Xboxlife forum

GTA4 - hvor findes det :)

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

GTA4 - hvor findes det :)

Indlægaf Jaiz » 2. maj 2008 11:25

Nu har jeg ringet til alt hvad jeg kunne forestillem ig og ringe til for at få fat i dette spil, men forgæves. Nogen der kender en shop som stadig har det hjemme? gerne med en butik i nærheden af københavn eller bare sjælland :)

edit: hvis nogen har en ekstra liggende køber jeg det osse gerne brugt :)
Senest rettet af Jaiz 2. maj 2008 11:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117


Indlægaf chateque » 2. maj 2008 11:27

det kommer først igen om en uge, har jeg hørt
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Re: GTA4 - hvor findes det :)

Indlægaf Jake242 » 2. maj 2008 11:28

Jaiz skrev:Nu har jeg ringet til alt hvad jeg kunne forestillem ig og ringe til for at få fat i dette spil, men forgæves. Nogen der kender en shop som stadig har det hjemme? gerne med en butik i nærheden af københavn eller bare sjælland :)


prøv en lille spil shop på amager som hedder powerplay, mener han sagde at han ville få et lille parti hjem ummidelbart efter release... worth a try.

www.powerplay.dk
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Competastudios » 2. maj 2008 11:51

De har stadig nogle i blockbuster i slagelse.
Competastudios
 
Indlæg: 715


Re: GTA4 - hvor findes det :)

Indlægaf Jaiz » 2. maj 2008 12:19

Jake242 skrev:
Jaiz skrev:Nu har jeg ringet til alt hvad jeg kunne forestillem ig og ringe til for at få fat i dette spil, men forgæves. Nogen der kender en shop som stadig har det hjemme? gerne med en butik i nærheden af københavn eller bare sjælland :)


prøv en lille spil shop på amager som hedder powerplay, mener han sagde at han ville få et lille parti hjem ummidelbart efter release... worth a try.

www.powerplay.dk


tusind tak jeg nåede og få en kopi , de havde lige fået 5 hjem 10 minutter før jeg ringede til dem :)
Billede
Jaiz
Niveau 2
 
Indlæg: 117



Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron