Xboxlife forum

Knights of the Old Republic 3!?? hvad synes I?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Knights of the Old Republic 3!?? hvad synes I?

Indlægaf 91metalhead » 19. okt 2008 19:37

hey, som i sikkert ved går der store rygter om kotor 3, og om det bliver et mmo (gud forbyde det). personlig håber jeg på et "traditionelt" kotor, hovr hoved personen enden er Revan, eller Revan og Bastila's (elelr Carth hvis Revan var Female) søn/datter... jeg synes klart 1'eren var bedst og synes også lidt at the Exile manglede lidt karakter... derfor håber jeg på noget fra 1'eren... men lad mig høre hvad i synes og post eventuelt link hvis i har nogle nyheder fra en pålidelig kilde...
91metalhead
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf TriXy » 20. okt 2008 06:53

Enig, et mmorpg passer ikke helt ind her :/ Og ja, det kunne være cool at spille deres søn/datter.
For mig er 1'eren også overlegen, simpelthen et genialt plot :)
TriXy
Niveau 6
 
Indlæg: 1518


Indlægaf Vinterbird » 20. okt 2008 07:50

Det bliver et MMO. Det er blevet bekræftet et par gange at der er tale om et MMO i KoTOR universet:

The article quotes Riccitiello as saying, "... the one that people are dying for us to talk to them about -- in partnership with Lucas, coming out of BioWare, which is, I think, quite possibly the most anticipated game, full stop, for the industry at the point when we get closer to telling you about it." When directly asked if this was confirmation of Knights of the Old Republic Online, the executive said simply, "yes".


Så drop håbet om KoTOR 3, og forbered på et MMO.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf spif2001 » 20. okt 2008 08:28

Drop KOTOR 3 og glæd dig til Dragon Age i stedet.

Q4 2009 kommer det til Xbox 360 og PS3, men har du en god PC så kommer det allerede Q1 2009.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf ReVaN » 20. okt 2008 11:07

Vi har en traad om KotOR III i RPG forummet.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf 91metalhead » 20. okt 2008 17:11

Det bliver et MMO. Det er blevet bekræftet et par gange at der er tale om et MMO i KoTOR universet: Så drop håbet om KoTOR 3, og forbered på et MMO.


ja har godt læst at der er et mmo i gang fra bioware og lucasarts... men har også set mange (rigtig mange) sider med links der siger der er et kotor 3 RPG i gang...
91metalhead
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf palnatoke » 20. okt 2008 18:21

Det er fint med et Mmo i kotor universet, da det bare er i star wars universet langt foer star wars filmene, og der er masser at udforske..

Men jeg ville aldrig selv spille det..

Hold min kotor historie i et singleplayer spil eller med co op :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron