Xboxlife forum

Civilization Revolution

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Indlægaf Chief DK » 16. jun 2008 19:11

Jeg overvejer lidt at købe spillet, men burde jeg det når jeg har CIV IV + den nyeste expension? - Er spillene meget forskellige, eller er det bare nærmest det samme spil bare til konsol?
Finished the fight!
Chief DK
Niveau 4
 
Indlæg: 618


Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2008 19:15

Hvornår kommer World Bank?

Har over 20.000 som er påkrævet men kan ikke finde World Bank :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2008 19:24

CaptainKicker skrev:Hvornår kommer World Bank?

Har over 20.000 som er påkrævet men kan ikke finde World Bank :/


Tjek civenclopidia hvordan du får den låst op.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf CaptainKicker » 16. jun 2008 19:27

Har jeg, den siger bare at man skal have 20.000 guld og så vil den blive låst op.

Og jeg har over 40,000 nu og stadig er den ikke låst op :/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf bjaelkesex » 17. jun 2008 11:37

Hvem hænger ved siden af Agamemnon på det store portræt? Det er den sidste Great Person jeg mangler at opdage.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf DeeHawk » 17. jun 2008 11:50

CaptainKicker skrev:Har jeg, den siger bare at man skal have 20.000 guld og så vil den blive låst op.

Og jeg har over 40,000 nu og stadig er den ikke låst op :/

Enten mangler du at udvilke "Banking" teknologien, ellers spiller du et scenario der ikke tillader Economic victory.
Det skal lige siges at World Bank er et wonder, og IKKE det samme som Bank, der bare er en building.

Chief DK skrev:Jeg overvejer lidt at købe spillet, men burde jeg det når jeg har CIV IV + den nyeste expension? - Er spillene meget forskellige, eller er det bare nærmest det samme spil bare til konsol?


Læs om det et hvilket som helst sted, og du vil finde ud af at de 2 spil minder forsvindende lidt om hinanden.
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf expose » 17. jun 2008 14:09

Hey, dem som har modtaget deres, hvor har I bestilt fra?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf bjaelkesex » 17. jun 2008 14:10

Coolshop
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf expose » 17. jun 2008 15:46

Hvordan kan de få spille når resten af danmark ikke har fået det?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf CaptainKicker » 17. jun 2008 15:59

DeeHawk skrev:
CaptainKicker skrev:Har jeg, den siger bare at man skal have 20.000 guld og så vil den blive låst op.

Og jeg har over 40,000 nu og stadig er den ikke låst op :/

Enten mangler du at udvilke "Banking" teknologien, ellers spiller du et scenario der ikke tillader Economic victory.
Det skal lige siges at World Bank er et wonder, og IKKE det samme som Bank, der bare er en building.



Har Banking og spiller ikke scenario..
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf MortaMots » 17. jun 2008 18:23

Ved godt det er et xbox board. Men fik et rigtigt godt spil GotW men på PS3 fik jeg ingen mulighed for at uploade min score. Ej heller at se andres æv. Var ellers næsten den feature jeg glædede mig mest til. Men håer det bare er mig der er dum, skal man manuelt uploade scoren ?
Billede
Billede
MortaMots
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Electromizer » 17. jun 2008 18:42

Jeg har bestilt min kopi fra coolshop her tidligere i dag, og håber snart at de får nogle flere hjem og sender et til mig.
Men nu der er nogle der har fået det allerede, så kan jeg jo få stillet til nysgerrighed omkring spillet.
Hvordan fungere multiplayer, ang med turns. Kommer man jeg at sidde og på at andre bliver færdige? Og når alle er har trykket "end turn" så bliver det så næste turn?
Og er der stor forskel på hvilken leader man vælger?

Ved godt at jeg kan nok kan finde ud af det ved at spille multiplayer i demoen, men skal sku' læse til eksamen så det er ikke lige det jeg har mest tid til. har dårligt tid til at lave det indlæg her :p

- Electro
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Indlægaf xsoenx » 17. jun 2008 19:26

er det bare mig eller koster det virkelig allerede 389 på coolshop det falder godt nok hurtigt i pris
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf Electromizer » 18. jun 2008 01:28

xsoenx skrev:er det bare mig eller koster det virkelig allerede 389 på coolshop det falder godt nok hurtigt i pris


Tror det har kostet det fra starten.. Enten så koster det bare det, eller så er coolshop bare billige.. En god pris siger jeg bare :D
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Indlægaf frostwolf » 18. jun 2008 01:30

Mit eksemplar blev sendt fra play.com her i morges så der går nok ikke lang tid før jeg fejler i at indtage live :)
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron