Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CaptainKicker » 30. jun 2012 21:25

Lige fået gennemført Uncharted: Golden Abyss på PS Vita. Fandme et fedt spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 4. jul 2012 13:46

Har fået spillet en hel del Skyrim på det sidste, men load er begyndt at blive virkelig sløvt og nogle gange når den loader, så kommer den ikke videre. Er der andre der har oplevet det?

Jeg er ret glad for min dark elf, der startede som mage, men nu mere er archer, der bruger destruction til nærkamp.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf BenjaminK » 4. jul 2012 14:01

Fik hentet minecraft og fået lidt trofæer der, hold da op det er god underholdning! :-)
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Halorocks » 4. jul 2012 17:50

Fik spillet Gears Of War 3 og lige nået level 31 i re-up 1 :P
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike.B » 5. jul 2012 15:32

Fik Pacifist og Foxiest of hounds I Deus Ex HR
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 5. jul 2012 21:23

Fik en god slat i Skyrim igen, har klaret alle guilds nu, og campaign er for længst overstået, men jeg er altså "kun" lvl 32, og det er ser i lyset af at der er en achievement for at komme i lvl 50. Det kommer til at tage noget tid, og nu vil biblioteket have spillet tilbage :S tsk tsk.. !
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 5. jul 2012 21:39

Vestergaard skrev:Fik en god slat i Skyrim igen, har klaret alle guilds nu, og campaign er for længst overstået, men jeg er altså "kun" lvl 32, og det er ser i lyset af at der er en achievement for at komme i lvl 50. Det kommer til at tage noget tid, og nu vil biblioteket have spillet tilbage :S tsk tsk.. !


Ja, det var noget af en bommert. Jvest, Skyrim er jo et spil man bare skal, og må eje. Det må da også være forholdsvist billigt nu? :)

Ellers, fik jeg da klaret et par achievements i GRFS, så nu er jeg rykket tættere på de 1000G. Jeg mangler nu at dræbe, gud ved hvor mange dumme AI'er i "Guerilla Mode" og de satans Daily Challenges, som jeg af langtids- og krævende årsager ikke magter at klare på længere sigt. Jeg tror at jeg har fået bragt maks 3-4 stykker til ende ud af 20. Dertil den hvor du skal sende en Challenge tilbage til samme person, 5-gange. Jeg tror bare jeg venter til noget DLC med tilhørende achievements, så burde det ikke være et problem at nå 1000, eller over det.
Senest rettet af Macheta 5. jul 2012 21:45, rettet i alt 2 gange.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 5. jul 2012 21:43

Macheta skrev:
Vestergaard skrev:Fik en god slat i Skyrim igen, har klaret alle guilds nu, og campaign er for længst overstået, men jeg er altså "kun" lvl 32, og det er ser i lyset af at der er en achievement for at komme i lvl 50. Det kommer til at tage noget tid, og nu vil biblioteket have spillet tilbage :S tsk tsk.. !


Ja, det var noget af en bommert. Jvest, Skyrim er jo et spil man bare skal, og må eje. Det må da også være forholdsvist billigt nu? :)

Ellers, fik jeg da klaret et par achievements i GRFS, så nu er jeg rykker tættere på de 1000G. Jeg mangler nu at dræbe, gud ved hvor mange dumme AI'er i "Guerilla Mode" og de satans Daily Challenges, som jeg langtids- og krævende årsager ikke magter på længere sigt. Jeg tror at jeg har klaret maks 3-4 stykker ud af 20. Dertil den hvor du skal sende en Challenge tilbage til samme person, 5-gange. Jeg tror bare jeg venter til noget DLC med tilhæørende achievements, så burde det ikke være et problem at nå 1000, eller over det.

Jamen jeg ved det jo godt, men nu køber jeg hus, og så må der jo spares, hvor spares kan, og det går altså i første omgang ud over Skyrim.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 5. jul 2012 21:46

Vestergaard skrev:
Macheta skrev:
Vestergaard skrev:Fik en god slat i Skyrim igen, har klaret alle guilds nu, og campaign er for længst overstået, men jeg er altså "kun" lvl 32, og det er ser i lyset af at der er en achievement for at komme i lvl 50. Det kommer til at tage noget tid, og nu vil biblioteket have spillet tilbage :S tsk tsk.. !


Ja, det var noget af en bommert. Jvest, Skyrim er jo et spil man bare skal, og må eje. Det må da også være forholdsvist billigt nu? :)

Ellers, fik jeg da klaret et par achievements i GRFS, så nu er jeg rykker tættere på de 1000G. Jeg mangler nu at dræbe, gud ved hvor mange dumme AI'er i "Guerilla Mode" og de satans Daily Challenges, som jeg langtids- og krævende årsager ikke magter på længere sigt. Jeg tror at jeg har klaret maks 3-4 stykker ud af 20. Dertil den hvor du skal sende en Challenge tilbage til samme person, 5-gange. Jeg tror bare jeg venter til noget DLC med tilhæørende achievements, så burde det ikke være et problem at nå 1000, eller over det.

Jamen jeg ved det jo godt, men nu køber jeg hus, og så må der jo spares, hvor spares kan, og det går altså i første omgang ud over Skyrim.


Aha, ja havde man så bare lige vidst det til at starte med.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 8. jul 2012 01:16

Arrrgh! Har forsøgt mig i et par timer nu at få "Ground Control" achievementen i Black Ops Zombies, og lige når man tror man har den, og skal tilbage og hacke den sidste excavator control, går man ind i en af dem og dør -.-
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf A42Merlin » 8. jul 2012 09:22

Jeg har fået bagt et fint lille brød i Minecraft. Det er ikke hver dag man kan få en achievement for at bage brød :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TiringPlague108 » 8. jul 2012 19:44

Første bane i lugi's mansion. Man skal ikke snyde sig selv for denne titel :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike.B » 8. jul 2012 21:28

klaret et par lvls i swtor og et par warzones..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf tue69 » 9. jul 2012 10:07

Fik gennemført Sniper Elite V2. Slet slet ikke så dårligt endda.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Jokeri2000 » 17. jul 2012 06:45

Gennemførte Super Mario 3D Land
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron