Xboxlife forum

LØST: Save af LEGO Indiana Jones ikke muligt?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

LØST: Save af LEGO Indiana Jones ikke muligt?

Indlægaf Claus Hansen » 21. feb 2009 07:28

Kan ikke gemme min søns LEGO Indiana Jones spil ? :cry:

Jeg har prøvet på 2 forskellige HD, og et memory 512 MB kort, uden held.
Den "lader" som om den gemmer, men desværre sker der intet ???

Jeg kan se i et int. forum, at nogle har samme problem, specielt danskere.
http://www.xbox360forum.com/forum/hot-x ... blems.html

Nogen der kender en løsning på det ?
Senest rettet af Claus Hansen 22. feb 2009 11:18, rettet i alt 1 gang.
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf spif2001 » 21. feb 2009 08:10

Gemmer den ikke, når i i stedet for at fortsætte historien, går ud i startområdet (universitetet) - man skal vist komme igennem første bane først?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf jimmynielsendk » 21. feb 2009 08:41

spif2001 skrev:Gemmer den ikke, når i i stedet for at fortsætte historien, går ud i startområdet (universitetet) - man skal vist komme igennem første bane først?


ja, efter hver bane smutter jeg også ud til universitetet også gemmer den automatisk.Ved ikke om der er andre muligheder.
jimmynielsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Claus Hansen » 21. feb 2009 08:59

jimmynielsendk skrev:
spif2001 skrev:Gemmer den ikke, når i i stedet for at fortsætte historien, går ud i startområdet (universitetet) - man skal vist komme igennem første bane først?


ja, efter hver bane smutter jeg også ud til universitetet også gemmer den automatisk.Ved ikke om der er andre muligheder.


Det gør den bare ikke. Jeg går ud fra det virker som LEGO Star Wars, og her gemmer den som den skal, når man går gennemfører en bane, eller købert nye figurer ting, men det sker bare ikke i Indiana Jones ???

Er det mon fordi det er et bundle spil med Kung Fu Panda, og i har en anden version af det??
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf jimmynielsendk » 21. feb 2009 09:04

Claus Hansen skrev:
jimmynielsendk skrev:
spif2001 skrev:Gemmer den ikke, når i i stedet for at fortsætte historien, går ud i startområdet (universitetet) - man skal vist komme igennem første bane først?


ja, efter hver bane smutter jeg også ud til universitetet også gemmer den automatisk.Ved ikke om der er andre muligheder.


Det gør den bare ikke. Jeg går ud fra det virker som LEGO Star Wars, og her gemmer den som den skal, når man går gennemfører en bane, eller købert nye figurer ting, men det sker bare ikke i Indiana Jones ???

Er det mon fordi det er et bundle spil med Kung Fu Panda, og i har en anden version af det??


Det er godt nok et underligt problem. Jeg spiller selv med bundle med Kung Fu Panda. Og jeg har ikke nogle problemer.
jimmynielsendk
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Claus Hansen » 21. feb 2009 09:11

check link, jeg har skrevet om, jeg er åbenbart ikke den eneste med det problem.
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Nighthawk » 21. feb 2009 10:05

Jeg har samme problem i LEGO: Batman. Man kan ikke bare slå autosave på i menuen, fordi den valgmulighed er der ikke. Har spillet igennem de første 2 baner, men den gemmer ikke.
Nighthawk
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Claus Hansen » 21. feb 2009 10:14

Nogen med forbindelser til LEGO eller MS, som kan fortælle dem, hvor stort et problem det er.

Normalt kommer der jo bare en auto update til spillet, men åbenbart ikke når det gælder LEGO spil....ææææv :cry:
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Vestergaard » 22. feb 2009 09:24

jeg spiller også den bundlede version, og jeg har ikke haft nogle problemer. Men kan du ikke trykke start, og så trykke save and quit eller noget i den stil?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf spif2001 » 22. feb 2009 09:58

Siden det muligvis har noget at gøre med den danske version, har du så prøvet at skifte din Xbox 360's lokation til USA eller lignende (under indstillingerne på Xboxen)?

Det kan jo være, at du så kan gemme spillet og når du så vender tilbage til dansk lokation, kan spillet måske finde ud af det?

(jeg havde nu ikke problemer med mit Indy, men måske fordi det ikke var en bundle version?)
Senest rettet af spif2001 22. feb 2009 09:58, rettet i alt 1 gang.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Claus Hansen » 22. feb 2009 09:58

Vestergaard skrev:jeg spiller også den bundlede version, og jeg har ikke haft nogle problemer. Men kan du ikke trykke start, og så trykke save and quit eller noget i den stil?

Nope.

Det underlige er at der kommer en mulighed for at gemme efter f.eks. første fuldførte mission, hvor man går ud i universitetet.

Umiddelbart virker menupunkterne fint, men det går meget hurtigt fra man har gemt spillet (tror man), til den går ud på samme punkt igen.
Desværre gemmer den absolut intet, og har ssom sagt prøvet på 2 HD, og en memorystick, og den gemmer bare ikke ? (jeg er logget ind med Live profil).

Samtidigt har en del andre samme problem, så der må være noget galt med de kopier vi har !?
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf spif2001 » 22. feb 2009 11:01

Så du mit indlæg?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Claus Hansen » 22. feb 2009 11:11

spif2001 skrev:Siden det muligvis har noget at gøre med den danske version, har du så prøvet at skifte din Xbox 360's lokation til USA eller lignende (under indstillingerne på Xboxen)?

Det kan jo være, at du så kan gemme spillet og når du så vender tilbage til dansk lokation, kan spillet måske finde ud af det?

(jeg havde nu ikke problemer med mit Indy, men måske fordi det ikke var en bundle version?)


Det har vi nu prøvet, og der virker, jaaaaaaaaaaaah :D 8)

Når en mission er gennemført, kommer de nu en mulighed for at gemme en save1, og så funker det, modsat når man er på dansk location. Tusind mange tak for den gode idé :wink:
/Claus
Claus Hansen
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf centric dk » 22. feb 2009 11:31

Godt at se i fandt en løsning. Fortsætter problemet hvis du sætter lokationen tilbage til Dansk, eller er problemer løst en gang for alle?
centric dk
Moderator
 
Indlæg: 2582


Indlægaf spif2001 » 22. feb 2009 11:33

Dejligt. :)

Så må du hellere poste løsningen på det andet forum, så folk der søger på google kan finde det. ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron