Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mikkel12 » 27. feb 2013 19:24

Fik 400.000 GS idag bare 70.000 mere så er jeg nummer 1 i Danmark :)
Mikkel12
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Michelve » 28. feb 2013 20:45

Mikkel12 skrev:Fik 400.000 GS idag bare 70.000 mere så er jeg nummer 1 i Danmark :)



Damn :shock: =D> .......... måske kan du kalder dig en hardcore gamer :lol:
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf carlmlr » 4. mar 2013 00:28

Rundede 30k kills i BO2 :P
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2013 01:16

Fik spillet en del Halo 4. Det var da godt nok fantastisk, at det spil ikke hev nogle Game of the Year-titler hjem. Bestemt ikke et specielt godt spil, desværre. Håber da at kampagnen bliver bedre her efter de første par missioner. Den har bestemt sine øjeblikke, men jeg er endnu ikke fanget - overhovedet. Hverken gameplay eller historie holder, men det ser da godt ud.
Spartan Ops er en fin idé, men det virker lidt usammenhængende og overfladisk. Charmerende bonus-mode, dog.

Online-delen er sådan lidt, øh. Jeg er ikke helt vild med det nye Call of Duty-system, og jeg synes at SWAT, som ellers har været den eneste game-mode jeg har gidet i Halo i lang tid, er blevet til et bastardbarn her i Halo 4, specielt grundet spawnsystemet i nogle af banerne. Jeg har dog prøvet andre modes, og er ikke løbet skrigende væk. Jeg vil gerne runde 1000 online-kampe, og som det ser ud nu, så tvivler jeg måske på, at det sker - men jeg er bestemt ikke færdig med at give det en chance.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 4. mar 2013 21:41

Fik rundet de 40 onlinekampe i Halo 4, tror jeg da nok. Uheldigt at multiplayerdelen er sådan noget Call of Duty-agtigt snask, som appellerer til casual-spillere. Det kan godt være, at jeg husker forkert, men det minder da godt nok ikke om det Halo 3 jeg kan huske.

I det mindste har SWAT følt acceptabelt i dag, men jeg er godt nok pernitten over, at langt de fleste af mine kampe i SWAT i dag (5 ud af 7) er endt med begge hold over 55 ud af 60 kills. Det er da utroligt, at kampene er så tætte - uden tvivl en fejl i designet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Madskimo » 4. mar 2013 22:36

Fik spillet lidt Metal Gear Rising i dag - Egentlig syntes jeg ikke så meget om demoen, men blev nu lokket til at købe det alligevel. Desværre havde jeg ikke haft mulighed for at prøve det før i aften. Nøj hvor blev jeg positiv overrasket over det spil. Det kan klart anbefales.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 4. mar 2013 23:56

Fik klaret Family Guy-spillet til Xbox 360. Ikke dårligt, men hellere ikke super godt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 5. mar 2013 01:23

Madskimo, lad mig lige vide om du har problemer med nogle boss fights - jeg er lige pt. igang med kamp nr 2 imod Samuel, og har lidt problemer med at få ham bekæmpet.

Du er velkommen til at smide en FR på Live. Jeg tjekker mails flere gange om dagen (med mindre jeg ikke er hjemme), og får notifkations der fra Xboxlife.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Madskimo » 5. mar 2013 10:37

Twinkling skrev:Madskimo, lad mig lige vide om du har problemer med nogle boss fights - jeg er lige pt. igang med kamp nr 2 imod Samuel, og har lidt problemer med at få ham bekæmpet.

Du er velkommen til at smide en FR på Live. Jeg tjekker mails flere gange om dagen (med mindre jeg ikke er hjemme), og får notifkations der fra Xboxlife.


Helt så langt er jeg desværre ikke endnu - Men adder dig lige
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2013 22:16

Kom igennem det første sæt missioner af Metal Gear Solid: Peace Walker - endda med S ranks på dem alle.

Det er lige præcis sådan en god, solid singleplayer-oplevelse, som jeg er savnet. Nøj, hvor er det godt - uden tvivl de bedste 160 Microsoft Points jeg har brugt i meget, meget lang tid. Hvis det bliver bare en smule bedre senere hen, så ved jeg knapt, hvad jeg skal sige.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 7. mar 2013 23:43

Fik klaret første Chapter i Peace Walker med S-ranks på alle missioner, samt S-ranks på alle Extra Ops missioner man unlocker i første Chapter, og selvfølgelig også alle unlocks man kan have optjent indtil videre. Det er så 9 ud af spillets 33 missioner - lidt spøjst at Chapter 1 er så langt, når der nu er 5.

Fik også klaret første mission i andet kapitel, men jeg kan ikke få en S-rank i mission 2 endnu, fordi at mine Smoke Grenades ikke er i højt nok level, så jeg valgte slet ikke at klare den. Hvis jeg lige farmer et par Extra Ops får jeg dog level 3, og så burde det være muligt - og så er jeg vist godt på vej til 1000/1000.

Formåede desuden også at få acheivementen for at skyde en fjende i røvhullet, men det er bare fordi jeg er skidedårligt til at sigte med en riffel, så der er intet at prale af.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 10. mar 2013 17:06

Blev færdig med hoveddelen af Peace Walker. Mangler lige en enkelt S-rank (og så epilog-kapitlet), i form af den allersidste boss-kamp.

Utroligt godt spil. Et 9/10, eller noget i den stil. Historien bliver godt nok indviklet (og udviklet) i kapitel 4, som gameplaymæssigt dog ikke er det allerbedste af dem. Et gennemtrængende godt spil, og jeg ser frem til lige at klare alle Extra Ops-missionerne, og så selvfølgelig det allersidste kapitel (som dog foregår efter historiens egentlige afslutning).

Og hey, så er jeg også klar til Ground Zeroes, som virker til at være et udmærket projekt - og det foregår trods alt i direkte forlængelse til Peace Walker.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Twinkling » 10. mar 2013 20:41

Du kan fint spille alle andre MG spil, MEN vær parat på en anderledes styring i 3eren og Rising.

3eren handler mere om overlevelse, lidt mere skyderi,og Rising er langt mere aktion-præget (nærmest hackn-slash 3rd person action).
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Combio » 10. mar 2013 21:23

Har opnået balistic knife i guld i Blops2. (Har skrevet det i Blops2 tråden, men er så stolt!)
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 10. mar 2013 22:15

Twinkling skrev:Du kan fint spille alle andre MG spil, MEN vær parat på en anderledes styring i 3eren og Rising.

3eren handler mere om overlevelse, lidt mere skyderi,og Rising er langt mere aktion-præget (nærmest hackn-slash 3rd person action).


Jeg har skam gennemført 3'eren tilbage for lang, lang tid siden. Ikke desto mindre er det nok også næste spil jeg går i gang med, og så 2'eren bagefter - det er jo resten af HD Collection ;).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron