Xboxlife forum

BioShock Infinite Tråd: Spoiler Kan Forekomme.

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: BioShock Infinite Tråd: Spoiler Kan Forekomme.

Indlægaf Zt3pH » 31. maj 2013 09:35

IkkNico skrev:Nu har jeg lige kigget rundt på nettet de sidste 39 minutter, og jeg kan ikke finde et klart svar, så jeg spørger her:

1) Er der en coop kampagne i BS: infinite?

2) Er der overhovedet nogle coop elementer?

3) Hvis svaret er ja til 1) eller 2), er det så online eller local only?

4) Og kræves der så online pass?

5) Sidste spørgsmål, det er korrekt forstået at der ikke er en competitive online mode (fx. TDM), korrekt?



Nej Nico

Forsørger mig lige at komme med noget her.

1. Nej

2. Nej

3. Giver sig selv :)

4. Nej :)

5. Jeg må indrømme jeg ikke har tjekket hvilke online spilmodes der er - Har faktisk slet ikke lagt arm med online delen. Men det kunne være forklaringen på hvorfor du ikke kan finde svar på overstående, fordi det ikke eksistere :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: BioShock Infinite Tråd: Spoiler Kan Forekomme.

Indlægaf IkkNico » 31. maj 2013 09:39

Tak for svar, og ja det kunne det meget nemt være
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: BioShock Infinite Tråd: Spoiler Kan Forekomme.

Indlægaf Miaauw » 11. sep 2013 21:39

Nu har spillet været ude i et halvt år, og de fleste som har haft interesse i spillet har garantere allerede spillet det.. Så hvad syntes I? For at være helt ærlig syntes jeg ikke det var noget specielt.. Forholdet mellem dig og Elizabeth var ikke noget nævneværdigt, ihvertfald ikke hvad de gjorde det til i trailerene op til launch. Det var mere et generic linear fps shooter end episk fps-rpg som de andre har været. Fandt for nyligt en blog som har fat i RIGTIG mange ender, såsom alle de ting som blev vist var ingame gameplay, men som ikke fandtes i nogen form i det rigtig spil.

http://billywritings.blogspot.com.au/2013/03/bioshock-infinite-sucks.html

Det er lidt af en wall of text, men det er hurtigt læst igennem og er helt klart det værd. Har faktisk ikke rørt det siden jeg gennemførte det første gang.. Gennemførte Bioshock omkring 3 gange og Bioshock 2 næsten 2 gange. Har bare ingen lyst til at besøge dette spil igen :/
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron