Xboxlife forum

Spil til piger

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf CaptainKicker » 3. jul 2008 16:35

Viva Pinata: Party animals!

Måske "Eternal Sonata"..

Og "Scene it: LCA"
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Vinterbird » 3. jul 2008 16:38

Da Senzai skrev:Hvordan kan man dele det op med;

Det spil er til piger eller det spil er til drenge? Enten gamer man eller også gamer man ikke - og man gamer, hvad man kan lide.

Det er jo at finde ud af, hvilket slags spil, man kan lide. F. eks, så kan man ikke automatisk lide Halo eller Gears of War bare fordi, man er hankøn.


Normale non gamer piger ville aldrig kunne finde ud af Gears eller Halo (selvom der er en ustyrlig morskabsfaktor i at de vil prøv det).

Non-gamer segmentet (størstedelen af hunkøn) vil gerne spille de mere casual spil, som alle kan finde ud af. Eksempelvis Wii titler, da det er nemt og lettilgængeligt.

Det er det der menes med pige spil. At der så er forskellige definitioner af piger, nogle elsker Burnout, nogle elsker Guitar Hero osv, det er så en anden sag. Men hvis vi generaliserer og skærer alle over en kam, så er det disse non-gamer pige spil vi prøver at finde frem og anbefale til OP.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf skitzofraen » 3. jul 2008 18:05

worms og bomberman fra arcade plejer være noget de kan være med på/finde ud af ;)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf MR V-Spec 3 » 3. jul 2008 18:17

2 ord: Arcana Heart
If you cant swim, Dont go to the fucking water! - Jayden Jaymes
MR V-Spec 3
Niveau 3
 
Indlæg: 230


Indlægaf Ceerial » 3. jul 2008 18:19

prøv RooGoo
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Vestergaard » 4. jul 2008 09:46

Min dame gad ikke Viva Pinata.
Hvis din er noget nær min, så skal det være simpelt. Så jeg tænker lidt på, at investere i nogle børnespil, og se om det er noget.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Budtz » 4. jul 2008 09:50

bil-spil? det er da altid sjovt at dyste i det, eller bomberman fra xbla
Billede
Budtz
Niveau 7
 
Indlæg: 2202

Brugeravatar

Indlægaf tryllehans » 4. jul 2008 10:00

jeg har set mange forskellige forslag her på sitet gennem tiden. Men handler det i bund og grund ikke om hvad hun er til ? konen spiller bejeweled lignende spil, world of warcraft, sims lignedne spil (viva pinata er et af dem) overlord. guitarhero lego spillene, mass effect samt div computeriseret kort/brædtspil.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Indlægaf WikzoDK » 4. jul 2008 12:36

Hvad med N+ i co-op? Det har jeg hørt, at mange elsker at spille sammen, og det er jo forholdvis simpelt, men stadig hysterisk sjovt.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf Psymatiq » 5. jul 2008 08:40

musik spil genrelt. Bare singstar gjorde ps2en pink fx.

når man bevæger sig ud i det grafiske med historie osv så er det lidt mere kompliceret.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Ilhja » 5. jul 2008 09:14

Jeg ved ikke helt. Mange af de spil som er forslået er gode spil for piger.
Men ellers er der også viking(hvis hun er til lidt vold som mig^^) eller samurai warriors, blue dragon, Thrillville, Kameo, Harry Potter, CSI.

Det er sådan de mindre "hardcore" spil som jeg selv godt kan lide at spille.
Ilhja
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf mc monk » 16. jul 2008 23:48

Min kæreste er fuldstændig ligeglad med min xbox og kan faktisk ikke rigtig lide den. Men her forleden spillede jeg for sjov dead or alive 4 demoen mod hende, og hun var helt vild med det. Prøv det...(men lad hende vinde en gang imellem, det er en god måde at træne blocks og counter attacks :) )
mc monk
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron