Xboxlife forum

Ingen Multiplayer!?!? o_O

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Ingen Multiplayer!?!? o_O

Indlægaf Azbox » 3. mar 2004 17:50

LionHead har sagt at man aligevel ikke vil komme til at kunne spille multiplayer i FABLE! De siger at det vil tage alt for lang tid at lave multiplayer godt, så de vil kun koncentrere sig om fable singleplayer. Jeg troede ellers de var begyndt at lave multiplayer mode. :( I det mindst vil spillet udkomme før når de kun skal lave singleplayer, men så har det også bare at være ritig godt! Fable er nemlig et af de spil jeg ser mest frem til.

Hvad synes I om det at de ikke har tænkt sig at lave multiplayer alligevel? Hvis I altså overhovedet har hørt om multiplay i Fable :?
Billede

Tjek lige min hjemmeside og mens du er der så opret dig lige :) http://azaiyadidk.proboards34.com/index.cgi
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar

Indlægaf Valkyrie » 4. mar 2004 11:21

Nej.. Det er bare en undskyldning for at downgrade...

Se på deres FAQ.... Alt det her revolutionerende gameplay er lavet om til 50 våben og 16 spells, og et Level up system vi kender fra alle andre RPGs...

Meningen var jo at det hele skulle være inovativt, organisk og bare naturligt....

Det ligner jo mere og mere et normalt RPG!

Ifølge mange der har spillet det på E3, så er frameraten også så dårlig at det næsten er uspilligt, og sådan har det været siden OX1, da det første gang blev vist!

Efter min mening er Fable ikke vær at vente på mere.

"Project ego is going to be the greatest role playing game ever" - Peter molyneux.....

BLA BLA BLA.... 4-5 år i udvikling og vi har stadig kun set kampe....

BBB sigtede så højt at de har ramt sig selv i ansigtet.... Headshot style.... Og nu for de blod ud over sig... For deres latterlige tankegang med at de har kunne føre deres vision ud i livet.

Hvis folk blev pissed over et spil som black and white... Så kommer der til at rulle hoveder når folk ser hvor linært Fable nok er, når de prøver det.

Jeg er ihvert fald rykket videre, og er begyndt at fokusere på andre spil, som jeg tror kan indvie forventningerne(KOTOR 2, Jade Empire, BC, Kameo)

-Valkyrie
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Buktu » 4. mar 2004 11:45

Nogensinde hørt om The Movies? :)
Også en Molyneux ide... Ser ret fedt ud... Styr dit eget Filmstudie og lav film!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Azbox » 9. mar 2004 17:38

Ja det har jeg set, jeg tror det bliver fedt og det er en meget original ide... lide som BC og B&W er en original ide.
Azbox
Niveau 4
 
Indlæg: 709

Brugeravatar


Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron