Xboxlife forum

strategi tråd?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

strategi tråd?

Indlægaf Docmesty » 28. nov 2009 11:35

Mine favorit online spil er C&c,halo wars osv. Hvorfor findes der ingen strategi tråd?- Det forekommer at være lidt synd, da det er meget svært at opstøve spillere til disse spil!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf CaptainKicker » 28. nov 2009 11:37

Jeg er ikke helt med. Hvilken tråd tales der om?

Hvis du snakker om et strategi fora, så er grunden at Halo Wars diskuteres i Halo foraet, mens spil som C&C diskuteres i Action forummet. Dog har interessen for sidstnævnte, ikke været så stort på Xboxlife.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Competa » 28. nov 2009 11:41

Mine favoriter er vel Red Alert 1-2 og Generals :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf JenserCube » 29. nov 2009 00:33

Det er heller ikke helt klart, hvad du vil med denne tråd.
Jeg spiller dog stadig jævnligt Halo Wars. Spiller hovedsageligt 3v3 sammen med to venner. Btw. har vi lige fundet på en ny taktik som endnu er ubesejret, så den skal spilles noget mere. ;)

Det irriterende ved spillet er, at man skal vente så længe på en 3v3 kamp. Selvom man spiller fredag, hvor der er fleste online, kan man stadig risikere at vente 20-30 min. på en kamp.
JenserCube
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Docmesty » 29. nov 2009 16:04

Jeg får halo wars en af de kommende dage.. Så kan vi game!

-Det jeg mente var, at der burde være et forum for strategi spil alene, ligesom der er fps, action, rpg osv. Det kan sikkert være med til at stimulere spil miljøet for os, der syntes bedst om denne genre.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Justin Anhtony » 29. nov 2009 16:19

Docmesty skrev:Jeg får halo wars en af de kommende dage.. Så kan vi game!

-Det jeg mente var, at der burde være et forum for strategi spil alene, ligesom der er fps, action, rpg osv. Det kan sikkert være med til at stimulere spil miljøet for os, der syntes bedst om denne genre.


Kan godt se hvad du mener.. Strategi-spil er jo en genre for sig selv, så de burde da helt klart også have deres eget forum
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf fodbod1232 » 2. dec 2009 01:57

Justin Anhtony skrev:
Docmesty skrev:Jeg får halo wars en af de kommende dage.. Så kan vi game!

-Det jeg mente var, at der burde være et forum for strategi spil alene, ligesom der er fps, action, rpg osv. Det kan sikkert være med til at stimulere spil miljøet for os, der syntes bedst om denne genre.


Kan godt se hvad du mener.. Strategi-spil er jo en genre for sig selv, så de burde da helt klart også have deres eget forum


måske er det fordi der ikke er særlig mange strategi spil til xboxen endnu.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Indlægaf Docmesty » 2. dec 2009 09:43

none the less, der er nogen, og det er stort set den eneste type af spil jeg personligt spiller. Over arcade er der også nogen, jeg syntes det kunne være fedt, bare med et lille forum. Altså.. måske det ikke er super aktivt, men det vil da sikkert sætte lidt skub i de, der syntes der findes et par fede spil i genren til konsollen.
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf LinearZ » 2. dec 2009 10:21

Jeg tror ikke du skal regne med at se flere tråde om strategi spil bare fordi genren får sit eget forum.
Det kan til gengæld samle de tråde der findes (Og kommer) som vel også er meget godt? ;)
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Docmesty » 2. dec 2009 22:29

- Så vil det samle trådene..
Men skabe mere fokus på genren vil det jo nok også. Lettere tilgængeligt ihvertfald :D
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Kattolil » 4. dec 2009 01:00

Strategi spil er en genre der hører til pc. Specielt ang. Et hvor mikro management er så stor en del af spillet at man ikke kan undgå det, henholdelsesvis command & conquer.
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668


Indlægaf Docmesty » 4. dec 2009 19:15

Og FPS hører ikke til på konsol, men pc. Man kan jo ikke styre med de pinde der, har hørt om et eller andet spil til den der nye "xbox" konsol kaldet halo. Tsk, man kan jo ikke spille fps.. -Syntes jeg hørte det engang. Jeg syntes det er fede spil på konsol, og ligeledes andre. Jeg siger bare der kunne være et forum, men hvis folk herinde vurdere anderledes, så lad det være sådan. - Jeg spiller spillene alligevel, og skal nok høre om andre syntes de er fede:-)
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Kattolil » 10. dec 2009 08:19

Docmesty skrev:Og FPS hører ikke til på konsol, men pc. Man kan jo ikke styre med de pinde der, har hørt om et eller andet spil til den der nye "xbox" konsol kaldet halo. Tsk, man kan jo ikke spille fps..


#-o

Det gennemsnitlige fps spil kræver omkring 12 knapper, hvor det gennemsnitlige strategispil kræver stortset hele tasteturet pga. Mikro management.

Kan du se hvor jeg vil hen med det her?



Hvis ikke, så lad mig uddybe det. Den eneste måde de kan få strategi spil til at fungere til konsoller, er at tynde ud i selve spillet. For der er ingen menneskelig måde man kan håndtere så mange knapper, og så mange ting med en controller.
Kattolil
Niveau 4
 
Indlæg: 668



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron