Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 15. jun 2011 22:19

Dark x Crow skrev:Et par dage siden men det var en kamp.
Trials HD:
Marathon 40G
The player has completed the Ultimate Endurance tournament without any faults.

Endelig på 300/300 G, fedt spil.

Du er jo ikke rask! Det spil er så vanvittigt svært. Jeg kom aldrig videre, efter jeg stødte ind i en stigning, jeg bare ikke kunne klare, midtvejs gennem alle banerne.

Selv blev jeg konge af Albion.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 15. jun 2011 22:27

Formåede at smække min vej gennem en masse Magic. Alle decks unlocked (og alle kort i et af dem), første campaign completed, 13 ud af femten challenges gennemført og lidt til - så mangler jeg kun at klare de resterende syv Archenemy-kampe, samt de 2 Archenemy challenges jeg unlocker i mellemtiden, så er der 200/200 hjemme. Dét var da endnu nemmere end jeg havde regnet med.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fodbod1232 » 15. jun 2011 22:49

Fik endelig den irriterende achievement Tricked Out i Pure.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TiringPlague108 » 19. jun 2011 11:44

Opklarede alle 40 street crimes i La noire :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jun 2011 11:57

Engang i nat formåede jeg at forhindre Hitlers livvagter i at flygte (ved at slå dem ihjel, naturligvis). Desværre viste det sig at anden verdenskrig langt fra var ovre, da det hele kun var et skalkeskjul, for at nazi-vampyrene kunne få sjæle nok, til at genoplive selveste Dracula.

I sidste sekund formåede min lille gruppe allierede soldater, bestående af: et sæt britiske varulve, Jack the Ripper, Van Helsings barnebarn, Frankensteins monster, en heks, en nazi-robot med programmeringsfejl, en doktor (med sort magi i baglommen), en irsk spion og et par andre kammersjukker... Ja, de formåede at smadre både nazi-drager, magikere, vampyrer og alt muligt andet snask - og i sidste ende også den Chimera skurken blev forvandlet til, ved at sælge sin sjæl til Infinite Gods of the Dark.

Operation Darkness er uden tvivl det bedste WWII spil jeg har prøvet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Juxer » 19. jun 2011 12:10

Jeg fik klaret den sidste story case i L.A. Noire. For satan et trivielt spil.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Macheta » 19. jun 2011 15:58

Jeg må se mig enig med ovenstående. Jeg fik selvsamme beskrivelse overstået, og ja - det bliver sgu trivielt.

Lige nu mangler jeg blot at få klaret de 2 DLC'er der ude lige pt. samt de 2 kommende. Samt at jeg skal have en 100% stat i game-complete.

Ellers har jeg iøvrigt også klaret alt DLC til ME2, på nær "The Lair of Shadow Brooker" og "Ceberus Network"- hvilket jeg ikke kan finde rundt i. Aner ikke hvordan jeg får lov til at recrute den nye squad-mate.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Vestergaard » 20. jun 2011 23:47

Jeg fik slået mørket tilbage i fable 3 og skød de sidste gnomer, så brian kunne blive glad igen og komme videre med sit liv.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Kawwah85 » 23. jun 2011 17:32

Fik hentet "Nicholsons Electroplating" dlcen til L.A. Noire idag, og fik den klaret med 5 stjerner. Så det er jeg glad for. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf fneribyen » 23. jun 2011 19:05

Fuck yeah! Klarede lige campaign i CoD: World at War på Veteran i dag. Hold kæft der var mange steder der var pain at komme igennem. Specielt når man skal tæske japanerne og de sidste to missioner mod nazisvinene. Nu skal jeg bare lige skaffe de der random achievements ind i mellem levelsne.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Zappox » 26. jun 2011 02:09

Fik klaret chapter 2 speedrun i Mirror's edge, det var godt nok en lettelse endelig at klare den, efter utallige forgæves forsøg og to med kun under 2 sekunder over tidsgrænsen :)
Billede
Zappox
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Muspelheim83 » 26. jun 2011 07:41

Gennemførte Fable 3 i går aftes :D Fed historie, men ikke samme "sved på panden" som Fable 2.
Billede
Muspelheim83
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Syro_Str0m » 26. jun 2011 09:24

Level 40 i black ops, så det snart prestige 2 :P rammer aldrig 15 men hva det sq meget sjovt at spille :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Nerotana » 26. jun 2011 15:08

Er lige kommet igennem Mafia 2. Hold kæft det spil er nice! En kæmpe overraskelse, eftersom at demoen ikke rigtig fangede mig :). Dog måtte spillet godt have et par chapters mere :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Prozel » 26. jun 2011 15:12

Nerotana skrev:Er lige kommet igennem Mafia 2. Hold kæft det spil er nice! En kæmpe overraskelse, eftersom at demoen ikke rigtig fangede mig :). Dog måtte spillet godt have et par chapters mere :)

Samt noget at lave i den ellers meget flotte by. :)

Spillet havde ingen replay value her, hvilket var en skam, da historien jo var helt fantastisk. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron