Xboxlife forum

Kinect, kan det noget? Mange spil?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf Stay_Bamboocha » 18. okt 2011 20:09

Står og skal købe en Xbox 360 Slimline, men er i tvivl om jeg skal ta' en Kinect med? Er det ikke stadig MEGET begrænset hvilke spil der laves til Kinect?
Har 2 små børn på 5 & 7 år, men ham på 5 år er MEGET til Crash, Lego spillene og Mario......den dur.
Stay_Bamboocha
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf DukeofAwesome » 18. okt 2011 20:09

Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf spif2001 » 18. okt 2011 20:14

Til så små børn er Kinect næsten ubrugeligt, da der ikke er spil på dansk. Kinectimals og det nye Sesame Street ville være oplagte til poderne, men på engelsk? Nej, Vel?

Vores knægt på 6 gider kun bowling i Kinect Sports, mens den store på 10 synes Kinectimals demoen var fed. Vi har dog ikke købt det, da vores familie hund ikke behøver konkurrence. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf malle5 dk » 18. okt 2011 20:21

spif2001 skrev:Til så små børn er Kinect næsten ubrugeligt, da der ikke er spil på dansk. Kinectimals og det nye Sesame Street ville være oplagte til poderne, men på engelsk? Nej, Vel?

Vores knægt på 6 gider kun bowling i Kinect Sports, mens den store på 10 synes Kinectimals demoen var fed. Vi har dog ikke købt det, da vores familie hund ikke behøver konkurrence. ;)


Hentede lige Kinect sports 2 demoen, og den var på dansk med tale og det hele. Så der er spil på vej med dansk tale :)
malle5 dk
Niveau 1
 
Indlæg: 95


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf Burnie.dk » 19. okt 2011 20:05

Jeg har selv Kinect, og fortryder ikke valget.
Jeg har helt klart spillet mest Fruit-Ninja. Et lille og meget simpelt spil, men det er tæske sjovt. Derudover bliver flere og flere spil implementeret med Kinect features. Fx kan man navigere rundt i menuen i Forza 4 vha. stemmen. Det er meget blæret.
Derudover er der nok ikke viiildt meget at hente i Kinect for en 23-årig gamer som mig (endnu). Jeg er sikker på, at det kommer med tiden.
For børn ville jeg nu mene, at der er en del at hente. Der er i hvert fald mange spil ude på markedspladsen, som decideret er beregnet til børn. Kan det fås til 6-800,- er det det værd. Jeg har to niecer på lignende alderstrin, som du nævner, og de er vilde med det. For dem betyder det ikke det store om sproget er på engelsk. Bare de kan vejledes af voksne i menuerne og sådan :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf Stay_Bamboocha » 20. okt 2011 20:49

okay, nu har jeg lige fået det ind af døren og skal lige ha' sat det op. så kigger jeg lidt rundt omkring i de forskellige verdener....
Stay_Bamboocha
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf Pronality » 20. okt 2011 20:56

Hvordan er afstanden på kinect?
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf Boucher » 4. nov 2011 08:55

Boucher
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Re: Kinect, kan det noget? Mange spil?

Indlægaf KevinKes » 10. nov 2011 13:40

Hva så, Bamboocha? Kunne det noget?
KevinKes
 
Indlæg: 2092



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron