Xboxlife forum

Blood Bowl - Gamertags!

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Mitzurugi » 28. nov 2009 10:48

Da Senzai skrev:Jeg føler mig virkeligt snydt. Det er bare som om, at hver gang, der kommer et spil, jeg glæder mig sygt til, og som egentligt er et godt spil, så går der et eller andet galt, der fucker det mega op.

f*ck, det er røv.

Det er fordi du elsker anti-mainstream spil :P De overlever ikke i konsol-branchen.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Ndrskv » 28. nov 2009 11:17

Det er fan'me røv... Vi betaler 500,- (ja, jeg ved det kan gøres billigere) om året for online services, og så vil M$ ikke støtte de "mindre" spil med en ordentlig online del...

Det er ris til egen røv... Jeg havde ligesom Da Senzai set voldsomt meget frem til dette spil, men tror helt ærligt ikke jeg gider købe det...

Som han også skriver, så får man hurtigt et tilhørsforhold til sine spillere... Man navngiver dem, og følger deres fremgang... Bliver ærgelig når de bliver skadet, og jubler når ens Chaos warrior får en mutation (Razor sharp Claws)... Men hvis der ikke er en online league med team progression, er de enkelte spillere jo ligegyldige...

ØV, ØV, og øv...
Ndrskv
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf marklc » 5. dec 2009 18:55

okay lyder ikke som et spil der er de 500 værd desværre :/ øv :(
marklc
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf marklc » 5. dec 2009 19:15

har aldrig prøvet at spillet BB som ''almindligt'' brætspil men ser spændende ud men efter at have læst folks mening her inde er det måske ikke det jeg skal bruge 500 kr. på
marklc
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Da Senzai » 9. mar 2010 20:33

Så er der kommet en Patch til Blood Bowl - men kun i USA. Patchen blev ikke godkendt til Europa. What the Fuck?

Patchen rettede en del fejl og bugs i spillet, men tilføjede ikke online liga´er eller Star Player points. Desuden er det blevet afsløret, at Dark Elves, som er gratis på PC kommer til at koste 320 M$ på Xbox
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Shreik » 9. mar 2010 23:28

WTH?

Hvordan kan en patch ikke blevet cleared?!?!
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Da Senzai » 10. mar 2010 15:30

Cyanide er virkeligt helt ude at skide med hensyn til xbox versionen.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron