Xboxlife forum

SPILTITLER jeg godt gad se (men aldrig spille)

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf RiLLeNXD » 28. aug 2010 01:20

Det er da super kanont de underholder dig.
Men vil du ikke være så venlig at fortælle hvad det hele går ud på?
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


Indlægaf poulx » 28. aug 2010 02:03

jeg ved selvsagt ikke hvad det handleR om for
dig som læser, men for mig går det ud på at bruge fantasien.

skriv evt. en pb omkring det som bugger dig,
hvis det virkelig går dig på.

'you better come up, sebastian. we should discuss this' - blade runner.(omtrentlig ordlyd)

hav en god nat.
poulx
 


Indlægaf RiLLeNXD » 28. aug 2010 02:10

Yes. Jeg forstår fuldt ud det går ud på at bruge fantasien, og kan da se i dine indlæg at det er du ret god til. ;)

Det er dog nok mere overskriften der forvirrer mig; Spiltitler du godt gad se? (Film?) men hvorfor vil du ikke spille dem?

Nu kal jeg ikke forstyrre din fantasi-tråd mere.
God nat til dig også :)
Killlllllll to win!!!!!
RiLLeNXD
Niveau 7
 
Indlæg: 3441


singstar - the surveilliance jamsessions AND MORE!

Indlægaf poulx » 28. aug 2010 17:12

always wanted to be an outcast?! a complete arse the eye of the public? really just-not-caring, but didn't quite have the knack for it??? well, now you can have it all in the relative security of familiar surroundings!

NOOO, CAN THIS REALLY BE TRUE? REALLY? REALLY REALLY TRUE? TRUE LIKE, FOR REALLY TRUE REALLY TRUE REAL??? TRUE? NOOOO ...

YES, KENN! IN ONE WORD: THIS IS REALLY REALLY TRUE!!!

*ZAP*

og her slukker man for betalingskanalen ( og mit forråd af engelske gloser er sluppet op), MEN man er jo solgt, så

SE HER MINE XDAMER OG XHERRER:

TAL! HVISK! MUMMEL! RÅÅÅÅÅB dig igennem singstars-seriens nye spilbasker: SINGSTAR: the surveilliance jamsessions AND MORE! og benægt så alt. det eneste du ikke bliver bedt om er at synge, så nu kan også mogens glistrup *KAPOW* være med ... nåh nej! DET kan han ikke!

grib mikrofonen og lev dig ind i nixons spændende verden, som du taler dig igennem overvågningsbåndene der afslørede watergate affæren. *KAPOW*

gennemlev opkald til alarmcentralen og giv din egen stemme til samtaler, hvor du som operatør bare ikke kan være mindre ligeglad! *KAPOW* - et brækket ben? hvad fanden ... så må han sgu' da gå hjem på det andet! eller hvad med: blå i hovedet? hvordan blå? som en ballon? har han også en sjov facon?

oplev dine venner flække af grin og skamfølelse som I skal rakke ned på fremmede af anden etnisk herkomst, og ramme tonen i lange uddrag fra pittelkows og jespersens seneste værk *KAPOW*

snak dig ud af en lang række udsagn der strækker sig ligefra " de voldtager deres niecer" til " juden raus"! *KAPOW*

vær op til fire spillere på en gang,og hav sjov med at deltage i hadefulde skænderier mellem forskellige etniciteter! *KAPOW* (husk at ta' en bajer bagefter!)


mulige achievements inkluderer:

det var bare for sjov.
undskyld ventetiden! hvordan kan jeg hjælpe dig?
jep! jeg ER en skurk!
gud er alt! jeg er intet, og DU er en idiot!
Senest rettet af poulx 13. sep 2010 16:09, rettet i alt 2 gange.
poulx
 


Indlægaf Jables » 28. aug 2010 17:27

What ... the ... fuck ...
Let your supreme goal be to pwn n00bs, in order to gain happiness for yourself!
Jables
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Divi » 28. aug 2010 17:51

Kunne dig og hygge ikke teame op? I kunne sikkert lave det mest random shit.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Rahbek » 28. aug 2010 17:53

Og mig som troede jeg var blevet ædru efter igår?... hvor er den vodka rest?!
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Zerofl » 28. aug 2010 18:05

Det her er for dumt. Enten er du en lille dreng med alt for meget ligegyldigt fantasi - vent til puberteten min dreng - eller så er du virkelig høj på et eller andet. Hvad med at slå dig ned som spildesigner eller bare glemme alt det lort der?
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf poulx » 28. aug 2010 18:29

læs en anden tråd, zerofl.

jeg giver ikke efter for typer som dig.

og omkring alderen kan jeg give dig et hint: jeg er gammel nok til at vide hvornår jeg er høj og hvornår jeg ikke er.

god lørdag

poul g
poulx
 


planet america - the infestation

Indlægaf poulx » 28. aug 2010 23:09

som den aldrende kontorfuldmægtig i ministeriet for krig og fred, thomas willemoes andersen, har du levet et godt og trygt liv bag skrivebordet, beskæftiget med at fabrikere google-oversættelser til arabisk af dokumenter der måske af gode grunde, måske ikke er klassificerede for at tegne tydelige fjendebilleder til brug for godkendelse af indsættelse af angrebsstyrker rundt omkring i den arabiske verden, og store bevillinger til forsvarskommandoen.

du har haft det godt, men kan ikke gøre dig fri for en snigende fornemmelse af, at der er noget helt galt med dig! for hvorfor var det lige at du aldrig blev sendt til fronten ved et af verdens brændpunkter, så du kunne vise dit værd? var det fordi at der ikke var en krig du kunne have blevet sendt ud til? var der fred i verden? nej. det er udelukket.

efter et clearingstjek der strakte sig helt tilbage til dit slægtstræs rødder fra 1300-tallet, som skulle have godkendt dig som chef for pet, havnede du istedet på kontoret for fyrre år siden som stik-i-rend dreng, hvor du har været siden.

hvad er det for en dyster opdagelse der er blevet gjort om din familie, der ødelagde din karriere? du ved det ikke, men nu hvor du er blevet pensioneret har du tid til at finde ud af det.

med spillet følger der et par ny-udviklede EyeTechVision-linser (E-TV) som implementerer grafik direkte ind på din nethinde. med dem på er du klar til at spille spillet hvor det hele går for sig: i virkeligheden.

med E-TV monteret ser du nu fjender overalt. og dem får du brug for, for at komme videre med dit liv. og på den medfølgende smartphone modtager du sms'er og opkald der nok er intimiderende, men også nødvendige som ledetråde i en handling, der sender dig fra statsarkivet i viborg, til sarah palins hjemmeadresse og videre i studiet hos fox news.

for du ved noget. noget af yderste betydning. men hvad? hvad er det?

det viser sig, at da din forfader opdagede amerika, var et nyt kontinent ikke det eneste han fandt. der var også tegn på civilisationer. fremmede civilisationer, aka: FJENDER! skibet og mandskabet gik ned under en tropisk orkan på hjemrejsen, men optegnelser blev senere bjærget. optegnelser der taler om noget kaldet for 'area 1551 b.c.' og en trøffel af ild spredte sig over himlen'

nu jager du sandheden om amerika - er det rent faktisk et rumskib bemandet med forviste terrorister fra en ukendt planet? imens du selv jages for informationerne efterretningstjenester verden over mener kan findes i din genetiske kode. det er noget af en mundfuld, men det skal du nok klare!

finder du sandheden, eller bliver hele din dna oversat til arabisk og du selv gjort fredsløs - en omvandrende slyngelstat under konstant belejring af verdensompændende paranoia og de fire elementer, i al fremtid?

hvem startede krigen? find ud af det førend du selv bliver personligt ansvarlig for tredje verdenskrig! for DEN er svær at bortforklare!

mulige achievements inkluderer:

all my life I've been trained, but not for this!
bureaucratic bucaneers
planet bounty

playin' for keeps
Senest rettet af poulx 28. aug 2010 23:41, rettet i alt 1 gang.
poulx
 


Indlægaf Giluc » 28. aug 2010 23:16

Jeg er ked af det, det er jeg virkelig - men jeg kan simpelthen ikke finde på noget. Du er mig overlegen når det kommer til det her. Tak.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf BETAVERTION » 28. aug 2010 23:18

Hold kæft, hvor er det fantastisk, det her. Du er genial, Poulx. Gå hjem, Hyggen og tag din geek dance med :(
Billede
BETAVERTION
 
Indlæg: 1194

Brugeravatar

Indlægaf Nasty Beaver » 28. aug 2010 23:19

Jeg elsker det løft Xboxlife har fået i år. Denne side er blevet så fucked up.

I love it!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Syro_Str0m » 29. aug 2010 08:44

Nasty Beaver skrev:Jeg elsker det løft Xboxlife har fået i år. Denne side er blevet så fucked up.

I love it!


+1
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf SebastianC » 29. aug 2010 08:46

Genialt!
SebastianC
Niveau 4
 
Indlæg: 476


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron