Xboxlife forum

COD: Vietnam tråden

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

COD: Vietnam tråden

Indlægaf Uber » 6. mar 2010 14:54

Som emnet siger "Call of Duty: Vietnam war 7".

Nu hvor ingen ved hvordan spillet kommer til at se ud så har jeg kun en ting og spøre om:

Hvordan tror du spillet kommer til at blive nu hvor Sledgehammer står for Call of Duty serien.

- Jeg håber ikke de ødelægger Call of Duty serien, så begynder jeg at græde.
Senest rettet af Uber 7. mar 2010 08:06, rettet i alt 1 gang.
Billede
Uber
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf skitzofraen » 6. mar 2010 15:01

Tvivler på, at det ødelægger noget...

Jeg har hørt flere sige, at "infinity ward" er de eneste der laver ordentlige COD spil, men imo var COD2 ikke det mindste bedre end COD3...

Jeg er sikker på, at det nok skal blive godt uanset hvem der står bag (og så er Vietnam krigen/konflikten jo bare noget af det fedeste, pga af omgivelserne, vietnamesernes fælder og fordi amerikanerne fik tæv)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Mogwai » 6. mar 2010 18:59

Jeg tror at IW giver Activision m.m. fingeren og starten på en frisk. Personligt tror jeg ikke at CoD serien bliver meget bedre. Det er jo ikke fordi at IW selv udviser den store udvikling af deres spil.
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf DanishDove » 6. mar 2010 19:14

Kunne være fedt, hvis IW startede deres egen spilserie :lol:
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf zuMzArr » 6. mar 2010 19:21

Hedder det ikke bare CoD: Vietnam?
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf THE TARD HUNTER » 6. mar 2010 19:22

Historien bliver sgu nok lavet om :/
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: COD: Vietnam war tråden

Indlægaf Tr3piD » 6. mar 2010 19:38

Uber skrev:Som emnet siger "Call of Duty: Vietnam war 7".

Nu hvor ingen ved hvordan spillet kommer til at se ud så har jeg kun en ting og spøre om:

Hvordan tror du spillet kommer til at blive nu hvor Sledgehammer står for Call of Duty serien.

- Jeg håber ikke de ødelægger Call of Duty serien, så begynder jeg at
græde.



spillet kommer til at hedde Call of Duty Vietnam og det er Treyarch der laver spillet, de har også lavet CoD 3 og CoD:World at War... Sledgehammer laver deres egen Call of Duty spil som kommer i 2011.
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf Uber » 6. mar 2010 19:52

Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.
Billede
Uber
Niveau 1
 
Indlæg: 87


Indlægaf Tr3piD » 6. mar 2010 19:56

Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.


Hakipuki : Call of Duty plejer at være WW2 , ikke mod terrorister... Call of Duty 1 , Call of Duty 2 , Call of Duty 3 , Call of Duty Finest Hour , Call of Duty Big red one og Call of Duy World at War er alle sammen WW2 og kun CoD 4 og Modern Warfare 2 er mod terrorister
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf Lasborg » 6. mar 2010 19:56

Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister...


COD 1-3 begs to differ.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Indlægaf skitzofraen » 6. mar 2010 19:58

Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.


De første 3 COD spil foregik under 2. verdenskrig, og havde intet med terrorister at gøre...
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf THE TARD HUNTER » 6. mar 2010 20:01

Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.


Nu er det "bare" vietnam?! WTF Vietnam-krigen er da et godt emne, selvom Amerikanerne tabte :P
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf skitzofraen » 6. mar 2010 20:07

THE TARD HUNTER skrev:
Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.


Nu er det "bare" vietnam?! WTF Vietnam-krigen er da et godt emne, selvom Amerikanerne tabte :P


Selvom amerikanerne tabte? hehe...

Vietnameserne har sgu min respekt, fordi de er de eneste der stået for deres, og sendt amerikanerne hjem med med et nederlag. (det amerikanerne lavede i Vietnam, er på linie med hvad nazierne gjorde i 2.l verdens krig, dog i et mindre målestok.)

Man er en hykler, hvis man kan holde med amerikanerne i både WW2 og Vietnam krigen...

Enten er du med dem hvad angår WW2 og imod dem, med hensyn til Vietnam, eller også er du en hykler uden lige.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf THE TARD HUNTER » 6. mar 2010 20:13

skitzofraen skrev:
THE TARD HUNTER skrev:
Uber skrev:Altså COD pleger jo at være et spil i byen med terrorister..nu er da bare i vietnam.


Nu er det "bare" vietnam?! WTF Vietnam-krigen er da et godt emne, selvom Amerikanerne tabte :P


Selvom amerikanerne tabte? hehe...

Vietnameserne har sgu min respekt, fordi de er de eneste der stået for deres, og sendt amerikanerne hjem med med et nederlag. (det amerikanerne lavede i Vietnam, er på linie med hvad nazierne gjorde i 2.l verdens krig, dog i et mindre målestok.)

Man er en hykler, hvis man kan holde med amerikanerne i både WW2 og Vietnam krigen...

Enten er du med dem hvad angår WW2 og imod dem, med hensyn til Vietnam, eller også er du en hykler uden lige.


Var i Vietnam i sommers! Fuck det andet kan sgu ikke huske hvad det var :P
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Indlægaf Lamsis » 6. mar 2010 22:12

Der kan vel ikke pt laves et Fps-krigsspil, uden at der kan drages paraleller til en hedengangen, eller nuværende konflikt i denne bindegale verden.
Gamerne vil have realisme på bordet, og det får de...
Så kan man måske tage en diskussion omkring moral og etik, når et folk/soldater udsættes for en "fiktiv" tolkning strikket sammen i et spil, som bla jeg selv gerne vil have fingerne i...
Jeg har det selv ok med, at det fx ikke ser til, at der skal nakkes indianere i det kommende Red Dead, som jeg også ser frem til.
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron