Xboxlife forum

EndWar Beta: Hvem kom ind?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Vinterbird » 17. jun 2008 15:39

LungBruzh skrev:Jeg synes fanme det er forvirrende.... og endte alligevel med at bruge knapper istedet for voice da det bare gjorde det mere forvirrende. Men kan da godt være jeg bare skal bruge mere tid .... frameraten er heller ikke den bedste når der er gang i den.


Og du skal læse den NDA en gang til.

Du må ikke kommenterer på spillet, indhold, oplevelser eller noget udenfor Ubisofts beta forum.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf BadaBing DK » 18. jun 2008 11:17

Så kom min key endelig.. Men at hente 3 gb fra MS serverne, kommer da til at tage hele dagen. The suspension is killing me!
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf defcon6 » 18. jun 2008 11:20

Bada det tog mig 1-2.5 timer, så det er til at leve med...
defcon6
Niveau 5
 
Indlæg: 1247
By: Roskilde


Indlægaf BadaBing DK » 18. jun 2008 11:34

defcon6 skrev:Bada det tog mig 1-2.5 timer, så det er til at leve med...


Jeg skal på job om halvanden time, så det er bestemt ikke til at leve med :D

Well, der er forhåbentlig en ny dag i morgen..
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf LungBruzh » 18. jun 2008 11:48

Vinterbird skrev:
LungBruzh skrev:Jeg synes fanme det er forvirrende.... og endte alligevel med at bruge knapper istedet for voice da det bare gjorde det mere forvirrende. Men kan da godt være jeg bare skal bruge mere tid .... frameraten er heller ikke den bedste når der er gang i den.


Og du skal læse den NDA en gang til.

Du må ikke kommenterer på spillet, indhold, oplevelser eller noget udenfor Ubisofts beta forum.


Well, det er jo egentlig deres problem - jeg gider ikke købe noget der gør jobbet så dårligt, og ser nu endnu mere frem til World in Conflict.

Og rart at se at det ikke kun er i børnehaverne der render politimænd rundt :roll: Anyway, så mener jeg ikke at have kommenteret i en grad der er beskrivende overhovedet, men nok nærmere bare min første tanke omkring det....

Men, som jeg skrev det skal måske have lidt tid.
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Ceerial » 25. jun 2008 13:04

så har jeg fået den downloadet, men jeg ikke finde nogen kampe :(

er jeg den eneste der har lagt mærke til at der er en bane der hedder Copenhagen :shock:
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Indlægaf Barner » 22. jul 2008 15:18

nej det er du ikk. nåede bare ikk at spillle i den :(
Gud har skabt menneskene fordi han var skuffet over aberne. Derefter har han givet afkald på yderligere eksperimenter.
Barner
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Foregående

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron