-teknologi ;) eller?

Der er en setting på Samsungs fjernsyn, som jeg personligt har slået fra. I min menu ligger den under Billede => Billedeindstillinger => Digital NR (Noisereduction). Hvis jeg slår det til, så får jeg noget ala det du snakker om :)

Jeg har også slået "spiltilstand" fra, da jeg ikke synes at den havde nogen positiv virkning.

ja og som skov er lidt inde på så er mange af de her teknologier* ubrulige til gaming da de tit går ind og skaber meget input lag. det samme gælder for 200hz motionflow osv
det er egentlig også ligegyldigt om det er plasma eller lcd hvis det hele skal handle om hertz for ingen spil på konsol kører over 60 fps dvs at et 60hz fjernsyn er nok
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 19. feb 2012 15:14

ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED



Ja sikkert, jeg har et nyere 42" Panasonic plastma, som er et super tv med fedt billede, kontrast og brede synsvinkler, men det har så meget inputlag gennem hdmiindgangen at det er næsten ubrugeligt som gamer tv.
Mit ældre 32" lcd Philips tv derimod, det kører bare, så godt som ingen inputlag og opdateringen fejler heller intet, og billedet er justeret så det står bedst i diverse spil.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf ramlas » 19. feb 2012 16:16

okay okay har selv pana 42'' plasma og det funker - nu er det fladskærms-TV (store skærme 40'' og opefter) og ikke små PC-skærme:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 19. feb 2012 16:34

ramlas skrev:okay okay har selv pana 42'' plasma og det funker - nu er det fladskærms-TV (store skærme 40'' og opefter) og ikke små PC-skærme:)


Hehe, ja men når man kun sidder 1 meter fra det, så er 32" fuld HD nok :wink: 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Madskimo » 19. feb 2012 22:14

ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED


Eh.. jeg har et LCD og er meget tilfreds
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf SealFox » 19. feb 2012 22:18

Spiller også på et LCD tv og det køre uden problemer :p vil slet ikke forslå plasma til spil.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf svend-bent » 20. feb 2012 01:10

ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED


Og den udtalelse er baseret på? Mit LCD tv fungere perfekt til gaming :roll:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Dark x Crow » 20. feb 2012 09:11

ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED

Dette kunne ikke være mere forkert.
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 20. feb 2012 11:00

Dark x Crow skrev:
ramlas skrev:netop - ALT ANDET END PLASMA TIL GAMING DUER IKKE!!! opdateringshastigheden er hurtigst på plasma end LCD/LED

Dette kunne ikke være mere forkert.


Jo han har faktisk ret, opdateringshastigheden er teoretisk lavest på et plastma, mener det er noget med 0,00?... ms, hvor det ligger på 2ms og over på lcd/led, men hdmi inputlag skal der jo også tages højde for.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Prozel » 20. feb 2012 11:18

Det kan godt være at Plasma er bedst, det ved jeg ikke noget om. Men, plasma fåes kun i store størrelse, og hvis man skal blive god på længere og seriøse sigt, så er det kun monitors, som holder.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf enfen » 20. feb 2012 11:21

Og hvorfor så det? Fordi man kun spiller på små tv til konkurrencer eller hur?

Jeg spiller ganske habilt på mit 46" lcd (ville dog gerne have input lag på 0 ms).
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Rasmusdc » 20. feb 2012 11:25

Det har intet med opdaterings hastighed at gøre... så det med PLASMA og LCD/LED kunne ikke være mere forkert, derudover har du store issues med feks. fosfor slør, retention og andet på Plasma..

Det problem du skal være opmærksom på er INPUT lag, det er DET der er slemt, så snakker vi mellem 20-130 ms og det er alt sammen noget med hvordan skærmen behandler signalet, og så er der SLEMME LED og SLEMME plasma

input lag på en god gamer skærm er 10-25ms

Input lag på en gennemsnitlig Plasma LED er 50-90 ms i gamemode...

Skal du derfor spille konkurrence mæssigt, så er CRT eller en monitor klart bedste valg (pas på nogle monitors kan også være slemme)...

ved min ASUS IPS og DELL IPS faktisk selvom det er IPS paneler har lav input lag, men visse LG + Samsung har rigtig slem input lag, især når der er indbygget TV tuner i dem.


Med hensyn til MW3

jeg spiller mest BF3 (begge på pc) men må indrømme efter jeg i 3-4 spil oplevede en gut der gik under banen og skød alle folk, så stoppede min MW3 lyst 100%.. det ødelægger spillet, har da oplevet uheldigheder i BF3, men sådan noget der.. nej
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf enfen » 20. feb 2012 11:30

Nu ved jeg ikke, om du svarer mig (siden du ikke citerer en anden), men jeg er helt inde i stoffet omkring input og opdateringshastighed. Alt hvad der ikke er CRT har mulighed for input lag (alt så plasma og LCD). Ganske enkelt. "Plasma LED"? Går ud fra, du mener et normalt LCD (eller tyndt LCD = LED i Samsung verden). Men LCD tv kan fås med input lag ned til 25 ms med alle hjælpemidler (kredsløb) slået fra.

Men i en perfekt verden skulle alt være med 0 ms i input lag. Opdateringsfrekvensen er nu så langt nede, at det ikke spiller den store rolle mere.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 20. feb 2012 14:35

Spiller selv med en eller anden bambus LCD skærm (VGA kabel), og oplever intet inputlag, og hcvis der er noget, så er det så lidt, at det ikke generer mine gamle øjne

Rasmusdc skrev:Med hensyn til MW3

jeg spiller mest BF3 (begge på pc) men må indrømme efter jeg i 3-4 spil oplevede en gut der gik under banen og skød alle folk, så stoppede min MW3 lyst 100%.. det ødelægger spillet, har da oplevet uheldigheder i BF3, men sådan noget der.. nej

Det er patched
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron