Xboxlife forum

DJ HERO

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

DJ HERO

Indlægaf Foxx » 7. okt 2009 09:56

Jeg synes der mangler et emne der kun omhandler dette spil.
Så betragt dette som "The Official DJ Hero thread".

Her kan vi snakke om alt det fede ved DJ Hero, kommende nyheder, aftale dj battles osv.

Kan starte med at linke til tracklisten http://www.xboxlife.dk/news/6492/DJ-Her ... liste.html
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Firephreakk » 7. okt 2009 09:59

Personligt glæder jeg mig meget til dette spil, da det måske er lidt mere "mine" musikgenrer end de andre rockspil.
Især udsigten til masser af Daft Punk gør mig spændt. Jeg har desuden forsøgt at støvsuge youtube for videoer, og det gør mig sgu lidt tændt på spillet.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Slimjay DK » 7. okt 2009 10:03

Der er masser af smagsprøver, på det officielle site : www.djhero.com

:)

Jeg glæder mig :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf FragBite » 7. okt 2009 10:05

Firephreakk skrev:Personligt glæder jeg mig meget til dette spil, da det måske er lidt mere "mine" musikgenrer end de andre rockspil.
Især udsigten til masser af Daft Punk gør mig spændt. Jeg har desuden forsøgt at støvsuge youtube for videoer, og det gør mig sgu lidt tændt på spillet.

Har det præcist på samme måde :) Den her slags musik tiltaler mig meget mere, og overvejer sku at købe mit første musikspil :D Synes det ser vildt fedt ud.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Psymatiq » 7. okt 2009 10:14

Milk hero
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Firephreakk » 7. okt 2009 10:19

Tracklisten her er for standardudgaven og ikke for Renegade, korrekt?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Foxx » 7. okt 2009 10:20

Psymatiq skrev:Milk hero


Er det nogle i din familie der producerer mælken?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Psymatiq » 7. okt 2009 10:28

Foxx skrev:
Psymatiq skrev:Milk hero


Er det nogle i din familie der producerer mælken?


Min mor er løbet tør for længst. Men Activison og Neversoft er stor levenrandøre af mælk har jeg hørt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf CaptainKicker » 7. okt 2009 10:37

Psymatiq skrev:Milk hero


Muligvis, men vi køber det alligevel, og de fleste af os nyder det :)


/Me som råber: "Flere musik spil!"
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Firephreakk » 7. okt 2009 10:37

Jeg synes da DJ Hero er et nyt produkt ift. Guitar Hero X, XX, XXX, XXXX. Det synes jeg selv er lidt gammel vin på nye flasker, når de udkommer så kort tid efter hinanden.

Som du kan se, virker det til, at DJ Hero henvender sig til et helt andet publikum. Det er da kun godt. Hvis det bliver populært kan det så starte sin egen serie.

Du har måske heller ikke købt et EA sportsspil siden Fifa 1998, da det vel er EA Milk så?

Eller misforstår jeg din pointe helt, hvor jeg da vil undskylde.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf heinstach » 7. okt 2009 10:41

Kender naturligvis de mange originalkunstnere men ikke en eneste af de hersens DJs og kan normalt ikke fordrage hip hop/tecno eller hvad genren nu hedder.

Alligevel skal jeg helt sikkert have spillet - det ser vildt sjovt ud.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Firephreakk » 7. okt 2009 10:43

heinstach skrev:Kender naturligvis de mange originalkunstnere men ikke en eneste af de hersens DJs og kan normalt ikke fordrage hip hop/tecno eller hvad genren nu hedder.

Alligevel skal jeg helt sikkert have spillet - det ser vildt sjovt ud.


Jeg synes da også Guitar Hero er vildt sjovt, og jeg har da efterfølgende købt mange af sangene til min Ipod, da de jo sætter sig lidt på hjernen, når man har hørt dem så mange gange.
Alle sangene er Mash-up, så der skulle da være god garant for mange kendte numre, selvom man kun kender den ene halvdel af kunstneren på nummeret.
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf CaptainKicker » 7. okt 2009 10:49

heinstach skrev:Kender naturligvis de mange originalkunstnere men ikke en eneste af de hersens DJs og kan normalt ikke fordrage hip hop/tecno eller hvad genren nu hedder.

Alligevel skal jeg helt sikkert have spillet - det ser vildt sjovt ud.


Samme her. Det eneste jeg sådan set kender er Beastie Boys og Daft Punkt. Ellers har jeg aldrig hørt om resten
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Aberrant Simon » 7. okt 2009 11:41

Firephreakk skrev:Tracklisten her er for standardudgaven og ikke for Renegade, korrekt?


De er for standard, ved Renegade får du bare ekstra Jay-Z og Eminem sange med.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Gosser » 11. okt 2009 20:33

Hvornår er release? 23. eller 30. oktober?
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron