Xboxlife forum

Kan ikke finde ud af sætte EMP's i Frontlines: Fuel of War

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Kan ikke finde ud af sætte EMP's i Frontlines: Fuel of War

Indlægaf Robotten » 29. jul 2009 22:17

Hej

Jeg ynder at spille dette spil online, og klarer mig ganske pænt. Dog forstår jeg ikke hvordan der kan sættes EMP's op. Jeg har prøvet at vælge "EMP" (nr. to fra oven i kolonne to). Jeg vil nu gerne have sat dette våben op, så der forhåbentligt kan komme lidt flere kills på kontoen.
Jeg kører med "default" indstillinger på controlleren.
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Robotten » 30. jul 2009 13:02

ok:
http://planetfrontlines.gamespy.com/Vie ... etail&id=1

Efter lang tids googlen rundt, fandt jeg ud af det handler om roller.

Så må jeg få fundet ud af, hvordan jeg kan se hvad rank jeg har. Jeg går udfra placeringen af emp'en må foregå via våbenvalgsknappen.

Prøver lige en match.
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf xSummerboyx » 30. jul 2009 13:13

Du skal vel bare op i lvl 3 som support role og så vælge EMP'en?
elsker også selv dette spil, sys det er ærgeligt at det har fået dårlig omtale og at der ikke er særligt mange tilbage i online :(
Parforhold er som en tandemcykel..
Der er altid en der sidder forrest og tramper i pedalerne for at få det hele op at køre, mens der bagi sidder en med benene oppe og en café latte i hånden og siger "nej se! der kommer en stor bakke!" :D
xSummerboyx
Niveau 1
 
Indlæg: 75


Indlægaf Robotten » 30. jul 2009 15:16

Har aldrig spillet single player delen. Havde demo'en i starten, men den er blevet lukket for online delen. Tror den blev for populær, så ingen gad købe spilet.

Men som jeg kan forstå det, er det bare at lave en masse kills og eropre checkpoint'ene, så skulle der løbende blive opgraderet.
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Robotten » 30. jul 2009 18:47

Har nu taget et par runder. Og ganske rigtigt lades ens rang op efter hvor god man er i den enklte runde. Herved kommer de forkellige emp's så som mulighed i våbenvalget.
Robotten
Niveau 0
 
Indlæg: 11



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron