Xboxlife forum

MW3 er dødt herfra.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Phimosis » 24. feb 2012 10:55

Er der et sted her på nettet, hvor man kan undersøge hvor står imput lag er på ens tv ?

Ligger selv inde med en ældre pioneer 42" plasma, som jeg er ganske tilfreds med, men har ingen ide om hvor meget af det imput lag den har, kunne måske være sjovt og se, så kan jeg jo altid give det skylden, for at jeg dør hele tiden ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf enfen » 24. feb 2012 11:16

Søg på reviews af dit tv. Der må være et af dem, der informerer om tv'ets input lag.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Phimosis » 24. feb 2012 12:25

men input lag er det det samme som responstid ?? for synes det er det eneste jeg kan finde om den, der har med m/s at gøre ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf enfen » 24. feb 2012 12:55

Nej, det er ikke det samme. Responstid er en indikator for, hvor meget slør, der eks. er på din skærm, når billedet bevæger sig hurtigt. Input lag er tiden, der går, fra du trykker på din controller, til det sker på skærmen. Begge ting er vigtige. Men jeg ville personligt hellere kunne leve med lidt slør på skærmen fremfor meget input lag, når jeg spiller.

De fleste nye skærme på markedet har en meget lav responstid, så slør er næsten ikke eksisterende.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Phimosis » 24. feb 2012 16:07

Skod mit plasma er nok for gammel til at de fandt ud af det var noget der hed input lag ;)

Men har en Pioneer pdp-427xd plasma - hvis nogen herinde kender den, må i da meget gerne skrive den, er pludselig blivet ret intresseret i hvad den er ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 29. feb 2012 07:46



Kender jeg desværre, men det er et problem i alle CODs
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Major Oblivious » 29. feb 2012 11:14

Andre der oplever at lagg comp er blevet helt kuk?
Jeg møder konstant l33t spillere, forstået at jeg har milisekunder til at reagerer, men kigger man på deres K/D ligger den ofte omkring 1
Oplevede én som gik 38 - 4 med en samlet K/D på 0.80, og mine skud registrerede aldrig.

Er der en måde at udligne lagg comp på?
Sidder på en 40/3 grade A forbindelse, så ved at jeg bliver straffet, men vil gerne straffes lidt mindre
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf JohnH » 29. feb 2012 12:34

Major Oblivious skrev:Andre der oplever at lagg comp er blevet helt kuk?
Jeg møder konstant l33t spillere, forstået at jeg har milisekunder til at reagerer, men kigger man på deres K/D ligger den ofte omkring 1
Oplevede én som gik 38 - 4 med en samlet K/D på 0.80, og mine skud registrerede aldrig.

Er der en måde at udligne lagg comp på?
Sidder på en 40/3 grade A forbindelse, så ved at jeg bliver straffet, men vil gerne straffes lidt mindre


Har haft samme oplevelse, men det svinger fra kamp til kamp. Har en 30/3 forbindelse og har på fornemmelsen at jeg ret tit har serveren = ikke fordelen ....... har prøvet at lukke port 3074, men det hjalp ikke.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf Major Oblivious » 29. feb 2012 13:01

Nej, jeg har også prøvet at nedprioriterer Xbox´en gennem QoS / ændret på MTU.
Streame TV på computeren samtidig, men der er bare ikke noget som i MW3´s øjne, kvalificerer mig til "dårlig" :?
Men må vel bare leve med at min compulsive trang til at tweake og optimerer giver bagslag nu. ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: MW3 er dødt herfra.

Indlægaf IkkNico » 29. feb 2012 15:45

JohnH skrev:
Major Oblivious skrev:Andre der oplever at lagg comp er blevet helt kuk?
Jeg møder konstant l33t spillere, forstået at jeg har milisekunder til at reagerer, men kigger man på deres K/D ligger den ofte omkring 1
Oplevede én som gik 38 - 4 med en samlet K/D på 0.80, og mine skud registrerede aldrig.

Er der en måde at udligne lagg comp på?
Sidder på en 40/3 grade A forbindelse, så ved at jeg bliver straffet, men vil gerne straffes lidt mindre


Har haft samme oplevelse, men det svinger fra kamp til kamp. Har en 30/3 forbindelse og har på fornemmelsen at jeg ret tit har serveren = ikke fordelen ....... har prøvet at lukke port 3074, men det hjalp ikke.

Hmm, du havde da ellers aldrig de problemer før. Gad vide om de har skruet på LC igen igen.

umiddelbart lyder det ikke som om, det er tid til at putte MW3 i boxen igen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron