Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2010 09:19

:lol: - han er det tætteste jeg kunne komme på at ligne Fallout Boy. Jeg forsøger ikke at få ham til at ligne noget virkeligt, da han jo netop er en elektronisk klæd-ud-dukke. Jeg har altid synes det er lidt komisk, når folk prøver at få deres avatar til at ligne dem selv.

Mht outfittet så ryger det snart igen - skal tilbage til mit Fallout Boy tøj.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Aberrant Simon » 6. jun 2010 11:46

Diamond in the Rough i Guitar Hero: Van Halen, 5 stjernede ALLE Van Halen sangene i spillet i Career!

Billede
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf fneribyen » 6. jun 2010 17:39

Aberrant Simon skrev:Diamond in the Rough i Guitar Hero: Van Halen, 5 stjernede ALLE Van Halen sangene i spillet i Career!

Billede


thumbs up for dat shit! :D

Burde du egentlig ikke snart lave nogle OMB FC videoer nu når du owner til alle slags instrumenter?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf fneribyen » 7. jun 2010 00:21

Sorry Heinstach, men.... YEEAAAH

You Play it Well - 35G
You perfectly played the Let's Play! section in the song Play With Me as a lead Guitarist on Expert.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b5Hg-8rDBOU&feature=related[/youtube]
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mike.B » 7. jun 2010 05:45

Pistol Mastery 5
Score 100 Critical Hits with the Pistol.
Black Belt 5
Defeat 50 enemies with CQC.
Lurker 5
Evade or Takedown 75 enemies across your career.
Breaking and Entering 5
Pick 10 locks.
Circuit Breaker 5
Bypass 20 electronic devices.
Data Theft 5
Hack 10 computers.
Plus flere i Alpha Protocol.

No Dice 10
Complete a game of Liar's Dice without losing a single die.
Fightin' Around the World 5
Knock someone out in melee in every saloon in the game in Single Player.
On the Trail of de Vaca 10
Uncover every location on the map in Single Player.
Manifest Destiny 5
Kill the last buffalo in the Great Plains in Single Player.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Miaauw » 8. jun 2010 11:09

Level 80 i World of Warcraft. Længe siden jeg har prøvet sådan et gennemført spil, og jeg bliver ved med at komme tilbage. Jeg kan sidde og tænke på alle de steder og mennesker jeg har mødt de sidste 2 måneder, bare på den ene karakter, og jeg tror intet vil måle sig med det spil, ikke foreløbig.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf fneribyen » 8. jun 2010 14:00

Miaauw skrev:Level 80 i World of Warcraft. Længe siden jeg har prøvet sådan et gennemført spil, og jeg bliver ved med at komme tilbage. Jeg kan sidde og tænke på alle de steder og mennesker jeg har mødt de sidste 2 måneder, bare på den ene karakter, og jeg tror intet vil måle sig med det spil, ikke foreløbig.


Har på præcis samme måde, og det er nu 4 år siden jeg for første gang spillede det spil og har stadig ikke fundet et spil der overhovedet kan måle sig med det spil. Og jeg er ikke bange for at sige at jeg heller ikke tror det nogensinde bliver ændret.

Men du har stadig masser af timer at hente i det spil selvom du er 80, det skal du huske på :)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Miaauw » 8. jun 2010 14:05

fneribyen skrev:
Miaauw skrev:Level 80 i World of Warcraft. Længe siden jeg har prøvet sådan et gennemført spil, og jeg bliver ved med at komme tilbage. Jeg kan sidde og tænke på alle de steder og mennesker jeg har mødt de sidste 2 måneder, bare på den ene karakter, og jeg tror intet vil måle sig med det spil, ikke foreløbig.


Har på præcis samme måde, og det er nu 4 år siden jeg for første gang spillede det spil og har stadig ikke fundet et spil der overhovedet kan måle sig med det spil. Og jeg er ikke bange for at sige at jeg heller ikke tror det nogensinde bliver ændret.

Men du har stadig masser af timer at hente i det spil selvom du er 80, det skal du huske på :)

Bare rolig, det er 4. gang jeg runder 80 :lol:
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Indlægaf AMZB » 8. jun 2010 14:09

har ikke nået noget endnu da jeg er på work.. Men satser på at på platinium i heavy vehicle idag. mangler kun 4 kills :P
AMZB
 


Indlægaf fneribyen » 8. jun 2010 14:15

Miaauw skrev:
fneribyen skrev:
Miaauw skrev:Level 80 i World of Warcraft. Længe siden jeg har prøvet sådan et gennemført spil, og jeg bliver ved med at komme tilbage. Jeg kan sidde og tænke på alle de steder og mennesker jeg har mødt de sidste 2 måneder, bare på den ene karakter, og jeg tror intet vil måle sig med det spil, ikke foreløbig.


Har på præcis samme måde, og det er nu 4 år siden jeg for første gang spillede det spil og har stadig ikke fundet et spil der overhovedet kan måle sig med det spil. Og jeg er ikke bange for at sige at jeg heller ikke tror det nogensinde bliver ændret.

Men du har stadig masser af timer at hente i det spil selvom du er 80, det skal du huske på :)

Bare rolig, det er 4. gang jeg runder 80 :lol:


Nå for satan :D Jamen så ved du hvad du skal gøre xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Juon123 » 9. jun 2010 16:12

fik endelig "I GOT BLISTERS ON My FINGERS!" i The Beatles: Rock Band :D fik først idag regnet et af de sidste rolls ud, hvor jeg altid missede(R-Gx7-R-Gx7)
Gears Of War 2: 1750/1750 - Halo 3: 1750/1750 - Skate 2: 1500/1500 - Skate: 1000/1000 - Resident Evil 5: 1400/1400- Fallout 3: 1550/1550 - Rock Band 2: 1000/1000 - Left 4 Dead 2: 1250/1250 - Borderlands: 1500/1500 - BioShock: 1100/1100
Juon123
Niveau 4
 
Indlæg: 565


Indlægaf Aberrant Simon » 9. jun 2010 17:30

Juon123 skrev:fik endelig "I GOT BLISTERS ON My FINGERS!" i The Beatles: Rock Band :D fik først idag regnet et af de sidste rolls ud, hvor jeg altid missede(R-Gx7-R-Gx7)


Har samme problem, har godt nok fået den en gang, men ja det er den der er mest træls ved sangen!
Men Gz :lol:
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Psymatiq » 11. jun 2010 18:44

Fik st.Jimmy chevvien efter jeg gold starrede homecoming,letterbomb,give me novacaine / shes a rebel og are we waiting / st.jimmy

St jimmy og homecoming er nogle røvhuller med næsten intet rum til fejl og irrerterende strum.

og fik klaret alle challenges(gab... 3 x deres nyeste album som sutter røv)

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Syro_Str0m » 11. jun 2010 22:11

Fik klaret de 200G achivements der er til connect 4 i Hasbro family game night :P så mangler der kun 6 spil så vidt jeg har forstået det :D

Også fik jeg også lidt achivements ved at spille L4D1 med kæresten tidligere i aftes :D

Ganske fint ^^
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Gajda » 11. jun 2010 22:13

Syro_Str0m skrev:Fik klaret de 200G achivements der er til connect 4 i Hasbro family game night :P så mangler der kun 6 spil så vidt jeg har forstået det :D

Også fik jeg også lidt achivements ved at spille L4D1 med kæresten tidligere i aftes :D

Ganske fint ^^


De 200 points nakkede jeg også for ikke så længe siden... De var godt nok lette...
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster