Xboxlife forum

Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf PURiFiCADA » 27. jul 2011 14:20

Er der nogle som har noget info omkring Counter-strike 2 ?? læst rundt omkring, men ved der er mange andre som sikkert nørder det lidt mere en jeg gør :P Så vil lige hører folk ad :D Mit store spørgsmål er om det kommer til Xbox360? :)

PURiFiCADA
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Chaui » 27. jul 2011 14:52

Tror ikke du skal regne med at se noget counter strike 2 foreløbigt, og kommer det engang, vil det ikke være noget specielt. Counter strike er dødt og det vil kun dø endnu mere.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Hanzo » 27. jul 2011 15:01

Chaui skrev:Tror ikke du skal regne med at se noget counter strike 2 foreløbigt, og kommer det engang, vil det ikke være noget specielt. Counter strike er dødt og det vil kun dø endnu mere.


Counter-Strike er ellers stadig pænt livligt.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Rotator » 27. jul 2011 17:15

Chaui skrev:Tror ikke du skal regne med at se noget counter strike 2 foreløbigt, og kommer det engang, vil det ikke være noget specielt. Counter strike er dødt og det vil kun dø endnu mere.


Præcis hvad baserer du den påstand på?

I følge Steam's statistikker er der ca. 50.000 spillere dagligt på CS 1.6 og 50.000 på CS:Source. 100.000 aktive spillere udgør vel næppe et "dødt" spil (med mindre det er EA, der kører serverne...)
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf alex prip » 27. jul 2011 22:11

Chaui: Dødt??? Et spil der har mere end 16000 servere oppe på en gang og så siger du det er dødt?
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Prozel » 27. jul 2011 22:15

I skal ikke lytte til Chaui, han tror automatisk, at hans mening er det samme som sandheden. Don't feed the damn troll.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf alex prip » 27. jul 2011 22:16

Prozel skrev:I skal ikke lytte til Chaui, han tror automatisk, at hans mening er det samme som sandheden. Don't feed the damn troll.


+1
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf mathiasd » 27. jul 2011 23:05

HAHA... Counter strike er slet ikke dødt... kæft du troller den
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Giluc » 27. jul 2011 23:15

Jeg vil nu nok mene at Counter-Strike er døende, men dog bestemt ikke dødt :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Chaui » 27. jul 2011 23:30

Fint. Vi retter mit dødt til døende. for 10år siden spillede alle cs, idag kender jeg ikke en eneste person. Så du skal nok ikke regne med at se cs2, da jeg vil tro at cs dør mere for hver dag der går. Ergo vil cs2, skulle det komme, ikke rigtigt have nogen fanbase.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf tesoo » 28. jul 2011 00:05

Chaui skrev:Fint. Vi retter mit dødt til døende. for 10år siden spillede alle cs, idag kender jeg ikke en eneste person. Så du skal nok ikke regne med at se cs2, da jeg vil tro at cs dør mere for hver dag der går. Ergo vil cs2, skulle det komme, ikke rigtigt have nogen fanbase.


OMG! this troll is hungry !

Don't feed [-X
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf C.C » 28. jul 2011 00:19

Så vidt jeg ved kommer der ikke flere, Source var vist det sidste der blev lavet

Kunne heller ikke se hvorfor de skulle lave et et nyt :?
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Hanzo » 28. jul 2011 00:30

CrazyMonkey-dk skrev:Så vidt jeg ved kommer der ikke flere, Source var vist det sidste der blev lavet

Kunne heller ikke se hvorfor de skulle lave et et nyt :?


Altså det kunne vel være grundet grafiske opdateringer? CS:S er i grunden det originale, bare med en ny engine, bedre grafikker og diverse stats som senere hen blev opdateret. Source er kommet et godt stykke videre siden 2004, så hvis valve lavet en CS2, tror jeg sgu nok det ville kunne sælge en smule.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf Erroneus » 28. jul 2011 00:45

Jeg tror de har rigeligt travlt med Dota 2 og få færdiggjort Half-Life 3, der nok kommer med en ny engine. Når den nye engine er ude, kunne det tænkes at de laver et CS2 eller hvad de nu vil kalde det. Det er dog også meget muligt de ikke gider brugte kræfter på det, da CS:S jo klarer sig ganske fint.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Counter-trike 2 ?? noget nyt omkring det?

Indlægaf PURiFiCADA » 28. jul 2011 09:24

Altså efter hvad jeg har læst til og ved efter som jeg har spillet cs på høj plan tilbage i tiden, ja så kommer cs2 ide half life 3 kommer, men det også meget normalt, for walve laver ny engine, så laver de også nyt half life som den bliver bygget til og ide der kommer nyt halflife kommer der også cs2. det skulle være 99,9% sikkert. men hvornår det udkommer, ja det så lige det, jeg regner med slutningen af 2012, men man ved jo aldrig :) men det helt sikkert der nok skal komme en cs2, ide spillet er meget ventede ligesom halflife 3 er, og som vi alle ved er cs jo en MOD som i starten blev bygget på half life 1, og efter half life 2 kom med walve nyeste engine, Source så kom i 2004 CSS jo også, så det bliver nok det samme, men lad os nu se, for jeg venter spændt på det kommer :)

PURiFiCADA
Training is not just training, it's a lifestyle
PURiFiCADA
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron