Xboxlife forum

Resident Evil 5 : Unlockables, Guides, Hints, etc etc

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf migums » 19. mar 2009 11:43

Så siger jeg mange tak :D Har sendt dig en request ;)
Inkarneret Nintendo fan lige fra NES-tiden :D
migums
Niveau 2
 
Indlæg: 151

Brugeravatar

Indlægaf xX Reptile Xx » 19. mar 2009 15:12

Hvorfor bruge guld æg? Når de kun giver 1000, der er et andet æg som giver 2000!!
xX Reptile Xx
 
Indlæg: 1183

Brugeravatar

Indlægaf Durazell » 19. mar 2009 15:23

Ja ja men de stinker ;-)
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf Anonymous22 » 19. mar 2009 17:55

For lækkert med det ægge-trick:)
Anonymous22
 


Indlægaf HunkyDory » 19. mar 2009 22:50

Efter 16 timers spil - Ja, jeg er langsom - har jeg endelig gennemført spillet. Wesker voldte mig lidt problemer til sidst, og så gentog jeg nogle baner for at opsamle ammo mod ham.

Men nu tænker jeg så jeg vil prøve på de andre sværhedsgrader, for at åbne op for hvad det end er man kan få. Gør det noget at jeg bruger Shiva til det, eller skal det være Chris? - Er der forskellige ting man unlocker alt efter hvem man bruger, og hvad er det egentlig man åbner op for?

Det skal lige siges at den sværhedsgrad jeg har gennemført spillet på nu, er medium.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Durazell » 20. mar 2009 09:43

Der er ingen forskel på om du bruger Chris eller Sheva.

Der er kun to acheivements som er person afhængig og det "Crowd Control - Defeat 30 enemies with the Gatling gun" Da det kun er Chris som kan have gatling og "Bull's-eye - Defeat 30 enemies with the Longbow." da det kun er Sheva som kan bruge bue'en.

Hvis du vil spille på en højere sværhedsgrad så kan det betale sig at kører amatør igennem så hurtigt som muligt. Når du når under 5 timer i total tid får du Rocket Launcher med unlimited ammo, og så er du klar til Veteran for at kunne unlocke Professionel som lyder som om det er mega hardcore.

Du behøver ikke at spille hele spillet igennem hvis der f.eks. er bane du har en langsom tid på kan du gøre den bedre og så måske nå under de 5 timer. Husk at cut scenes tæller med i total tid så skip dem!

Jeg har så slusket rundt og fundet alle BSAA emblemer for det giver de fede tribal outfit til Sheva.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


Indlægaf OldTymer72 » 20. mar 2009 11:27

Sheva - Tribal - SIG MG og hvilken som helst pistol.
RPD - Chris - PSG-1 og L.Hawk og en shotty (lige til at rydde op med i close combat.... god til hunde!)
SIG pistolen er overdrevet lækker... jeg ved andre våben er way voldsommere, men fully upgraded er den fed og præcis!

Alt fully upgraded.

Så kommer resten af sig selv. Er netop startet på Veteran og so far, med de våben er det lidt nemmere end man først forestiller sig.

Jeg har endnu ikke aktiveret unlimited ammo.... jeg føler jeg snyder :)

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=131409
Der er der video af emblemer og hjælp til alle achieves.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf HunkyDory » 20. mar 2009 12:05

Får man achievements (x360) og Trophy's (ps3), selvom man slår unlimited ammo til?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf tue69 » 20. mar 2009 12:08

HunkyDory skrev:Får man achievements (x360) og Trophy's (ps3), selvom man slår unlimited ammo til?


Yeps :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf HunkyDory » 20. mar 2009 13:15

tue69 skrev:
HunkyDory skrev:Får man achievements (x360) og Trophy's (ps3), selvom man slår unlimited ammo til?


Yeps :)


Hehe. Så skal der fa'me nakkes Wesker-røv!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Divi » 20. mar 2009 18:06

nogen der vil spille co-op? gider ikke spille med folk der quitter, hvis i vil så bare tilføje mig.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf Rechain » 20. mar 2009 18:08

Gennemførte det selv igår :) på PS3 sefølig. Det tog mig ca. 12 timer.
Men jeg sku også have det meste med :D for det er jo Resident Evil...

Det er spil der ska nydes :P dog har jeg set på leaderboards (PS3) at nogen "japanere" har gennemført det på 1t20min (normal) :shock: og 1t30m (veteran) - det sygt!

Glæder mig i hvertfald meget til RE6 :) ingen tvivl om det...håber det kommer inden 3 år!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Tbigum » 20. mar 2009 18:29

Rechain skrev:Gennemførte det selv igår :) på PS3 sefølig. Det tog mig ca. 12 timer.
Men jeg sku også have det meste med :D for det er jo Resident Evil...

Det er spil der ska nydes :P dog har jeg set på leaderboards (PS3) at nogen "japanere" har gennemført det på 1t20min (normal) :shock: og 1t30m (veteran) - det sygt!

Glæder mig i hvertfald meget til RE6 :) ingen tvivl om det...håber det kommer inden 3 år!

/Rechain


Der da være snyd der!! der er 16 chapters, og med 80min. så er det et gennemsnit på 5min. til hvert chapter.
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Rechain » 20. mar 2009 18:38

Ja, det tror jeg også, for det er altså lidt for sygt...men det er altså den tid der står på PS3 leaderboards...det er en masse japanere der ligger i toppen, som man ka se på flagene...nogen der har tjekket leaderboards (all chapters) på Xbox 360?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Durazell » 20. mar 2009 18:53

Det er afgjort muligt at nå igennem på omkring 1½ time. Jeg er på Veteran og skal igang med kapitel 6 og tiden er 58 minutter!!

Når jeg er færdig ckeckker jeg leaderboards.
Intet er umuligt for den der ikke skal gøre det selv.

Billede
Durazell
Niveau 5
 
Indlæg: 810


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron