Xboxlife forum

Skate 3

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 12:02

create-a-spot ser umiddelbart heller ikke ud til, at være med i skate 3 :(

(De har sgu næsten fjernet lige så meget som de har tilføet)
Senest rettet af skitzofraen 12. maj 2010 12:12, rettet i alt 1 gang.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 12:08

kattekiksen skrev:For helvede jeg hader at bo i udkantsjylland. Gid man kunne gå ned i en rigtig butik og købe det lige nu.

Nå. Jeg er i hvert fald klar på en session eller 100 i weekenden.


Du må meget gerne adde mig. Har en anden kammi på live der også går rimelig meget op i det halløj. :D

Jeg er 20.
Han er 29.
Doc Polak
 


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 15:37

Har spillet lidt mere nu, og er skuffelsen har bare vokset sig endnu større...

Spillet er uden tvivl det ringeste i serien...

frameraten er elendig sammenlignet med skate 2 (Når man er i create a park, falder frameraten så meget, at det slet ikke er værd, at bruge tid på hjemmelavede parker... vi snakker noget der ligner 20 fps, når man skater i hjemmelavede parker)

Og både party play og create-a-spot er fjernet...

Desuden er online en stor lagfest selv med min 20/20 forbindelse (Man skulle tro, at alle andre sad med 56k dial-up forbindelser)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 15:50

skitzofraen skrev:Har spillet lidt mere nu, og er skuffelsen har bare vokset sig endnu større...

Spillet er uden tvivl det ringeste i serien...

frameraten er elendig sammenlignet med skate 2 (Når man er i create a park, falder frameraten så meget, at det slet ikke er værd, at bruge tid på hjemmelavede parker... vi snakker noget der ligner 20 fps, når man skater i hjemmelavede parker)

Og både party play og create-a-spot er fjernet...

Desuden er online en stor lagfest selv med min 20/20 forbindelse (Man skulle tro, at alle andre sad med 56k dial-up forbindelser)


Hvor spiller du det henne? For det da ikk på xbox? Eller er det en anden bruger?
Doc Polak
 


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 15:52

kattekiksen skrev:For helvede jeg hader at bo i udkantsjylland. Gid man kunne gå ned i en rigtig butik og købe det lige nu.

Nå. Jeg er i hvert fald klar på en session eller 100 i weekenden.


Du går ikke glip af det store...

Det er mere eller mindre skate 2 med ringere framerate, ringere features og en ny by (En by som modsat hvad anmelderene siger, er væsentligt mindre end den gamle by, og imo ikke er halvt så fed)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 15:56

DK Jakob skrev:
skitzofraen skrev:Har spillet lidt mere nu, og er skuffelsen har bare vokset sig endnu større...

Spillet er uden tvivl det ringeste i serien...

frameraten er elendig sammenlignet med skate 2 (Når man er i create a park, falder frameraten så meget, at det slet ikke er værd, at bruge tid på hjemmelavede parker... vi snakker noget der ligner 20 fps, når man skater i hjemmelavede parker)

Og både party play og create-a-spot er fjernet...

Desuden er online en stor lagfest selv med min 20/20 forbindelse (Man skulle tro, at alle andre sad med 56k dial-up forbindelser)


Hvor spiller du det henne? For det da ikk på xbox? Eller er det en anden bruger?


PS3... da min bror ikke har en 360 og jeg vil kunne spille imod ham

Jeg har spillet de 2 første på 360 (2'eren har jeg til både 360 og ps3)

Skate 3 er det klart dårligste i serien...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 15:58

skitzofraen skrev:
DK Jakob skrev:
skitzofraen skrev:Har spillet lidt mere nu, og er skuffelsen har bare vokset sig endnu større...

Spillet er uden tvivl det ringeste i serien...

frameraten er elendig sammenlignet med skate 2 (Når man er i create a park, falder frameraten så meget, at det slet ikke er værd, at bruge tid på hjemmelavede parker... vi snakker noget der ligner 20 fps, når man skater i hjemmelavede parker)

Og både party play og create-a-spot er fjernet...

Desuden er online en stor lagfest selv med min 20/20 forbindelse (Man skulle tro, at alle andre sad med 56k dial-up forbindelser)


Hvor spiller du det henne? For det da ikk på xbox? Eller er det en anden bruger?


PS3... da min bror ikke har en 360 og jeg vil kunne spille imod ham

Jeg har spillet de 2 første på 360 (2'eren har jeg til både 360 og ps3)

Skate 3 er det klart dårligste i serien...


Okay. Surt for dig.
Du er den eneste jeg høre der syntes det er lort. :D

Så jeg har ikke mistet nogle forventninger til det.
Doc Polak
 


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:04

Jeg synes ikke spillet er lort, men det kommer ikke i nærheden af skate 2 (men det er da stadig kilometer foran Tony Hawk serien)

Det virker som en nedgradering fra skate 2 på de fleste punkter...

Ps. hvis du ikke har hørt brok fra andre, så tjek det officielle forum... Der er snart ikke andet end skuffede folk inde...
Senest rettet af skitzofraen 12. maj 2010 16:07, rettet i alt 1 gang.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 16:07

skitzofraen skrev:Jeg synes ikke spillet er lort, men det kommer ikke i nærheden af skate 2 (men det er da stadig kilometer foran Tony Hawk serien)

Det virker som en nedgradering fra skate 2 på de fleste punkter...


