Xboxlife forum

Banjo-Kazooie: N&B

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Mogwai » 15. nov 2008 16:39

Howdy!

Er jeg den eneste som har været ude og købe dette spil? Synes ikke det virker til at være særlig meget interesse omkring det (endnu?)...

Indtil videre har jeg kun fået åbnet for Nutty Acres, Logbox 720 og BanjoLand, men damn det er sgu et underholdende spil. Kanonflot grafik med lækre detaljer samt god humor. Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.

Kom med jeres input omkring spillet ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf heinstach » 15. nov 2008 16:42

Fik det i tirsdags men har desværre kun prøvet ½ times tid. Umiddelbart virker det utroligt gennemført, så jeg glæder mig til at få spillet det igennem.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Vinterbird » 15. nov 2008 16:43

Gennemførte det i onsdags, og jeg har nydt hvert eneste øjeblik af det. Hvilket også bliver afspejlet i den anmeldelse vi bringer om kort tid.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf ReVaN » 15. nov 2008 17:02

Vi har allerede en traad om Nuts & Bolts :)
... Jeg glaeder mig til at faa fat paa det.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Charles Bronson » 15. nov 2008 17:27

Mogwai skrev:Howdy!

Er jeg den eneste som har været ude og købe dette spil? Synes ikke det virker til at være særlig meget interesse omkring det (endnu?)...

Indtil videre har jeg kun fået åbnet for Nutty Acres, Logbox 720 og BanjoLand, men damn det er sgu et underholdende spil. Kanonflot grafik med lækre detaljer samt god humor. Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.

Kom med jeres input omkring spillet ;)


Jeg købte det da det udkom i fredags den 14/11, men jeg spiller for meget Fallout 3 til at jeg har fået spillet det endnu, men hvis det sådan cirka bare er halvt så godt som de 2 andre, så er det perfekt.
Charles Bronson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Vinterbird » 15. nov 2008 17:42

Charles Bronson skrev:
Mogwai skrev:Howdy!

Er jeg den eneste som har været ude og købe dette spil? Synes ikke det virker til at være særlig meget interesse omkring det (endnu?)...

Indtil videre har jeg kun fået åbnet for Nutty Acres, Logbox 720 og BanjoLand, men damn det er sgu et underholdende spil. Kanonflot grafik med lækre detaljer samt god humor. Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.

Kom med jeres input omkring spillet ;)


Jeg købte det da det udkom i fredags den 14/11, men jeg spiller for meget Fallout 3 til at jeg har fået spillet det endnu, men hvis det sådan cirka bare er halvt så godt som de 2 andre, så er det perfekt.


For at sikre mig du ikke bliver skuffet, så ved du godt hvad Nuts & Bolts er for et spil kontra Banjo og Tooie?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf JenserCube » 15. nov 2008 17:50

Mogwai skrev:[snip]
Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.


Jeg spillede demoen og det var nærved umuligt for mig at læse teksten. (Jeg har en 26" skærm). Jeg synes ellers spillet var ret sjovt, men venter med at købe det til jeg får en ny skærm.

Det undrer mig, at de ikke har taget højde for dette under udviklingen af spillet.
JenserCube
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Vinterbird » 15. nov 2008 18:04

JenserCube skrev:
Mogwai skrev:[snip]
Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.


Jeg spillede demoen og det var nærved umuligt for mig at læse teksten. (Jeg har en 26" skærm). Jeg synes ellers spillet var ret sjovt, men venter med at købe det til jeg får en ny skærm.

Det undrer mig, at de ikke har taget højde for dette under udviklingen af spillet.


De kan jo ikke blive ved med at tage højde for SDTV folk, da HD nu er og bliver standarden.

Rare har dog en patch indenfor 30 dage der fikser problemet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Mogwai » 15. nov 2008 18:07

Vinterbird skrev:De kan jo ikke blive ved med at tage højde for SDTV folk, da HD nu er og bliver standarden.

Rare har dog en patch indenfor 30 dage der fikser problemet.

Personligt synes jeg bare at de burde have lavet spillet så det virker på begge skærme. Ligesom alle andre spil... Jeg havde dog læst at de ikke havde planer om at fikse det, men Rare skiftede måske mening?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf JenserCube » 15. nov 2008 18:09

Helt enig i, at spillet ikke skal tilpasses SDTV. Det havde dog krævet meget lidt af dem, at lade en gøre teksten større.

Hvis der kommer en patch, erkender de jo også, at det er et problem.
JenserCube
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf dakidski » 15. nov 2008 20:48

Det burde være et Quality Control-krav at teksten passer til alle skærme. CRT>*
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Carsten O » 16. nov 2008 00:08

Selvfølgelig skal de tage hensyn til at folk også spiller på standardskærme. Boxen bliver jo bla. solgt på at den virker til begge former. Og så er det sådan set ligemeget om HD er standard efterhånden. Jeg kender mange der stadig har billedrørstv, som også har xbox. Og det er da dybt godnat hvis udviklerne bare skider på folk der ikke har fladskærm.

Så selvfølgelig skal Rare rette den fejl.
Min blog om bøger: http://www.eskapisten.dk
Carsten O
Niveau 6
 
Indlæg: 1417


Indlægaf fneribyen » 16. nov 2008 00:20

Altså hvis jeg havde flere penge tilbage ville jeg da også skynde mig ind og bestille det men så rig er man altså heller ikke. For det er det rene pengekrise vi har her i spilindustrien lige i øjeblikket. Men helt sikkert et spil der står på min Top 3 over spil jeg skal have i den kommende fremtid ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Ilhja » 24. nov 2008 10:24

Glæder mig til jeg har penge til spillet. Syntes det ser rigtig fedt ud og har hørt nogle rigtig gode ting omkring det.
Men tror desværre først at julen lige skal overståes før jeg kan få det -.-'
Ilhja
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Banjo-Kazooie: N&B

Indlægaf Blodbad » 24. nov 2008 12:00

Vinterbird skrev:
JenserCube skrev:
Mogwai skrev:[snip]
Det eneste negative omkring spillet må være den mikroskopiske tekst størrelse samt at grafikken til tider overgår Xboxens kunnen og dropper i frameraten.


Jeg spillede demoen og det var nærved umuligt for mig at læse teksten. (Jeg har en 26" skærm). Jeg synes ellers spillet var ret sjovt, men venter med at købe det til jeg får en ny skærm.

Det undrer mig, at de ikke har taget højde for dette under udviklingen af spillet.


De kan jo ikke blive ved med at tage højde for SDTV folk, da HD nu er og bliver standarden.

Rare har dog en patch indenfor 30 dage der fikser problemet.


No offence, men det synes jeg faktisk er lidt noget sludder. Skærmen bliver jo ikke nødvendigvis større af at det er HD (skarpere ja).
Spil lavet til at blive spillet på et fjernsyn skal sgu have en tekst størrelse som kan læses på den afstand man sidder fra et fjernsyn.
Jeg synes det er irriterende når spillene tror man sidder og spiller 40 cm fra en monitor, og det er der desværre træls mange der gør.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Næste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron