Xboxlife forum

Ninja vs. Splinter

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

splinter elr. ninja

Afstemning sluttede 5. apr 2004 14:51

splinter
17
65%
Ninja
9
35%
 
Afgivne stemmer : 26

Indlægaf RQvsnapz » 30. mar 2004 20:33

Så jeg tænkte måske på splinter cell PT eller ninja gaiden


Jeg har i de sidste par uger spillet den amerikanske version af Ninja Gaiden (import) og kan sige følgende i relation til denne tråd:

For det første kan man ikke rigtig veje de to spil op imod hinanden da Ninja Gaiden er et gennemført actionspil og SC er.... ja det ved vi jo alle -> Stealth. Mit indtryk af Ninja Gaiden er stort set positivt over hele linien. Det er et utrolig velfungerende spil på stort set alle punkter og kan man leve med spillets udemærkede, men til tider drillende, kameraføring og den ret høje sværhedsgrad, så har man her at gøre med en af de bedste actiontitler til Xbox.

Jeg regner selv med at hive i det nye "Sam Fischer spil" da pandora tomorrow lyder som et rigtig fornuftigt spil og da man har gennemført 1'eren, så skulle man da være et svin hvis man ikke samlede 2'eren op ;)

Til slut vil jeg sige at du på ingen måde må fravælge ninja gaiden til fordel for SC:PT da de to spil intet har med hinanden at gøre, men derimod er rigtig gode titler i hver sin genre. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig med hensyn til Pandora tomorrow men at dømme ud fra folks posts, så er det vist ikke så ringe endda.

I sidste ende kommer det nok an på hvilken genre du bedst kan lide.
RQvsnapz
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Indlægaf Fire-Jolle » 31. mar 2004 15:58

Har lige et spørgsmål ang. SC-PT er der leaderboards med?...
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf rasmus » 31. mar 2004 16:04

ja der er leaderbord med
Billede
rasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 346


Indlægaf Docmesty » 1. apr 2004 06:58

jaa.. så faldt hammeren på splintercell PT.. der er jo helt utrolig grafik, har kun spillet det i en 20minutters tid, men synes at gameplayet i sp er ret linært. Du følger bare en bane og de ter det. MEN!! det er sjovt rigtig fedt, men hvis det fortsætter sådan igennem hele spillet får jeg det ikke gennemført men hopper nok over på mp. Det ser for fedt ud! har ikke spillet det, kun en trraining, bare for at se hvad det er for noget. Grafikken er jo også for syg når man er merc. Fedt siger jeg bare!!... men tror jeg ville kunne lide ninja gaiden mere. Ikke at jeg har fortrudt mit køb, men ninja gaiden skal jeg sgu også have..
Og til jer allesammen. Splinter cell PT er FOR FEDT!!!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Valkyrie » 2. apr 2004 16:51

Underlig poll.

Efter min mening er Pandora Tomorrow et fedt spil på Xbox Live.

Trial and error gameplayet i single player, vil stadig holde mange væk.


Ninja Gaiden er mere plain fast paced action. Du skære ansigterne op på demoner på under et sekundt med en Katana mens du løber på vægge osv.

Single Player -> Ninja Gaiden

Xbox Live -> Pandora Tomorrow

Dog glæder jeg mig til at se Ninja Gaidens historie. Jeg har hørt at spillet har fantastiske FMV sekvenser og personerne ikke ligner Dukker ala DOA3 end filmene.

De gamle Ninja Gaidens forgik bare i gaderne i en storby hvor man var en Ninja der skulle dele tæv ud til alle der var dumme.

Intressant skal det nok blive, og 20 Timers gameplay(NG) er altså ret godt for et actionspil.

Håber på det bedste!

-Valkyrie
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 2. apr 2004 17:25

Valkyrie skrev:De gamle Ninja Gaidens forgik bare i gaderne i en storby hvor man var en Ninja der skulle dele tæv ud til alle der var dumme.

Det er det også mere eller mindre nu.
Playkid
 


Indlægaf Tommy » 2. apr 2004 17:33

PS2 playkid skrev:Det er det også mere eller mindre nu.


Jaja, men det er jo sikkert fedt nok anyways!
Jeg har ret store forentninger til spillet..
Udkommer det ikke her den 30.?
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 2. apr 2004 17:54

Det sagde jeg heller ikke, det ikke var ;)

Spillet er møg fedt og hamrende genialt, til tider virker det dog lidt for meget som hack'n slash, men på den fede måde:)
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 2. apr 2004 18:03

Udkommer det ikke her den 30.?


Ninja Gaiden udkommer til Maj herhjemme.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 2. apr 2004 22:30

PS2 playkid skrev:
Valkyrie skrev:De gamle Ninja Gaidens forgik bare i gaderne i en storby hvor man var en Ninja der skulle dele tæv ud til alle der var dumme.

Det er det også mere eller mindre nu.


Egentlig ikke Playkid:)

Ninja Gaiden forgår ikke i en 80 style storby med tekno musik, men en fortidsfantasy verden, med massere af flotte CG scenes og historie:)

Art direction og historie er helt klart dybere:)
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 3. apr 2004 09:30

Jeg har til stor sorg aldrig spillet de gamle Ninja Gaiden spil ;)

Meen, hvad jeg har oplevet indtil videre så er der slåskampe overalt, i papbygninger, udenfor og på nogle store ting, som jeg ikke lige vil røbe hvad er:)

Men ja, historien er helt sikkert dyb, sådan virker den i hvert fald. Jeg skal bare have spillet det noget mere.
Playkid
 


Indlægaf Tommy » 3. apr 2004 13:11

Det virker som om en del er jer har prøvet Ninja gaiden, f.eks dig PS2 Playkid - Overvejer du ikke at skrive en anmeldelse til xboxlife?? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig ta læse!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 3. apr 2004 13:15

Jeg har kun prøvet det nogle timer, jeg ejer ikke spillet, så jeg har lidt svært ved at skrive en anmeldelse:)
Playkid
 


Indlægaf Anastacio » 3. apr 2004 13:34

Det kunne ellers være fedt med en dansk anmeldelse af Ninja Gaiden.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Peet » 3. apr 2004 13:58

i så fald bare et hands-on preview af det? =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 21 gæster

cron