Okay. Hmm. Må se om jeg syntes det samme når jeg modtager det. :D
Syntes bare demoen virker bedre end Skate 2, men nu er det også et stykke tid siden jeg spillede 2´eren.

Fik det heldivis til en billig penge herinde, så hvis jeg blir super skuffet, har jeg ikke batalt så meget for det. :)
Doc Polak
 


Indlægaf kattekiksen » 12. maj 2010 16:10

Jeg glæder mig sgu stadig. Demoen virkede fed og hardcore mode virker rigtig fedt.

Det er primært singleplayer jeg køber det for, bare fordi jeg godt kan lide freeskate, så jeg klarer mig nok. :).

Online kan det jo også på pga. ps3? Det kan jo være det er en helt anden oplevelse på xbox. Eller det kan være fordi serverne er overbelastede, det er trods alt lige udkommet?
Tjek min fotoblog:
http://www.cccamera.tumblr.com

Ond og modbydelig tegneserie:
www.foelgpreuss.blogspot.com
kattekiksen
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:11

DK Jakob skrev:
skitzofraen skrev:Jeg synes ikke spillet er lort, men det kommer ikke i nærheden af skate 2 (men det er da stadig kilometer foran Tony Hawk serien)

Det virker som en nedgradering fra skate 2 på de fleste punkter...


Okay. Hmm. Må se om jeg syntes det samme når jeg modtager det. :D
Syntes bare demoen virker bedre end Skate 2, men nu er det også et stykke tid siden jeg spillede 2´eren.

Fik det heldivis til en billig penge herinde, så hvis jeg blir super skuffet, har jeg ikke batalt så meget for det. :)


Prøv at tjek EA's skate forum... størstedelen derinde har samme mening som mig...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:16

kattekiksen skrev:Jeg glæder mig sgu stadig. Demoen virkede fed og hardcore mode virker rigtig fedt.

Det er primært singleplayer jeg køber det for, bare fordi jeg godt kan lide freeskate, så jeg klarer mig nok. :).

Online kan det jo også på pga. ps3? Det kan jo være det er en helt anden oplevelse på xbox. Eller det kan være fordi serverne er overbelastede, det er trods alt lige udkommet?


Tvivler... Har spillet begge demoer online, og der var ingen forskel, så ville virke underligt, hvis der er det i den fulde version. (Desuden brokker både ps3 og 360 brugerne sig over de samme ting)
Senest rettet af skitzofraen 12. maj 2010 16:25, rettet i alt 1 gang.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Doc Polak » 12. maj 2010 16:24

skitzofraen skrev:
kattekiksen skrev:Jeg glæder mig sgu stadig. Demoen virkede fed og hardcore mode virker rigtig fedt.

Det er primært singleplayer jeg køber det for, bare fordi jeg godt kan lide freeskate, så jeg klarer mig nok. :).

Online kan det jo også på pga. ps3? Det kan jo være det er en helt anden oplevelse på xbox. Eller det kan være fordi serverne er overbelastede, det er trods alt lige udkommet?


Tvivler... Har spillet begge demoer online, og der var ingen forskel, så ville virke underligt, hvis der er det i den fulde version.


Okay. I online demo her, var der INGEN problemer da vi freeskatede eller noget som helst. Der virkede det ellers fint.
Men igen. Glæder mig stadig.
Doc Polak
 


Indlægaf skitzofraen » 12. maj 2010 16:31

DK Jakob skrev:
skitzofraen skrev:
kattekiksen skrev:Jeg glæder mig sgu stadig. Demoen virkede fed og hardcore mode virker rigtig fedt.

Det er primært singleplayer jeg køber det for, bare fordi jeg godt kan lide freeskate, så jeg klarer mig nok. :).

Online kan det jo også på pga. ps3? Det kan jo være det er en helt anden oplevelse på xbox. Eller det kan være fordi serverne er overbelastede, det er trods alt lige udkommet?


Tvivler... Har spillet begge demoer online, og der var ingen forskel, så ville virke underligt, hvis der er det i den fulde version.


Okay. I online demo her, var der INGEN problemer da vi freeskatede eller noget som helst. Der virkede det ellers fint.
Men igen. Glæder mig stadig.


Siger heller ikke, at du ikke må glæde dig ;)

Men advare på forhånd om, at det er det ringeste i serien... Det er stadig pengene værd, hvis du kan lide skateboarding, men det er slet ikke på niveau med de 2 første...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Danish Rage » 12. maj 2010 16:33

SKATE 3 er på ingen måde en nedgradering af noget som helst.

Og fordi der mange mennesker der brokker sig, betyder det ikke de har ret, der sidder lige så mange og grov hygger sig med dét der ikke råber op.

Synes man ikke skate 3 er det fedeste er det enten fordi man ikke forstå, kan finde ud af ,eller bare ikke værdsætter hardcore mode.
Jeg vender aldrig tilbage til gerningsstedet.
Alt ligegyldigt nonsens om jeg har trådt dig over tærene kan du arkiverer lodret.
Danish Rage
 
Indlæg: 185


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron