Xboxlife forum

DJ HERO

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf CaptainKicker » 1. nov 2009 13:30

Morten Skou skrev:
Tilbage til topic, så har jeg netop fået gennemført DJ Hero. Kørte det meste på medium, men var også lige oppe og prøve de andre. Det er sgu meget underholdende :D


Er også ved at tage det på medium. Synes jeg har OK styr på det, selvom jeg har problemer med at scratche den blå knap.

Men ligeså snart jeg synes jeg er hardcore på medium, så nupper jeg hard og får max. 2 stjerner.. ;-)

Men enig, det er SUPER underholdende.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2009 13:35

ja, det er sku god underholdning .. Det er ret imponerende at Dj'en kan stå med hænderne over hovedet og klappe midt i en scratch solo :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2009 14:23

Så kommer der lige en star status opdatering, her fra Expert lejren, ^_^;

5 stjerner: 31 tracks
4 stjerner: 13 tracks
3 stjerner: 12 tracks
2 stjerner: 4 tracks
1 stjerne: 0.

Alt i alt 251 ud af 475 stjerner, ^_^!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf xSummerboyx » 1. nov 2009 14:46

Er det mig der er helt tabt eller er der ikke en indgang til headsettet på turntablet? :)
Parforhold er som en tandemcykel..
Der er altid en der sidder forrest og tramper i pedalerne for at få det hele op at køre, mens der bagi sidder en med benene oppe og en café latte i hånden og siger "nej se! der kommer en stor bakke!" :D
xSummerboyx
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Morten Skou » 1. nov 2009 14:51

xSummerboyx skrev:Er det mig der er helt tabt eller er der ikke en indgang til headsettet på turntablet? :)


Du har ganske ret, og det er faktisk rimelig ærgerligt..
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf xSummerboyx » 1. nov 2009 14:53

Det var der ellers på guitaren.. kender du en løsning? kan man tilslutte en controller med headsettet i og tale på den måde? :)
Parforhold er som en tandemcykel..
Der er altid en der sidder forrest og tramper i pedalerne for at få det hele op at køre, mens der bagi sidder en med benene oppe og en café latte i hånden og siger "nej se! der kommer en stor bakke!" :D
xSummerboyx
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Lomilias » 1. nov 2009 15:06

Morten Skou skrev:
xSummerboyx skrev:Er det mig der er helt tabt eller er der ikke en indgang til headsettet på turntablet? :)


Du har ganske ret, og det er faktisk rimelig ærgerligt..


Det er der da oppe ved knapperne. Så fail fra din side..
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf xSummerboyx » 1. nov 2009 15:10

ja den havde jeg godt set, men hvordan får du klemt et standard xbox headset derned?
Parforhold er som en tandemcykel..
Der er altid en der sidder forrest og tramper i pedalerne for at få det hele op at køre, mens der bagi sidder en med benene oppe og en café latte i hånden og siger "nej se! der kommer en stor bakke!" :D
xSummerboyx
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf TerrificFalcon » 1. nov 2009 15:42

xSummerboyx skrev:ja den havde jeg godt set, men hvordan får du klemt et standard xbox headset derned?


Det gør du ikke. Du skal have et af de nyere headset, som blev sat i produktionen for 1½-2 år siden, for at kunne proppe headsettet derned. Alternativt får man med Rock band: Band in a Box en omformer med, som gør at du kan bruge et af de ældre headsets.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Gaden9210 » 1. nov 2009 18:41

Har spillet DJ Hero hele weekenden, og det er jo mega fedt :)

Startede ud med Expert lige efter tutorial, og har spillet det lige siden, dog med et par få undtagelser.

Gik leaderboardet igennem tidligere, og fandt ud af at jeg var i top 100 på nogen af sangene. Fik taget nogen billeder og vil selvfølgelig gerne dele dem med jer, men er det tilladt at smide dem ind i denne tråd, eller skal der oprettes en 100%/FC's/Achievement-tråd ligesom vi har i GH/RB forummet?
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Indlægaf BulletEyeDk » 1. nov 2009 19:15

Det var måske en ide at dele det op som du foreslår..

Jeg vil mene denne tråd er til generel snak om selve spillet, dermed ikke sagt at billeder osv. af ingame stats ikke er tilladt, sålænge der ikke er en decideret tråd til pics osv, er der vel intet til hinder for at det også postes i denne tråd. :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf CaptainKicker » 1. nov 2009 19:21

Gaden9210 skrev:Gik leaderboardet igennem tidligere, og fandt ud af at jeg var i top 100 på nogen af sangene. Fik taget nogen billeder og vil selvfølgelig gerne dele dem med jer, men er det tilladt at smide dem ind i denne tråd, eller skal der oprettes en 100%/FC's/Achievement-tråd ligesom vi har i GH/RB forummet?


Sådan en tråd har vi nu!

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 819#883819
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf mj7 » 2. nov 2009 20:57

jeg har prøvet at google det lidt osv. men kunne ikke rigtigt finde noget om det, men jeg har hørt fra en af mine venner at man kan mix sine egne sange i en slags free mix/DJ. er det rigtigt?
på forhånd tak :D
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Indlægaf Lomilias » 2. nov 2009 21:04

mj7 skrev:jeg har prøvet at google det lidt osv. men kunne ikke rigtigt finde noget om det, men jeg har hørt fra en af mine venner at man kan mix sine egne sange i en slags free mix/DJ. er det rigtigt?
på forhånd tak :D


Nope det kan du ikke.
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf mj7 » 12. nov 2009 21:16

Det her er godt nok en gammel "nyhed" men ville lige høre om man kan hente David Guetta sange til det
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/s ... 245108.ece
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron