Xboxlife forum

DJ HERO

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf KIAMMI » 30. okt 2009 12:40

okay, det må jeg prøve efter, men jeg er sikker på at det kræver øvelse at ramme midten, præcis som en rigtig crossfader
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Lomilias » 30. okt 2009 13:10

Crossfaderen er meget svært at styre i starten. Et godt lille tip er at rykke den med den ene finger, imens at du holder en finger ca. ved midten, så du stort set bare skal rykke den ind imod den finger, så sidder den nogenlunde i midten.

Hvis det gav mening? xD
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf AskeLenda » 30. okt 2009 13:23

Ja, helt sikkert :). Fandt også meget hurtigt ud af at det er meget nemmere hvis man kun flytter den en smule, også holder tilbage med den ene finger :). Men hold da kæft, jeg er solgt til stanglakrids.
Mixene er gennemførste (De fleste indtil videre hvert fald)
Følelse med DJ-pad, er kanon.
Nu har jeg spillet det et par timer, og det er helt sikkert en af de bedre forsøg på at lave en musik-simulator..
AskeLenda
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Mr. Kaizer » 30. okt 2009 13:35

Lomilias skrev:Crossfaderen er meget svært at styre i starten. Et godt lille tip er at rykke den med den ene finger, imens at du holder en finger ca. ved midten, så du stort set bare skal rykke den ind imod den finger, så sidder den nogenlunde i midten.

Hvis det gav mening? xD

Det var præcis det jeg begyndte at gøre, og det hjalp. Men ellers virkede det lidt som om, man bare skulle lære det, for nu skubber jeg den bare i midten uden problemer.
Mr. Kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1372


Indlægaf heinstach » 30. okt 2009 15:00

Det er selvfølgelig et godt trick at bruge fingeren til at styre efter, men uagtet det synes jeg, at crossfaderen burde være strammere omkring midten, dvs. nemmere til at gå i hak. Det kunne sagtens laves rent teknisk.

Derudover er det jo et voldsomt fedt spil!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Gosser » 30. okt 2009 15:07

Er det kun mig der har problemer med at installere det på discen?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Lomilias » 30. okt 2009 15:51

AskeLenda skrev:Ja, helt sikkert :). Fandt også meget hurtigt ud af at det er meget nemmere hvis man kun flytter den en smule, også holder tilbage med den ene finger :). Men hold da kæft, jeg er solgt til stanglakrids.
Mixene er gennemførste (De fleste indtil videre hvert fald)
Følelse med DJ-pad, er kanon.
Nu har jeg spillet det et par timer, og det er helt sikkert en af de bedre forsøg på at lave en musik-simulator..


Det er også det trick du skal bruge når der kommer spikes på hard, hvis du ikke allerede spiller på hard, for der skal du virkelig være hurtigt med crossfaderen
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Sterion » 30. okt 2009 17:13

heinstach skrev:Det er selvfølgelig et godt trick at bruge fingeren til at styre efter, men uagtet det synes jeg, at crossfaderen burde være strammere omkring midten, dvs. nemmere til at gå i hak. Det kunne sagtens laves rent teknisk.

Derudover er det jo et voldsomt fedt spil!


Ville være nederen at skifte fra plade til plade (instant) hvis der var et størrere hak end der er :P
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf KIAMMI » 30. okt 2009 17:44

Nu har jeg fået spillet DJ hero i noget der ligner 2-3 timer, og oh boy hvor er det genialt fedt,
SUPER soundtrack, og jeg har det som første gang jeg havde guitar hero 2 hånden.

Jeg har seriøst stået med en stort smil når jeg skulle scratche og det er UMULIGT at stå stille.
Spillet er virkelig virkelig sjovt, og jeg er hooked!! :) i DJ´s er velkommen til at add´mig, så vi kan dyste :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Aberrant Simon » 30. okt 2009 18:20

Jeg var meget sådan "Det er lort" og "Malkning!" og alt det der, men! Jeg elsker DJ Hero! Det er så sjovt! PISSE SJOVT! Glæder mig til at spille på hard og expert, starter lige ud med medium, med 5 stjerner med alle sange, og så hard osv.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf skovbo » 30. okt 2009 18:46

Forudbestilte det igår. Jeg havde egenlig ingen forventninger til spillet og havde ikke glædet mig. Men det gør ikke spillet ringere!
Super fedt spil! Dog pisse svært;D
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Indlægaf SebastianC » 30. okt 2009 19:58

Ved ikke om det er Off-topic.

Men; kan man stadig bestillle DJ Hero over Gamestop's trade in tilbud? - Eller er det kun til forudbestilling?
SebastianC
Niveau 4
 
Indlæg: 476


Indlægaf Giv » 30. okt 2009 20:04

SebastianC skrev:Ved ikke om det er Off-topic.

Men; kan man stadig bestillle DJ Hero over Gamestop's trade in tilbud? - Eller er det kun til forudbestilling?


Kun til forudbestilling, tror jeg.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Indlægaf SebastianC » 30. okt 2009 20:09

ØV, ellers skal man jo op og give rigtig mange penge for det :/
SebastianC
Niveau 4
 
Indlæg: 476


Indlægaf Bennojensen » 30. okt 2009 20:14

Var der nogle der sagde nice :D.!
im huge in japan
Bennojensen
 
Indlæg: 614


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster