Xboxlife forum

BioShock Infinite Tråd: Spoiler Kan Forekomme.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Gajda » 24. mar 2013 14:58

Håber på at at modtage det fra OnePlay, hvor jeg har været skrevet op til spillet siden 05/07/2012. Dog har jeg ikke mulighed for at spille spillet før om 2 måneder, så det haster ikke.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Ink129 » 25. mar 2013 12:28

Så er det i morgen, jeg bør modtage spillet. Det er påskeferie, og jeg har lagt sidste hånd på et par studieopgaver, så jeg er "totalt fri" og kommer til at LEVE Bioshock de næste dage. Det bliver awesome! :D

Pas dog på, når I bevæger jer rundt på nettet for tiden. Der bliver postet spoilers fra en masse tumper rundt omkring i kommentarer og youtube-videoer - også i kommentarfelter, der slet ikke er relateret til Bioshock, kan jeg forstå. Jeg har dog heldigvis ikke fået spoilet noget endnu. Så når anmeldelserne kommer op senere i dag, så er det måske bedst ikke at tjekke kommentarerne til dem ud, hvis man vil undgå spoilers, da nogen folk åbenbart synes, det er skideskægt, at ødelægge det for andre.

Jeg regner i hvert fald bare med at tjekke anmeldelser ud i aften og så ellers lave et totalt blackout, hvad angår gaming-sider på nettet, indtil Infinite er gennemført. Ikke engang Xboxlife vil blive besøgt :wink:

Damn, det er lang tid siden, at jeg har været så hyped et spil!
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Kehaan » 25. mar 2013 18:15

De fleste steder får det 10/10. Kan se coolshop har afsendt min Premium edition. Så onsdag når jeg kommer hjem fra arbejde, så ved jeg hvad de næste par dage kommer til at gå med :)
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Mike.B » 25. mar 2013 18:32

5/5 giver Adam Sessler.. godt nok flot taget i betragtning at det sidste spil han gav 5/5 var Half-Life og uncharted2
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Vendicta » 25. mar 2013 22:37

The Edge-online gav det 9.Yderst positiv score da de er nogle af de mest kritiske overhovedet.Men omvendt gav de The Witcher 2 et 6 tal hvilket jeg på ingen måde kan være enig med.Jeg læser ingen anmeldelser,tjekker kun lige scoren, vil ikke have spoilet noget som helst.
Vendicta
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Kalundborg


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Miaauw » 26. mar 2013 00:29

C'mon.. Steam har downloaded Infinite, men updateren gør at jeg ikke kan starte spillet, og hvis jeg prøver viser den bare en "countdown" som bliver ved med at blive højere :(
Nå, kiggede lidt på forummet og det kunne tage cirka 15 minutter at unpacke filerne, men kommer an på hastigheden af ens processor. Måske kommer jeg til at spille alligevel i nat :D
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Miaauw » 26. mar 2013 02:51

Efter 3 timer er jeg godt nok træt, men i kan glæde jer! Er helt vild med ens nye kompanion. Det føles ikke så ensomt mere, og den nye lokation er fed og et friskt pust! Det er satme også flot i DX11 med alt skruet op! :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf ALIE » 26. mar 2013 12:24

Det er virkelig ekstremt gennemført.
Historie og ikke mindst stjernen i spillet Columbia.
Elizabeth er også en ny standard, for følelser i en virtuel Person :-)

Har ikke spillet pc udgaven, men det er virkelig flot til Xbox.
Men ja det kan ses, vi er ved at være slutningen med denne Generation.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Macheta » 26. mar 2013 14:18

ELSKER DET HER SPIL(!!!!!!!)

Kan ikke mindes hvornår jeg sidst har spillet så gennemført og dystert et spil, og jeg er ingengang kommet halvvejs af halvvejs endnu. Fuck mig. Man forstår pludselig hvorfor der var en grund til at det er blevet udsat så mange gange!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Kehaan » 26. mar 2013 22:10

Tak PostDanmark for ikke at komme med mit spil idag... Håber det kommer imorgen.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Mogwai » 26. mar 2013 22:15

Har spillet en 1,5 times tid nu (PC) og hold da helt fest. Det er fandme godt lavet (og flot) lavet. Levine har vist gjort det igen.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Vendicta » 26. mar 2013 23:40

Sikke dog en detalje rigdom der er at finde overalt i miljøerne.Virkelig gennemført.Det tager mig en evighed, når man læser hver plakat og lytter til alle de forskellige npc`ers interessante samtaler, bare at bevæge sig et lille stykke i en given bane.
Vendicta
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Kalundborg


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Loulourgas » 27. mar 2013 03:44

så er det gennemført , SUPER FEDT SPIL !
historien !!!!!! nice nice nice :D
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf fc0712 » 27. mar 2013 11:42

Hvor lang tid tager det at gennemføre?
fc0712
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: BioShock Infinite Tråd

Indlægaf Politistav » 27. mar 2013 13:31

Er det nødvendigt at ha' spillet - endsige gennemført - Bioshock for at få noget ud af dette spil?

Jeg kom aldrig rigtig i gang eller i gennem det gamle nemlig....
Politistav
Niveau 0
 
Indlæg: 6


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron