Xboxlife forum

MW2 - Xbox eller PC?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Major Oblivious » 13. nov 2009 01:56

PS3 ? De har lige fået den tredje opdatering idag, så nu burde den vel snart vide..

off-topic - Idag blev rekorden på flest personer på LIVE slået. 2.000.000 mennesker har været på LIVE samtidig, ingen tvivl om at MW2 har været en alt overskyggende faktor.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: MW2 - Xbox eller PC?

Indlægaf Stricker » 13. nov 2009 02:28

Dphish skrev:+ De venner der køber spillet køber det til PC. Men det betyder ikke det store for mig da der ikke er dedicated server support anyway.


Netop dette punkt, jeg kan ikke se hvorfor nogen overhovedet vil tage sig af at spille det på PC, når man netop har valgt at fjerne dedikerede servers, hvilket ofte har været forskel på spilkonsol og PC.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Cerialbox » 13. nov 2009 03:27

Jeg bruger mit 32" HDTV til mine PC spil, you can too!

I alle andre tilfælde vil jeg gå efter PC versionen af et FPS, men IW har fjernet alt hvad der gør PC spil bedre end konsol spil, så denne gang er det et spørgsmål om hvor godt ens computer kan køre det.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Crash Override » 13. nov 2009 06:45

Jeg har personligt alle 3 platforme, og jeg købte det til xbox'en i går :) - Jeg prøvede først at spille cod4 på pc og derefter på xbox'en - havde det meget sjovere på xbox'en, så det var en no brainer!

PS3 controlleren stinker også røv ihvertfald til fps spil.

KØB DET NU TIL XBOX you wont regret it TRUST ME!
Crash Override
Niveau 4
 
Indlæg: 486


Indlægaf Slimjay DK » 13. nov 2009 08:16

TagEnKiks skrev:kun noobs bruger XFPS på en Xbox360 (og alle andre konsoller for den sags skyld).
Hvis det er så stort et problem, så køb begge.


Enig, og det ligeledes kun Noobs der bruger fightsticks til f.eks. Tekken og SF :)
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Michael Jensen » 13. nov 2009 08:33

Som andre har påpeget, så handler det altsammen om du vil sidde med en controller eller mus + tastetur. Jeg ejer selv en PS3 og PC (har så vundet en Xbox, den kommer snart) og jeg foretrækker uden tvivl PC. Bare det at man kan køre spillet i en langt højere opløsning, må siges at være en jizzfactor for mit vedkommende.

Desuden fungerer det helt fejlfrit at spille med vennerne over Steam, men det går jeg så også ud fra at det gør på LIVE - og så holder den evigt brugte "lol, FPS på konsol?" også for mit vedkommende :P
Michael Jensen
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Mike JezZ » 13. nov 2009 11:29

Steam virker elendigt, mildest talt.

Steam vennelisten virker nogle gange ikke, man får fejlen når man vil kører spil "Dette spil kan ikke køres nu. Prøv igen senere".

Min ven havde COD4 gennem Steam og han sku åbne og lukke spillet 20 gange fordi den sagde "Awaiting Keycode"
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Indlægaf Michael Jensen » 13. nov 2009 11:42

Så er din ven ikke særlig god til at bruge Steam. Som det bliver gjort med MW2, så registrerer du i første omgang din serial og så vil den aldrig bede om den igen, da du fra den dag af vil have tilladelse til at åbne spillet vha. Steam.

Desuden er det ældgamle problemer du hiver frem. Steam Friends havde problemer da det først opstod, for nogle år siden. Nu til dags kører - og det har det gjort i et par år - nærmest fejlfrit.
Michael Jensen
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf OldTymer72 » 13. nov 2009 11:47

Xbox - når føst du spiller fps på konsol og vænnet dig til det vil du skifte din gamle pc ud med en bærbar, for du kommer ikke til at spille på den mere ;)
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf CrawzR » 13. nov 2009 17:11

Slimjay DK skrev:
TagEnKiks skrev:kun noobs bruger XFPS på en Xbox360 (og alle andre konsoller for den sags skyld).
Hvis det er så stort et problem, så køb begge.


Enig, og det ligeledes kun Noobs der bruger fightsticks til f.eks. Tekken og SF :)


Fighting spl blev født sammen med de sticks du hentyder til. Det er ikke tilfældet med MW 1/2.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf skitzofraen » 13. nov 2009 17:15

Cerialbox skrev:Jeg bruger mit 32" HDTV til mine PC spil, you can too!



Det kan man da, men er det ikke lige bøvlet nok, at sidde tilbagelænet i sofaen med mus/keyboard ;)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf fneribyen » 13. nov 2009 19:58

Og så pynter det jo på ens gamerscore de point man nu ellers får i spillet. Utroligt ingen har sagt den faktor yet. Men for mit vedkommende har jeg også haft den diskussion med mig selv, om det er 360 eller PC jeg skal have det til. Det blev så til 360 jeg skal have udelukkende af den grund er at jeg elsker at sidde og spille f.eks. SP alene på en konsol. Bryder mig ikke om SP spil på en PC, don't know why. Kan dog bedre lide at sidde og skyde med tastatur + mus, men jeg ser intet problem i en controller til FPS.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf TagEnKiks » 13. nov 2009 20:01

Michael Jensen skrev:Som andre har påpeget, så handler det altsammen om du vil sidde med en controller eller mus + tastetur. Jeg ejer selv en PS3 og PC (har så vundet en Xbox, den kommer snart) og jeg foretrækker uden tvivl PC. Bare det at man kan køre spillet i en langt højere opløsning, må siges at være en jizzfactor for mit vedkommende.

Til gengæld kan vi andre sidde med en fladskærm og surround sound og smide os tilbage i sofa/stol/whatever og få en bedre oplevelse/indlevelse i spillet. Hver mand sin smag.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf Stricker » 13. nov 2009 22:54

TagEnKiks skrev:
Michael Jensen skrev:Som andre har påpeget, så handler det altsammen om du vil sidde med en controller eller mus + tastetur. Jeg ejer selv en PS3 og PC (har så vundet en Xbox, den kommer snart) og jeg foretrækker uden tvivl PC. Bare det at man kan køre spillet i en langt højere opløsning, må siges at være en jizzfactor for mit vedkommende.

Til gengæld kan vi andre sidde med en fladskærm og surround sound og smide os tilbage i sofa/stol/whatever og få en bedre oplevelse/indlevelse i spillet. Hver mand sin smag.


Kan man ikke det med PC? Sikke en verden du lever i! :shock:
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf uberztar » 17. nov 2009 01:48

Hvad havde du regnet med, svaret ville være på et xbox-site? Synes du skal prøve at stille det samme spørgsmål på et hvilket som helst andet forum efterfølgende! :D - Satan folk er farvede.

Har det selv til boxen, men jeg er en af dem, der synes at FPS skal spilles på PC. Direkte at sige at spiloplevelsen er bedre på xboxen (baseret på hvilket grundlag?) - vil jeg godt nok ikke mene. Det har sin charme at spille FPS på konsol, i det man ved alle har samme udgangspunkt (hvilket de så åbenbart ikke har alligevel, hvis de bruger det der tastatur/mus-snask, hvor hele "charmen" ved konsol ligesom går af)

Jeg vil til hver en tid vælge det til PC - fremfor xbox - da jeg bedre kan lide at aime efter folk, modsat at man skal ha' fjenderne til at gå ind i ens crosshair/aim, som jeg synes det er på konsol - især på lange distancer .. men som sagt, en del af charmen - og det er ens for alle. Når det er sagt, så bliver du ikke skuffet, lige meget hvilken format du nu vælger :)
uberztar
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron