Xboxlife forum

Skate 3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:41

Danish Rage skrev:SKATE 3 er på ingen måde en nedgradering af noget som helst.

Og fordi der mange mennesker der brokker sig, betyder det ikke de har ret, der sidder lige så mange og grov hygger sig med dét der ikke råber op.


Jo det er... ringere framerate, ingen party play, ingen create-a-spot... desuden er der mindre features fra start i replay editoren (De har tilføjet nye ting, men fjernet lige så mange ting, som gjorde de gamle spil fede)

og create-a-park er direkte dårligt udført...

men kom igen når du selv har prøvet den fulde version.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf kattekiksen » 12. maj 2010 16:52

skitzofraen skrev:
Danish Rage skrev:SKATE 3 er på ingen måde en nedgradering af noget som helst.

Og fordi der mange mennesker der brokker sig, betyder det ikke de har ret, der sidder lige så mange og grov hygger sig med dét der ikke råber op.


Jo det er... ringere framerate, ingen party play, ingen create-a-spot... desuden er der mindre features fra start i replay editoren (De har tilføjet nye ting, men fjernet lige så mange ting, som gjorde de gamle spil fede)

og create-a-park er direkte dårligt udført...


Sjovt. De anmeldelser jeg har læst der gider nævne parkeditoren siger alle at det er fantastisk udført og nemt at bruge.

Jeg tror at skate 3 måske kan skuffe nogen fordi det favner bredere end de gamle spil. Alle niveauer kan jo være med, fordi der er kommet en sværhedsgrad til børn og folk uden tålmodighed, folk der vil hygge sig, og så os tosser der nyder torturen i 400 repetitive forsøg på den helt rigtige nollie heelflip udover den djævelse ti-trin.
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:56

kattekiksen skrev:
skitzofraen skrev:
Danish Rage skrev:SKATE 3 er på ingen måde en nedgradering af noget som helst.

Og fordi der mange mennesker der brokker sig, betyder det ikke de har ret, der sidder lige så mange og grov hygger sig med dét der ikke råber op.


Jo det er... ringere framerate, ingen party play, ingen create-a-spot... desuden er der mindre features fra start i replay editoren (De har tilføjet nye ting, men fjernet lige så mange ting, som gjorde de gamle spil fede)

og create-a-park er direkte dårligt udført...


Sjovt. De anmeldelser jeg har læst der gider nævne parkeditoren siger alle at det er fantastisk udført og nemt at bruge.

Jeg tror at skate 3 måske kan skuffe nogen fordi det favner bredere end de gamle spil. Alle niveauer kan jo være med, fordi der er kommet en sværhedsgrad til børn og folk uden tålmodighed, folk der vil hygge sig, og så os tosser der nyder torturen i 400 repetitive forsøg på den helt rigtige nollie heelflip udover den djævelse ti-trin.


Det går også fint, når du editer parken, men så snart du skal skate i parken er frameraten totalt uacceptabel.. (Og det er ligegyldigt om du har placeret 100 ramper/Objekter eller slet ingen... Det kører bare elendigt i hjemmelavede parker)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Nasty Beaver » 13. maj 2010 22:48

Dette spil føles bare som om, at det skulle være imellem det første og andet spil. 2'eren føltes mere frisk. 3'eren er dog stadig sjovt at spille, ingen tvivl om det. Dog er byen noget kedelig, så ville jeg hellere have haft San Vanelona.

Og så er det en SKANDALE at der ikke er local multiplayer med. Jeg savner også S.K.A.T.E. en smule.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Kazimo h3k » 14. maj 2010 11:43

Nasty Beaver skrev:Jeg savner også S.K.A.T.E. en smule.


Der er s.k.a.t.e. med. Men det der graphics creator virker slet ikke for mig, jeg kan godt lave logoerne men hvis jeg prøver at sende dem til spillet siger den bare "Could not communicate with server", jeg har prøvet både igår og idag. Men hvis man lige tager en hurtig søgning på deres forum ser det ud til at der er flere med samme problem. Hvad med jer?
Billede
Kazimo h3k
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf Darkstar » 14. maj 2010 11:48

skitzofraen skrev:
kattekiksen skrev:
skitzofraen skrev:
Danish Rage skrev:SKATE 3 er på ingen måde en nedgradering af noget som helst.

Og fordi der mange mennesker der brokker sig, betyder det ikke de har ret, der sidder lige så mange og grov hygger sig med dét der ikke råber op.


Jo det er... ringere framerate, ingen party play, ingen create-a-spot... desuden er der mindre features fra start i replay editoren (De har tilføjet nye ting, men fjernet lige så mange ting, som gjorde de gamle spil fede)

og create-a-park er direkte dårligt udført...


Sjovt. De anmeldelser jeg har læst der gider nævne parkeditoren siger alle at det er fantastisk udført og nemt at bruge.

Jeg tror at skate 3 måske kan skuffe nogen fordi det favner bredere end de gamle spil. Alle niveauer kan jo være med, fordi der er kommet en sværhedsgrad til børn og folk uden tålmodighed, folk der vil hygge sig, og så os tosser der nyder torturen i 400 repetitive forsøg på den helt rigtige nollie heelflip udover den djævelse ti-trin.


Det går også fint, når du editer parken, men så snart du skal skate i parken er frameraten totalt uacceptabel.. (Og det er ligegyldigt om du har placeret 100 ramper/Objekter eller slet ingen... Det kører bare elendigt i hjemmelavede parker)


Yeah
1 HP left gotta run, or, im, gonna die, almost at safety just a little bit le... FUCK.
Darkstar
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Darkstar » 14. maj 2010 11:51

Så har man bestilt spillet og betalt... Kun for at finde udaf at Coolshop virkelig gerne vil pisse en af.... Fantastisk.

Coolshop.... Fix jeres betalings system
1 HP left gotta run, or, im, gonna die, almost at safety just a little bit le... FUCK.
Darkstar
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf heinstach » 14. maj 2010 11:51

Kazimo h3k skrev:
Nasty Beaver skrev:Jeg savner også S.K.A.T.E. en smule.


Der er s.k.a.t.e. med. Men det der graphics creator virker slet ikke for mig, jeg kan godt lave logoerne men hvis jeg prøver at sende dem til spillet siger den bare "Could not communicate with server", jeg har prøvet både igår og idag. Men hvis man lige tager en hurtig søgning på deres forum ser det ud til at der er flere med samme problem. Hvad med jer?


Det lykkedes for mig i går efter at have prøvet 10-12 gange. Ved ikke helt, hvad jeg gjorde rigtigt til sidst, men det virker temmelig ustabilt.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Doc Polak » 14. maj 2010 11:55

heinstach skrev:
Kazimo h3k skrev:
Nasty Beaver skrev:Jeg savner også S.K.A.T.E. en smule.


Der er s.k.a.t.e. med. Men det der graphics creator virker slet ikke for mig, jeg kan godt lave logoerne men hvis jeg prøver at sende dem til spillet siger den bare "Could not communicate with server", jeg har prøvet både igår og idag. Men hvis man lige tager en hurtig søgning på deres forum ser det ud til at der er flere med samme problem. Hvad med jer?


Det lykkedes for mig i går efter at have prøvet 10-12 gange. Ved ikke helt, hvad jeg gjorde rigtigt til sidst, men det virker temmelig ustabilt.


Kan slet ikk komme ind i det.
på skate.ea.com siger den til graphic creator.
Could not load your saved graphics.. JEG HAR SLET INGEN SAVED!!! :roll:

Ellers syntes jeg skate er meget sjovt. Har lige fået det.
Doc Polak
 


Indlægaf Kazimo h3k » 14. maj 2010 12:03

heinstach skrev:Det lykkedes for mig i går efter at have prøvet 10-12 gange. Ved ikke helt, hvad jeg gjorde rigtigt til sidst, men det virker temmelig ustabilt.


Jeg fandt også lige ud af at de faktisk var in-game, selvom der stod den ikke kunne sende det.. :? men fint nok
Billede
Kazimo h3k
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf skitzofraen » 14. maj 2010 19:06

online delen er kommet ordentligt igang pä ps3 hen af dagen igår... Men jeg håber godt nok på DLC med "Party play" og "Create-a-Spot"...

Singleplayer delen er sindsygt kort, og selvom jeg pt har det sjovt online, så holder det på ingen måde, at party play er fjernet...

Jeg vil da 100 gange hellere spille imod en, som sidder lige ved siden af, end en random person over nettet...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 14. maj 2010 22:45

Hvordan finder jeg de ting jeg har sendt til spillet?
Den har ifølge siden sendt det. Men er lidt i tvivl om hvor jeg finder det INGAME. :D
Doc Polak
 


Indlægaf Blauwy » 15. maj 2010 13:57

*suk*... Jeg elskede .Skate 1 til udødelighed. Aner ikke hvor mange timer jeg har spillet det. 2'eren var også ret fedt, dog mere en Skate 1.5 end 2'er.

3'eren er.. Tomhed. Det føles bare kedeligt og hult. Der er enkelte perioder i spillet der er sjove at spille, men langt det meste af spillet føles som om der mangler en hel del. Og jeg kan simpelthen ikke sætte ord på det.

Er det bare mig eller er alle challenges, eller mange af dem, kun noget med; "Gap over water, gap og stairs ect ect" ?

Efter at have spillet det 1½ time i træk føler jeg mig rastløs og irriteret. Noget jeg aldrig prøvede med Skate 1, hvor jeg kunne spille 6+ timer i træk uden problemer.

Frustrerende.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Keelay » 15. maj 2010 18:03

Prøver at spille online men folk smutter konstant, så hvis nogle har lyst til at lave de achievements som kommer med online delen så skriv til mig gamertag er Mitch 5270.
Keelay
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Kazimo h3k » 15. maj 2010 18:04

DK Jakob skrev:Hvordan finder jeg de ting jeg har sendt til spillet?
Den har ifølge siden sendt det. Men er lidt i tvivl om hvor jeg finder det INGAME. :D


Mener du graphics lavet fra skate.ea.com? så finder du det under "add team logo" ved en fx cuztomizable t-shirt, og så skulle de gerne være øverst, i form af et lille logo med forskellige farver og et tal på.. det er sku lidt svært at forklare, men det billede du har lavet kommer først frem når du vælger tallet der
Billede
Kazimo h3k
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron