Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf spif2001 » 18. mar 2015 23:24

Kom også lige igennem Alien: Isolation. Begynder så småt at få ryddet op i de titler jeg vil gennemføre på XO :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Benja190782 » 19. mar 2015 07:54

Første mission i GTA V online nogensinde...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf A42Merlin » 19. mar 2015 08:16

Fik genoplivet min savegame i XCOM.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 20. mar 2015 19:00

Jeg fik gennemført Syndicate for første gang ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf FoxHoundDK » 21. mar 2015 11:28

Har næsten fået gennemført command & conquer, mangler lige et par enkelte missioner med nod - klasse spil :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 24. mar 2015 11:39

Fik gennemført Valiant Hearts: The Great Wars her i søndags. Vanvittig godt spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 20:10

Fik gennemført det sidste af GOW 2 på normal... On to Hardcore, then Insane =D>
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2015 22:54

Fik endelig gennemført Diablo 3 - virkelig fedt, men også langt spil og til tider lidt trivielt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 9. apr 2015 15:49

Fik gennemført Diablo 3 for 4. gang for lige at snuppe Inferno-achievements.
Skal nu i gang med Hardcore, der har perma-death. Min karakter, en barbarian-kvinde (en gammeldags udgave af en moderne betonlebbe med østeupæisk accent) skal naturligvis hedde Fucked :-)
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 12. apr 2015 17:06

Jeg fik lige gennemført Serious Sam 3: BFE forførste gang.
Et ret underholdende spil for det meste :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf rasmusvn » 12. apr 2015 23:29

Det er så godt nok ikke kun i dag.

- En tredje gennemspilning af DA:I for at se, hvad den romance med Solas drejede sig om. Der må vel nærmest på et eller andet tidspunkt komme en DLC, der afklarer hans situation, hvis vi da ikke skal vente fire år.

- Tales From the Borderlands Episode 2. Højt tempo og hylende morsomt.

- Life is Strange Episode 2. Fantastisk anden episode, og den slutning. Det er muligvis trivielt at frarøve hovedpersonen sine kræfter, men resultatet taler for sig selv; især når man fuldt overbevist sidder gennem credits med den tanke, at: "okay, det var så uundgåeligt". Det vil på ingen måde være en overdrivelse at sige, at en række 'character interactions' er på højde med eller overgår dem i DA:I.

Så fik jeg ellers også startet Child of Light, nu da det er gratis, hvis man har gold. Jeg kom dog ikke længere end startmenuen, da jeg efter at have hørt musikken heri var nødt til at finde hele soundtracket frem.
https://open.spotify.com/album/2Gy2IQbKCWP3ax77OVQk3r
Senest rettet af rasmusvn 13. apr 2015 17:26, rettet i alt 1 gang.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 13. apr 2015 10:59

Lige til en anden gang - put lige spoilertags på eller advar i toppen i din post, jeg nåede at læse lidt om life is strange inden det gik op for mig at det var spoilerish.

jeg nupper child of light musik på spotify ;) tak
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf rasmusvn » 13. apr 2015 17:27

Twinkling skrev:Lige til en anden gang - put lige spoilertags på eller advar i toppen i din post, jeg nåede at læse lidt om life is strange inden det gik op for mig at det var spoilerish.

jeg nupper child of light musik på spotify ;) tak


Beklager, tilrettet.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 14. apr 2015 19:42

Fik gennemført Aftermath I Gears of War Judgement, OG fik fundet de sidste af alle 48 COG Tags :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Reinhold » 15. apr 2015 09:07

Ahhhhhh ikke særlig godt - det går faktisk ad helvede til! :evil:

Jeg er på vej igennem Bioshock Infinite på Hard-sværhedsgraden, og nu stoppes fornøjelsen af et banalt spøgelse. En mavesur trunte af den mere irriterende slags. Der er lidt vestegnen-når-Brøndby-taber over hendes vinkel på livet, og jeg får bøllebank igen og igen!

Men stædigheden er aktiveret og denne freebie-perle af et spil skal ikke have lov af vinde……
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron