Xboxlife forum

Trivial Pursuit - forventninger?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Hvad forventer du af Trivial Pursuit

Det bliver da bare det bedste quiz-spil
5
14%
Det burde være et arcade, men ellers bliver det sikkert fint
21
57%
Suk, endnu en buzz-wannabee
7
19%
Quiz-spil? Det er da kun for arrogante røvhuller?
4
11%
 
Afgivne stemmer : 37

Trivial Pursuit - forventninger?

Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 10:35

Nu kommer Trivial Pursuit jo snart til xbox, og så ville jeg høre, om der er nogle af jer der forventer noget af det spil?
Tror I det bliver godt eller noget lort?
I må meget gerne begrunde jeres svar.

Jeg håber da at det bliver rigtig godt, men jeg har ikke lyst til at give mere end 200 kr ved udgivelse for spillet. TP plejer altid at være super underholdning, og det håber jeg at de fører med.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf XboxGeek » 22. feb 2009 11:05

Jeg tror at det bliver noget skidt. Ikke fordi der er noget dårligt over det, men skal man spille Trivial Pursuit, så skal det være sammen med bekendte, og ikke virtuelt :).
XboxGeek
 


Indlægaf spif2001 » 22. feb 2009 11:59

Kommer det i en dansk version?

Genius udgaven vi plejer at spille i min familie, vil nok blive en tand for hård, hvis man skal kunne den amerikanske historie, sport osv. ned i detaljer.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 12:15

spif2001 skrev:Kommer det i en dansk version?

Genius udgaven vi plejer at spille i min familie, vil nok blive en tand for hård, hvis man skal kunne den amerikanske historie, sport osv. ned i detaljer.

Som alle andre quiz-spil frygter jeg desværre at det ikke bliver oversat.
Men samtidig har de været gode til at oversætte deres dvd-spil. Så vi kan jo altid håbe.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Ilhja » 28. mar 2009 15:17

Jeg tror det bliver en blanding, sjov at spille med kæresten/vennerne men ikke som er noget særligt alene
Ilhja
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf CaptainKicker » 28. mar 2009 15:30

Jeg har spillet det i godt og vel 5 timer nu, og jeg synes det er et fantastisk familie spil. Kan varmt anbefalde det!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2009 15:44

Jeg har også lige fået det ind af døren - regner med at skulle spille det lidt i aften :)

Desværre er der jo ikke understøttelse for Xbox Live i spillet, det er lidt syndt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf C.C » 28. mar 2009 16:08

Det bliver vel okay, men vis man ikke kan komme på live kan jeg ikke se grunden i at skulle spille. For så kan man vel bare tage det gode gamle brætspil op, det mere hyggeligt IMO. Og det vel lidt nederen at spille mod xboxen.

Og vis det kun kommer på engelsk, så tror jeg ikke det bliver en stor succes.
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2009 16:10

CrazyMonkey-dk skrev:Det bliver vel okay, men vis man ikke kan komme på live kan jeg ikke se grunden i at skulle spille. For så kan man vel bare tage det gode gamle brætspil op, det mere hyggeligt IMO.


Jeg tror at du har helt ret mht. det, det er knapt så selskabeligt at sidde med en controller i hånden, som når man spiller det normalt brætspil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf heinstach » 28. mar 2009 16:25

Vestergaard skrev:
spif2001 skrev:Kommer det i en dansk version?

Genius udgaven vi plejer at spille i min familie, vil nok blive en tand for hård, hvis man skal kunne den amerikanske historie, sport osv. ned i detaljer.

Som alle andre quiz-spil frygter jeg desværre at det ikke bliver oversat.
Men samtidig har de været gode til at oversætte deres dvd-spil. Så vi kan jo altid håbe.


Der kommer en nordisk version til efteråret.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Keras » 28. mar 2009 16:29

Jeg tror jeg tager den version til wii, da jeg har flere controllere til den. Det er nok den samme version, som xbox360.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf CaptainKicker » 28. mar 2009 16:39

Keras skrev:Jeg tror jeg tager den version til wii, da jeg har flere controllere til den. Det er nok den samme version, som xbox360.


Du kan godt spille fire og så deles om den samme controller.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Vestergaard » 29. mar 2009 00:38

CaptainKicker skrev:
Keras skrev:Jeg tror jeg tager den version til wii, da jeg har flere controllere til den. Det er nok den samme version, som xbox360.


Du kan godt spille fire og så deles om den samme controller.


Det var snedigt! Klart plus.

Angående den nordiske, vil det sige, at der kommer en version i de nordiske sprog? Eller vil det sige at der kommer en version med nordisk relaterede spørgsmål? Eller er det en kombination af de to?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Keras » 29. mar 2009 04:48

CaptainKicker skrev:
Keras skrev:Jeg tror jeg tager den version til wii, da jeg har flere controllere til den. Det er nok den samme version, som xbox360.


Du kan godt spille fire og så deles om den samme controller.


Nej ellers tak, man er vel et "sofadyr". :lol:

Spillet bilver sikkert også billigere til Wii, og regner ikke med den store grafik/gameplay mæssig forskel. Det er pt ikke normen, når titlen udgives på wii også. Så hellere penge i banken, end banken på nakken.

Edit til Vestergaard
Tror desværre ikke der er mulighed for nordiske spørgsmål/sprog. Tror ikke Hasbro vil bruge krudt på lille DK.
Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Vestergaard » 29. mar 2009 06:59

Keras skrev:Edit til Vestergaard
Tror desværre ikke der er mulighed for nordiske spørgsmål/sprog. Tror ikke Hasbro vil bruge krudt på lille DK.


Heinstach siger ellers der kommer en nordisk version til efteråret.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron